Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Miten pääsit nykyiseen työhösi? Työllistyminen on niin vaikeaa.
21.03.2012 |
Olen yhteiskunnalliselta alalta valmistunut akateeminen nainen. Minulla on noin kolmen vuoden työkokemus koulutusta vastaavaan työhön+muuta työkokemusta. Työ ei kuitenkaan ollut aivan unelmahommaa. Jos löydän omaa kiinnostusta vastaavan työn, kokemus ei KOSKAAN riitä edes haastatteluun, vaikka olisin sinänsä valmis tekemään ihan perustason työtehväviin. Miten te muut olette päässeet ns. unelmienne työhön? Edenneet saman yhtiön sisällä?
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
aina edellistä parempaan olen päässyt. Vaikeinta työllistyminen oli kun siirryin valtiolta yksityiselle puolelle 17 vuotta sitten.
Työkokemus on vaan niin mahtava valtti, ja laaja kokemuspohja eri alueilta (työkokemusta nyt 33v)
Mulla on ollut tuuria, olen aina siirtynyt ns lennossa eli puhelu tullut firman puolelta, haastattelu ja parin päivän sisällä päätös. Näin on nyt ollut viimeiset 3x kun olen ollut 46v, 49v ja nyt 52v. Juuri sain kutsun takaisin yritykseen josta lähdin 6v aiemmin ja aloitin muutama viikko sitten.
Toki ehdin paria työtä jo hakeakin julkisissa hauissa ja kävin parissa haastattelussa. Kakkostila tuli sillä kertaa mutta nyt olen takaisn yrityksessä missä viihdyin todella hyvin jo aiemmin. Päivääkään en ole ollut työtön elämssäni.