Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opiskelijat vauvan kanssa

Vierailija
20.03.2012 |

Itse olen pitänyt vapaata vauvan ensimmäisen vuoden ja nyt suunnitteilla paluu opintojen pariin. Miten yksivuotiaan hoitaminen sujuu opintojen ohella? Miten olette menetelleet? Nyt olisi kiire suorittaa opintoja loppuun, joten kokopäiväisestä opiskelusta olisi kyse. Olen yliopistolla, joten luenoilla ei ole esim läsnäolopakkoa. Kyseessä on kuitenkin miesvaltainen ala, joten vauvan mukaan ottaminen tuntuu hassulta... Kokemuksia?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meni 1v perhepäivähoitajalle kun minä jatkoin yliopisto-opintojani. Lapsi kyllä sairasti tosi paljon, joten jouduin olemaan paljon pois. Tentteihin lukeminen jäi tosi vähäiseksi, kun ei sen ikäisen kanssa paljoa saa luettua. Ennen luin siis illat ja viikonloputkin. Mutta kyllähän se onnistuu!

Vierailija
2/2 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksivuotiaan hoitaminen opintojen ohella on yhtälö, joka ei toimi, jos haluaa oikeasti opiskella kokopäiväisesti.

Toinen vaihtoehto on, että päätät ottavasi tämän ekan vuoden rauhallisemmin, teet itsellesi pienemmän opintosuunnitelman ja luet lapsen nukkuessa päiväunia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme