Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna se alkaa! Sm-liiga playoffs, HIFK - Jokerit

Vierailija
21.03.2012 |

Jes vihdoin pudotuspelit alkavat:) saa nähdä voittaako HIFK taas mestaruuden. Ovatko monien av-mammojen puolisot katsomassa lätkää kun pelit alkavat?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sportin tolppalaukaus on silkkaa legendaa, sellaista ei ollut olemassakaan.

Tuosta sport-ässät karsinnasta on 3 vuotta aikaa ja olihan se silloin lähellä.

En itsekään usko että sport pystyisi ilvestä tiputtamaan, koska tasoero on mitä on, mutta toivossa on hyvä elää :D

T: se vaasalainen

housunpersuuksista. Aika noloa.

t. ikuisesti pata

Vierailija
22/34 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tää av-mamma on käynyt katsomassa jokaisen kotipelin ja vieraspelejäkin, mihin on päässyt.

Ja joukkue tietty Ässät! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks sulla kausikortti?

Vierailija
24/34 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkosarjaan oli kausikortti, poffeihin ei.

Entäs sulla?

T. 20

Vierailija
25/34 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menisin katsomaan, jos vaan pääsisin. Toivottavasti tänä keväänä vielä hallille ennätän. Ja joukkue on Pelicans;)

Meillä mies on tartuttanut muhunkin lätkähulluuden ja tottakai Pelsun puolesta liputetaan! Huomenna taitaa olla viimeinen peli minkä pääsen paikanpäälle katsomaan. Tai riippuu ihan siitä kauanko tuo vauva ajatteli vielä masussa majailla. :D

Itse olin viime kaudella katsomassa Pelicans-Sport -peliä Lahdessa ja vaikka Pohojammaan flikka oonkin, niin täytyy sanoa, että kyllä tasoeroa on paljon. Ja jos nyt niin hullusti kävisi, että Sport Ilveksen tänä vuonna voittaisi, niin tuskin Sportilta löytyy sitä 1 miljoonaa liigalisenssiin. Ja onko Vaasan halli edes tarpeeksi suuri SM-liigaan? Paikkoja kun pitää olla se 3500 ja seisomapaikkojakin muistaakseni toista tuhatta..

Vierailija
26/34 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon se vannoutunut HIFK fani ja miestä ei kiinnosta jääkiekko:D mut hyvä vaan niin se vahtii vauvaa sillä aikaa kun käyn matseissa :) -ap

Vierailija
27/34 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hallista en tiedä, ilmeisesti sitä aiotaan piakkoin laajentaa?!

Nythän se taitaa vetää 3800 katsojaa.

Olen mielenkiinnolla seuraamassa myös karsintoja.

Tsemppiä Sportille!

T: Tapparafani

Vierailija
28/34 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hallista en tiedä, ilmeisesti sitä aiotaan piakkoin laajentaa?!

Nythän se taitaa vetää 3800 katsojaa.

Olen mielenkiinnolla seuraamassa myös karsintoja.

Tsemppiä Sportille!

T: Tapparafani

löytyy rahat lisenssiin, mutta muistaakseni pohjanmaalainen lehti Ilkka kirjoitti just viime viikolla asiasta. Ja siinä haastateltiin Sportin jotain johtajaa, joka sano, että niillä on sponsorisopimuksia päättymäs tälle kaudelle ja että ens kaudella pitäis myydä vähintään 1,5 miljoonaa lippua..

Vähä tos googlettelin ja BotniaArena, joka on Sportin kotihalli, vetää yhteensä 4200 katsojaa, joista 1800 istumapaikkoja ja 2400 seisomapaikkoja. Mutta pressipaikoista en löytäny mitää mainintaa.

Onhan se toki mielenkiintoista seurata miten Pohojammaan ainut jääkiekkojoukkue pärjää. :D

Vierailija
29/34 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että vauvapalstallakin voidaan puhua jääkiekosta:)

Vierailija
30/34 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että vauvapalstallakin voidaan puhua jääkiekosta:)

Paitsi että tuttuun tapaan pitää aina löytyä ne vähintään kaksi joita ei vähempää vois kiinnostaa, mutta tulevat silti sen meille kertomaan :D

Oliko kukaan muu muuten jonottamassa lippuja Sports Academyssa maanantaina?

Vierailija
31/34 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mun isä oli Lippupisteessä jonottamassa aamulla lippuja:) nyt ois lauantain ja maanantain matseihin liput. Täytyy sit kattoo siitä edespäin että minä päivinä menee hallille:) harmi kun ei aika ja rahat riittänyt kausariin nyt tänä vuonna:/ -ap

Vierailija
32/34 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vituttaa suorastaan kun trokarit hamstraa noita lippuja ja just vielä niitä halvimpia f- ja e-katsomon lippuja joita sitten myy yli 100€ kappale hintaan huutiksessa. Ei saisi ostaa noilta trokareilta lippuja että jäisivät tappiolle! Arrggghhh! Toivottavasti eivät saa kaupaksi!-ap

Vierailija
33/34 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on liput huomiseen ja maanantain peliin. En halunnut Narrilaan :D oli muuten melkoinen jono lippuihin! Tosin ei mullakaan kausaria ole näihin enkä tiedä pääseekö töiden takia enää myöhemmin katsomaankaan paitsi tän sarjan viidenteen (jos tarvii ;) eli näillä mennään!

Vierailija
34/34 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut petoluolaan lippuja, mutta otettiin sitten miehen ja tytön kanssa liput Jaffa-halliin ensi keskiviikoksi. Pitäähän sällejä kannustaa vieraissakin ettei Ilmalan Kiekon fanit pääse liikaa niskan päälle :-D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi