Ripsien pidennys PETTYNYT!
Kävin n. viikko sitten laittamassa Xtreme lashes ripsien pidennyksen sertifioidulla ripsimuotoilijalla. Olen niin pettynyt! Laittoi "luonnollisen" näköiset. Nämä menee varsinkin toisessa silmässä sotkuun ja ei saa millään ojennuksiin. Sivulta näyttää kaarevilta, mutta edestä päin näyttää kuin olisi vain muutama ripsi. Luonnon valossa näkee omat vaaleat ripset jotka sojottaa ripsien välistä. Siis vit. mistä mä oikein maksoin?! Juuri tuossa ongelma silmässä näyttää kuin liima olisi lilaa!??! Tekis mieli taivuttaa, mut kun ei saa ku voi katketa kaikki ripset, omat myös. Just tässä pohdin pitäiskö ottaa yhteyttä sinne missä laitoin ne pyytää korjausta..
Kommentit (63)
Mulla on ollut useat ripseinpidennykset, laitettu sekä Suomessa että Virossa, ja siis eri laitajia, ja kaikki poikkeuksetta ovat tehneet hyvää työtä! Mulla on ainakin aina värjätty ensin omat ripset, sen jälkeen vasta pidennykset. Huoltoväli on keskimääri 4 viikkoa, voi aikaistaa tai myöhentää jos paljon ripsiä on lähtenyt tai vastaavasti ovat pysyneet tosi hyvin. Jos urheilee tosi paljon tai/ja käy uimassa, silloin ripset lähtevätkin helpommin.
Niin ja tosta harjaamisesta...paaaaaljon pienempi vaiva on aamulla harjata ripset läpi kevyesti, kuin laittaa ripsiväriä. Jota siis todellakaan ei ripseinpidennyksen kanssa arvitse laittaa! Mulla oli eka tauko juuri, siis vieläkin, koko ajan ollu ripset viime kesästä alkaen. Ripset ihan ok kunnossa kuitenkin, tavallista lyhemmät kun eivät ole päässeet kasvamaan. Uskon et jos nyt en laittais pidennyksiä, olisivat parin viikon päästä ihan normaalit. Mutta koska ripsienpidennykset on musta kivat ja toimii mulla, menen perjantaina laittaamaan uudet :)
Kävin n. viikko sitten laittamassa Xtreme lashes ripsien pidennyksen sertifioidulla ripsimuotoilijalla. Olen niin pettynyt! Laittoi "luonnollisen" näköiset. Nämä menee varsinkin toisessa silmässä sotkuun ja ei saa millään ojennuksiin. Sivulta näyttää kaarevilta, mutta edestä päin näyttää kuin olisi vain muutama ripsi. Luonnon valossa näkee omat vaaleat ripset jotka sojottaa ripsien välistä. Siis vit. mistä mä oikein maksoin?! Juuri tuossa ongelma silmässä näyttää kuin liima olisi lilaa!??! Tekis mieli taivuttaa, mut kun ei saa ku voi katketa kaikki ripset, omat myös. Just tässä pohdin pitäiskö ottaa yhteyttä sinne missä laitoin ne pyytää korjausta..
on sit ammattilainen tai taidoton, niin ihan kamalalta näyttää joka tapauksessa. Aidon näköisiä niistä ei saa tekemälläkään. Todella turha tuote. Pidennykset tekee kantajastaan tosi halvan näköisen... sori nyt vaan.
oli jotkut minkkiripset, mutta tosiaan nyt jo näkyy toisessa silmässä kaljukohta. Itse piti ostaa kampa/harja kaupasta. Ei ollut heillä edes myynnissä. Sitten silmäni valuivat sanoivat että se johtuu liimasta ja ei haittaa koska ripsien kuuluukin kastua. Nyt kävin kysymässä, että miten viikon jälkeen kalju kohta niin sanoivat johtuneen silmien kastumisesta ja huolto pitäisi pitää aikaisemmin. Sanoin että ei pidetä aikaisemmin. Huolto sovittu siis 3viikon päähän. Laittaminen oli tuskastuttavan pitkävetistä. Ei ollut musiikkia tai korvakuulokkeita ja ripsiä ei värjätty etukäteen. Ekan viikon oli ihanat kyllä. =( Haluisin kauniit ja kestävät ripset..
Mulla oli parin vuoden ajan ripsipidennykset. Laittajia oli tuona aikana monia, ja kyllä se laittajasta on kiinni mitä saa.. Välillä ripset oli upeat seuraavaan huoltoon saakka, välillä ne oli karseat jo muutaman päivän kuluttua laitosta.
Sitten eräänä kauniina päivänä kyllästyin ja poistin ripset itse (tiedän, niin ei missään tapauksessa saa tehdä). Osa lähti nätisti öljyämällä, mutta aika monta jouduin repimään väkivalloin pois. Lopputuloksena mulla oli lähestulkoon kaljut luomet, ja nekin muutamat ripset mitä kasvoi, oli korkeintaan 2mm pitkiä.
Sitten kuulin Revitalash-ripsiseerumista, se on alunperin kehitetty karvansa menettäneiden syöpäpotilaiden avuksi. Hinta on suolainen (yli 100e/3,5ml), mutta tuubi kestää puolisen vuotta ja kyllähän tuossa ajassa mulla meni aiemmin melkoinen summa ripsien huoltoihinkin.
Olen käyttänyt tuotetta nyt kuukauden, ja olen täysin vakuuttunut sen erinomaisuudesta. Ripseni kasvoivat hetkessä takaisin entiselleen, ja nyt ollaan jo sen yli: ripsiä on huomattavasti paljon enemmän kuin koskaan ennen, ja pituuskin on kasvanut. Tiedän, että vaikutus lakkaa jos tuotteen käytön lopettaa (eli "ylimääräiset" ripset tippuvat kasvukautensa lopussa pois ja tilalle tulee vain luonnon määräämässä tahdissa ja pituudessa niitä), mutta koska haluan upeat ripset ja olen valmis siitä maksamaan, en tiedä lopetanko seerumin käyttöä ikinä =)
oli jotkut minkkiripset, mutta tosiaan nyt jo näkyy toisessa silmässä kaljukohta. Itse piti ostaa kampa/harja kaupasta. Ei ollut heillä edes myynnissä. Sitten silmäni valuivat sanoivat että se johtuu liimasta ja ei haittaa koska ripsien kuuluukin kastua. Nyt kävin kysymässä, että miten viikon jälkeen kalju kohta niin sanoivat johtuneen silmien kastumisesta ja huolto pitäisi pitää aikaisemmin. Sanoin että ei pidetä aikaisemmin. Huolto sovittu siis 3viikon päähän. Laittaminen oli tuskastuttavan pitkävetistä. Ei ollut musiikkia tai korvakuulokkeita ja ripsiä ei värjätty etukäteen. Ekan viikon oli ihanat kyllä. =( Haluisin kauniit ja kestävät ripset..
No huhuh! Viikon väleinkö pitää alkaa käymään huollossa!?
Siis mullakin näkyy jotain haituvia siis omia ripsiä!? Ei tosiaan ole laitettu JOKA ripseen!
Kävin Järvenpäässä ottamassa ripsiä yhdessä paikassa ja ne oli aina siistit ja ihanat. Kesällä kyseinen tekijä jäi äitiyslomalle eikä ole varma milloin palaa töihin. Hänen tuuraajan tekemät on jotain ihan hirveää ja tekijä haisee röökille aina :/ jos tiedätte hyviä paikkoja järvenpäässä tai lähialueilla niin olisin tosi kiitollinen!
ripsien pidennyksiä mulle.
Kellään ei ole niin valkoisia ripsiä kuin mulla, mutta siitä huolimatta en ikinä, ikinä edes värjää ripsiäni! Jos en voi meikata, laitan vedenkestävää ripsiväriä, (muuten näytän ihan haudasta nousseelta.)
Joskus ripsien värjäyksen jälkeen ripsiä on irronnut monta vierekkäistä ja tullut ammottava aukko ripsiin. Kestää tosi kauan kasvaa takaisin.
Saatikka mitä rispsien pidennykset tekee omille ripsille. Taivuttakaa ripset, ja meikatkaa silmänne naiset, pidentävällä ripsarilla saa jokainen nätit ripset... toivottavasti ohimenevä villitys tuo ripsien pilaaminen..
Onneks on luonnostaan tummat ja tuuheet ripset :)
En kuuna päivänä laittas mitään pidennyksiä ja ottas sitä stressiä, et ripsetkin pitäis aamulla kammata ja varoa niitä sitten jatkuvaan. Ensin maksais laitto ihan sikkana ja sitten jatkuvat huollot päälle. Johan toi olis kalliimpaa kuin auton pitäminen..
Turhamaisuus huipussaan.
Laitoin pari päivää sit ja kyllä epäonnistunut pahasti! Kuka korjaa?
kävi päivän, Huom YHDEN PÄIVÄN mittaisen kurssin ja "valmistui" ripsientekijäksi ! Otti toiminimen jopa. Laskuttaa törkeästi melkein liikehinnoilla ripsienteosta, tekee omalla kotisohvallaan...
Että laatu voi olla ihan mitä vain, naapurin mammalla myös! Eipä enää mainosta ja asiakkaat ovat pikkuhiljaa jääneet pois, huonon jäljen ja kestävyden takia!
kävi päivän, Huom YHDEN PÄIVÄN mittaisen kurssin ja "valmistui" ripsientekijäksi ! Otti toiminimen jopa. Laskuttaa törkeästi melkein liikehinnoilla ripsienteosta, tekee omalla kotisohvallaan... Että laatu voi olla ihan mitä vain, naapurin mammalla myös! Eipä enää mainosta ja asiakkaat ovat pikkuhiljaa jääneet pois, huonon jäljen ja kestävyden takia!
No kävin ammattilaisen luona ja tulos on kamala. Tai ainakin xtreme lashesin ammattilaiset sivulta löysin sen nimen... Minne valittaa?
Kaikkea sitä kuulee.. Onneks on luonnostaan tummat ja tuuheet ripset :) En kuuna päivänä laittas mitään pidennyksiä ja ottas sitä stressiä, et ripsetkin pitäis aamulla kammata ja varoa niitä sitten jatkuvaan. Ensin maksais laitto ihan sikkana ja sitten jatkuvat huollot päälle. Johan toi olis kalliimpaa kuin auton pitäminen.. Turhamaisuus huipussaan.
henkilö arvosteleman tätä asiaa tummine ja tuuheine ripsinesi.
tuollaisia pidennyksiä ripsissään, ja ne on oikeasti ihan kamalan näköiset. En ole kehdannut sanoa, kun itse tuntuu olevan niistä niin ylpeä.
Kyllähän ne pitkiltä näyttää joo, mutta sotkuisilta myös. Ihan kuin olisivat takussa ja toisissaan kiinni klimppeinä.
Itse en ikinä moisia ottaisi...
epätoivonen ja itku kurkussa näiden pidennysten kanssa. Viime pe laitoin ja makso 140€, enkä ole tyytyväinen. En tiedä johtuuko mun omista ripsistä että tuli harvat ja sojottaa sinne tänne vai onko laittaja ollut huono, vaikka xreme ammattilainen
130-170 normaalia vaihtelua, riippuen omien ripsien määrästä.