Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies haluaa toisen lapsen, itse en ole niin intona. Muita?

Vierailija
20.03.2012 |

Meillä on vähän vuoden ikäinen lapsi ja mies toivoisi jo kovasti toista, on toivonut jo esikoisen ollessa noin puoli vuotias. Juttelee paljon siitä kuinka kaksi lasta olisi ihanaa. Haluan kyllä itsekin toisen lapsen, mutta en ole asiaa niin paljon ajattelut eikä minulla ole mikään kiire.

Muita joilla asia näin päin? Ukko haluaa mutta en vielä ole antanut periksi. :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle olisi riittänyt yksi, mutta halusin kuitenkin, että lapsi saa sisaruksen. Tuo esikoinen oli niin huono nukkuja, että nykyään mies sanoo, että kaksi riittää :D. Minä en kyllä suostu kolmanteen lapseen.

Vierailija
2/3 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sehän vähän pelottaa että sama rumba alkaisi taas. Mies sanoo ettei toinen välttämättä valvota niin paljon, mutta eihän sitä voi tietää. Ihanaa tietysti että pitää lapsista ja minun ei tarvitse olla se joka vonkaa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että on velvollisuuteni synnyttää miehelle lapsi, vaikka en itse niin haluaisikaan, koska mies on puolestaan auttanut minua elämäni aikana paljon ja isoissa asioissa.

Toisen hankkimista varmaan uskallan jo vastustaakin, jos ensimmäisen pohjalta havaitsen ettei minusta ole äidiksi.