Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten olet selviytynyt työpaikan menetyksestä?

Vierailija
04.03.2012 |

Tuntuu niin masentavalts, hyvä työpaikka oli :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut työtön kolme vuotta ja huonolta näyttää työllistymisen suhteen, mutta ei muuten, kun ikääkin kertyy, mutta..

Olen sopeuttanut taloudenpitoni mm luovuin autosta, laitan ruoat ja leivon leivät, aloitin palstaviljelyn, kalastan, ompelen ja korjaan vaatteita, peruin lehtitilaukset, käytän enemmän kirjaston palveluita... Elän laadukasta elämää. Minulla on aikaa tehdä mielenkiintoisia juttuja. Olen liikkunut paljon enemmän kuin työssäoloaikoinani, kuntoni on kasvanut, mieleni jopa virkistynyt ja onhan minulla enemmän aikaa lapsilleni:)

Vierailija
2/4 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua rassaa ne eniten. Kysellään, vaikka hyvin tiedetään tilanne. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä siitä selvisi hengissä. Työpaikkani oli mielestäni hyvä, mutta sen jälkeen löysin täydellisen työpaikan. Oli kylläkin määräaikainen. Ja toi on kyllä tosi ärsyttävää ja ahdistavaa toi ainainen kysely. Mulle henk.kohtaisesti on suuri häpeä kun ei ole sitä työpaikkaa. Mutta tässä taas etsiskellään...

Vierailija
4/4 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen auttoi keskittymisharjoitukset. Mm jooga on palauttanut mieleni tyyneyttä ja samalla auttanut löýtämään fyysistä tasapainoa ja notkeutta takaisin konttoripöydän ääressä istuttujen vuosien jälkeen:)

Lainasin jooga-kirjan kirjastosta ja aloin harjoittelemaan sen avulla kotona. Tein aluksi liikkeitä vähän sinnepäin, koska tarkoitus oli voittaa aloittamisen vaikeus. Youtubessa on hyviä videoita, joista voi oppia lisää. Kahden viikon jälkeen joogasta muodostuikin joka-aamuinen tapa ja pian joogasin myös iltaisin ennen nukkumaanmenoa. Ihan uutta, että innostuin niin kovin. Suosittelen siis.