Miksi Iholla Pialla ei mielestäsi ole miestä?
On se ihme, että monet yh-äitien tytöt jäävät itsekin vailla miestä ja päätyvät yksinhuoltajiksi.
Pia on vähän pelottavan ja kovan oloinen, uskoisinpa että moni mies etsii vaimokseen hieman pehmeämpää tapausta..
Kommentit (15)
Se ei kerro ihmisestä mitään. Syitä voi olla vaikka mitä. Esimerkiksi se, että on halunnut pysyä sinkkuna.
On se ihme, että monet yh-äitien tytöt jäävät itsekin vailla miestä ja päätyvät yksinhuoltajiksi.
Pia on vähän pelottavan ja kovan oloinen, uskoisinpa että moni mies etsii vaimokseen hieman pehmeämpää tapausta..
Enkä ole enää erosta toivuttuani päätynyt suhteeseen. Varmaan moni ajattelee minustakin "miksi sillä ei ole miestä?" ymmärtämättä sitä että sinkkuus onkin aivan tietoinen valintani.
Hyvin näyttää menevän muutenki!
On Pia saavuttanut paljon hienoa kuten yrityksen ja pojan, mutta tosiaan, hän itse harmitteli miehettömyyttään äsken Iholla-ohjelmassa.
Selitti myös, ettei ole kova vaikka näyttää siltä. Minusta ihminen on kova, jos ei pysty näyttämään tunteitaan muille, tai ei ainakaan pitäisi harmitella, miksi muut pitävät kovana.
ap
Joo, sellaista helposti alistettavaa kuten itse olin.On se ihme, että monet yh-äitien tytöt jäävät itsekin vailla miestä ja päätyvät yksinhuoltajiksi.
Enkä ole enää erosta toivuttuani päätynyt suhteeseen. Varmaan moni ajattelee minustakin "miksi sillä ei ole miestä?" ymmärtämättä sitä että sinkkuus onkin aivan tietoinen valintani.
Ymmärrän ap:n kirjoituksen juuri toisin päin, hän taitaa tarkoittaa sitä, että nainen, jolla oli isä osaa käsitellä ja käskyttääkine miehiä paremmin kuin sellainen, joka on kokenut voimakkaan hylkäämisen.
toisen ajatus siitä, että osa sinkuista todella haluavat miehen.. Eikö sitä saa sanoa ääneen?
toisen ajatus siitä, että osa sinkuista todella haluavat miehen.. Eikö sitä saa sanoa ääneen?
Hyvin näyttää menevän muutenki!
On Pia saavuttanut paljon hienoa kuten yrityksen ja pojan, mutta tosiaan, hän itse harmitteli miehettömyyttään äsken Iholla-ohjelmassa.
Selitti myös, ettei ole kova vaikka näyttää siltä. Minusta ihminen on kova, jos ei pysty näyttämään tunteitaan muille, tai ei ainakaan pitäisi harmitella, miksi muut pitävät kovana.
ap[/
herkässä ja liikuttuneessa tilassa. Tavallinen, fiksun oloinen nainen. Yh:na ei kaipaa mitään idiotteja vierelleen, mutta arki on monin tavoin kevyempää jos aikuisia on kaksi- olla yksin on jatkuvaa tekemistä ja ponnistelemista- ymmärrän myös hyvin toiveen pitkästä pöydästä, jonka äärellä ystävät kokoontuu.. Kivan oloinen nainen minusta. Rohkea ja rehellinen- sekään ei ole täällä naisten v****maisessa maailmassa ollenkaan itsestäänselvyys, oli miestä tai ei.
rima liian korkeella
Hän on kuitenkin ihan hyvännäköinen, joten siitä ei kiikasta ainakaan. Todellakin hän itse sanoi, että HALUAISI miehen. :) Sori, jos joku veti herneen nenään!
ap
Mielummin yksin kuin huonossa suhteessa. Piialle on varmasti jäänyt huonoista suhteista huono maku suuhun, eikä ole helppo päästää ihmisiä lähelle. Piia on ihana nainen ja lohduttaa varmasti muita samassa elämäntilanteessa olevia omalla tarinallaan!
pystyn eläytymään Piian tarinaan vähän toisin kuin joku parikymppinen äiti, jolle Piia näyttäytyy ihanan mustavalkoisen naiivisti tarkastellen vain "kovana tyyppinä joka ei ole saanut itselleen uutta miestä". On ihanaa että tuossa sarjassa on mukana muutama aikuinenkin.
pystyn eläytymään Piian tarinaan vähän toisin kuin joku parikymppinen äiti, jolle Piia näyttäytyy ihanan mustavalkoisen naiivisti tarkastellen vain "kovana tyyppinä joka ei ole saanut itselleen uutta miestä". On ihanaa että tuossa sarjassa on mukana muutama aikuinenkin.
Olen 34-v. ja takana ura leskenä ja nyt taas naimisissa, joten en mä itseäni naiiviksi laskisi. Kuten sanoin, niin kyllä sellainen ihminen vaan on muiden mielestä kova, joka ei näytä tunteitaan. Itsekin olen ns. piiloherkkis, mutta en syytä ympäristöä siitä, etteivät he tiedä millainen olen ns. sisimmiltäni. Kovuus karkoittaa ihmiset ympäriltä, etenkin miehet, jotka ovat hirveän herkkiä otuksia. Ainakin ne hyvät tapaukset..
ap
Jos siitä saa kovan kuvan ja on niin itsenäinen, niin voi olla että miehet tosiaan vähän säikkyy? Lisäksi jos on kauan jo ollut yksin niin on varmaan aika kaavoihin kangistunut, sekin voi vaikeuttaa seurustelusuhteen jatkumista.
Olisko, että yh-äiskien lapsilla ei ole mallia kotoa, miten mies taltutetaan? :D