Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna se alkaa! Sm-liiga playoffs, HIFK - Jokerit

Vierailija
21.03.2012 |

Jes vihdoin pudotuspelit alkavat:) saa nähdä voittaako HIFK taas mestaruuden. Ovatko monien av-mammojen puolisot katsomassa lätkää kun pelit alkavat?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka petoluolassa on tunnelma aivan omaa luokkaansa, on silti hyvä pukeutua punaiseen ja kannustaa HIFK voittoon vieraissakin! Ai että mua jo jännittää tän päiväinen peli joka täytyy nyt katsoa sitten urholta:/ mutta parempi sekin kun joku tekstitv (onks sellasta ees enää?) tai taskupeto... Lauantaina sit jaffalaan! HIFK voittoon!!!!! -ap

Vierailija
2/34 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muttei mestaruutta:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivotaan, että vauveli pysyisi vielä hetken masussa niin pääsisit nauttimaan kaikkien aikojen kiekkokeväästä;) Mua jännittää jo tän illan Pelicans-Kärpät peli!!

Vierailija
4/34 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hallista en tiedä, ilmeisesti sitä aiotaan piakkoin laajentaa?!

Nythän se taitaa vetää 3800 katsojaa.

Olen mielenkiinnolla seuraamassa myös karsintoja.

Tsemppiä Sportille!

T: Tapparafani

löytyy rahat lisenssiin, mutta muistaakseni pohjanmaalainen lehti Ilkka kirjoitti just viime viikolla asiasta. Ja siinä haastateltiin Sportin jotain johtajaa, joka sano, että niillä on sponsorisopimuksia päättymäs tälle kaudelle ja että ens kaudella pitäis myydä vähintään 1,5 miljoonaa lippua..

Vähä tos googlettelin ja BotniaArena, joka on Sportin kotihalli, vetää yhteensä 4200 katsojaa, joista 1800 istumapaikkoja ja 2400 seisomapaikkoja. Mutta pressipaikoista en löytäny mitää mainintaa.

Onhan se toki mielenkiintoista seurata miten Pohojammaan ainut jääkiekkojoukkue pärjää. :D

Sportin kotipaikkakunnalla Vaasassa ja Vaasan ympäristössä luetaan Vasabladetia ja Pohjalaista. Molemmat lehdet kirjoittavat mm. tänään että Sportilla on rahaa nousta jääkiekon liigaan ja että kaikki on vaan pelistä kiinni. Tarvitaan neljä voittoa ja Sport on liigassa! Itse ostin Sportin sarjalipun kotipeleihin, vaikka pahasti kirpaisikin, yli 100 euroa. :=(

Vierailija
5/34 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja suosikki sillä ikuisesti HIFK. Mä käyn ainakin pari peliä katsomassa myös.

Vierailija
6/34 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä odotetaan perjantaita ja ilves-SPORT matsia :)

Vierailija
7/34 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumpi niistä voittaa, Jyp voittaa joka tapauksessa mestaruuden.

Vierailija
8/34 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos vaasalaisen oot niin ei sit mitään :)

Vierailija
9/34 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos vaasalaisen oot niin ei sit mitään :)

Vierailija
10/34 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hallista en tiedä, ilmeisesti sitä aiotaan piakkoin laajentaa?!

Nythän se taitaa vetää 3800 katsojaa.

Olen mielenkiinnolla seuraamassa myös karsintoja.

Tsemppiä Sportille!

T: Tapparafani

löytyy rahat lisenssiin, mutta muistaakseni pohjanmaalainen lehti Ilkka kirjoitti just viime viikolla asiasta. Ja siinä haastateltiin Sportin jotain johtajaa, joka sano, että niillä on sponsorisopimuksia päättymäs tälle kaudelle ja että ens kaudella pitäis myydä vähintään 1,5 miljoonaa lippua..

Vähä tos googlettelin ja BotniaArena, joka on Sportin kotihalli, vetää yhteensä 4200 katsojaa, joista 1800 istumapaikkoja ja 2400 seisomapaikkoja. Mutta pressipaikoista en löytäny mitää mainintaa.

Onhan se toki mielenkiintoista seurata miten Pohojammaan ainut jääkiekkojoukkue pärjää. :D

Sportin kotipaikkakunnalla Vaasassa ja Vaasan ympäristössä luetaan Vasabladetia ja Pohjalaista. Molemmat lehdet kirjoittavat mm. tänään että Sportilla on rahaa nousta jääkiekon liigaan ja että kaikki on vaan pelistä kiinni. Tarvitaan neljä voittoa ja Sport on liigassa! Itse ostin Sportin sarjalipun kotipeleihin, vaikka pahasti kirpaisikin, yli 100 euroa. :=(

Vaasan seudulla vaan taitaa se Pohjalainen olla suositumpi. Saman konsernin lehtiä ne kuitenkin on. Mulle tulee tänne Päijät-Hämeeseen Ilkka, koska oon sitä kotona lapsuudessa oppinut lukemaan ja siitä tuon jutun luin. Mutta hieno asiahan se on, jos Sportilla on kaikki hanskassa mahdollista liigaan nousua varten. :)

Vierailija
11/34 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

evvk

Että joku ihmettelee, miten voi kiinnostua jostakin lätkästä?! Tämä on niin jännää!! Kausikortiti olemme mieheni kanssa ostaneet ja voin sanoa, että olen suurempi fani kuin hän. Ja tänään taas peliin!!

Vierailija
12/34 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

*HIFK-kausari*

Vierailija
13/34 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen SPORT???

Ilveshän jäi vimpaksi.

Vierailija
14/34 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen SPORT??? Ilveshän jäi vimpaksi.

Vierailija
15/34 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilves ei tipu ikinä. Mestiksestä ei ole KalPan jälkeen noussut yksikään joukkue liigaan ja KalPankin nousu oli etukäteen sovittu ja tarvitsivat siihen NHL-apuja.

Sortsi vaasalaiset, mut niin se vaan menee. Tasoero on todellakin ylikäymätön juttu. Liigajoukkue voi pelata paskasti liigassa, mutta niin paskasti se ei ikinä pelaa että häviäisi mestis joukkueelle.

Vierailija
16/34 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilves ei tipu ikinä. Mestiksestä ei ole KalPan jälkeen noussut yksikään joukkue liigaan ja KalPankin nousu oli etukäteen sovittu ja tarvitsivat siihen NHL-apuja. Sortsi vaasalaiset, mut niin se vaan menee. Tasoero on todellakin ylikäymätön juttu. Liigajoukkue voi pelata paskasti liigassa, mutta niin paskasti se ei ikinä pelaa että häviäisi mestis joukkueelle.

viimeksi 4 vuotta? sitten sport pisti kyllä ässät aika koville, ottelut meni muistaakseni ihan viimeiseen peliin saakka ja oli yhdestä tolppalaukauksesta kiinni,ettei sport tiputtanut ässiä.

Toki tuo tasoero on huima, mutta uskon että tänä vuonna sport antaa taas kovan vastuksen ilvekselle.

Vierailija
17/34 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sportin tolppalaukaus on silkkaa legendaa, sellaista ei ollut olemassakaan.

Vierailija
18/34 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sportin tolppalaukaus on silkkaa legendaa, sellaista ei ollut olemassakaan.

Tuosta sport-ässät karsinnasta on 3 vuotta aikaa ja olihan se silloin lähellä.

En itsekään usko että sport pystyisi ilvestä tiputtamaan, koska tasoero on mitä on, mutta toivossa on hyvä elää :D

T: se vaasalainen

Vierailija
19/34 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menisin katsomaan, jos vaan pääsisin. Toivottavasti tänä keväänä vielä hallille ennätän. Ja joukkue on Pelicans;)

Vierailija
20/34 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

evvk

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän