Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hauskaa, että mukasuvaitsevat ja "sivistyneet" vievät lapsensa parempien ihmisten kouluihin

Vierailija
20.03.2012 |

http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/324596/Korkeakoulutettujen+aitien+laps…

Jotenkin nurunkurista, ihmiset, jotka ovat olevinaan jotain, suvaitsevaisia jne eivät haluakaan viedä lapsiaan rahvaan sekaan eikä missään nimessä mamujen kanssa samaan paikkaan. Mitä tämä tälläinen on, eikö pitäisi näyttää esimerkkiä eikä toimia niin kuin Päivi Lipponen ja viedä lapsensa rehtorin erikoispäätöksellä mahdollisimman kauas maahanmuuttajien lapsista jne.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole sinällään mamuja vastaan mitään, mutta en halua lapsiani samaan kouluun suomalaisten wt-perheiden lapsien kanssa. Olen itse käynyt järkyttävän lähiöala-asteen enkä halua lapsilleni samaa.

Vierailija
22/27 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seura tekee kaltaisekseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

korkeastikoulutettu äiti. Minä hyljeksin lähikoulua siksi, että täällä on tarjolla kaksiluokkainen lakkautusuhanalainen parakki, minkä jälkeen lapset joutuu uudestaan etsimään itselleen koulun, kaveripiiri vaihtuu jne.

Siksi kuskasin esikoistani ensin eskariin ja nyt kouluun, jossa sama luokka jatkaa 5-vuotiaista ylioppilaiksi. Kuopus aloittaa nyt koulussa ekalla. Hänen luokalleen pyrittiin ekalle ja sielläkin nyt sitten se luokka jatkaa samana lukioon asti.

Minä pelkään noita jatkuvia koulunvaihdoksia ja epätietoisuutta.

Mamuja en, koska lasten molemmissa kouluissa on todella paljon ulkomaalaisia - ja omat lapsenikin ovat "erivärisiä".

Vierailija
24/27 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvään kouluun. Lapseni koulu on kielikoulu, jonne on pääsykokeet. Lasten taustalla ei ole väliä, mutta sillä, että lapsilta vaaditaan enemmän, ja jossa käytökseen kiinitetään huomiota.

Vierailija
25/27 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että koulu on yhtenäiskoulu, jossa on luokat 1-9. Tärjeää, etti ylä-asteen alkaessa eitarvitse vaihtaa koulua.

Vierailija
26/27 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamuja vastaan ei mulla ole mitään sinänsä, heitä on ystävissämmekin, mutta omalle lapselle haluua kuitenkin hyvän tehokkaan oppimisympäristön.

Mitä hetereogeenisempi ryhmä sitä paremmat oppimistulokset.

Vierailija
27/27 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miellä vanhempi poika sai mamuilta ala-asteen ekoilla nyrkistä, jalasta ja koko touhu oli syvältä ja tuli niin monta kertaa parkuen kotiin niin ei sen jälkeen pahemmin kiinnostanut viedä muita lapsia lähiön mamukouluun vaan muutimme ihan muualle ja itä-Helsingistä. Kaverini mm teki niin, että otti olevinaan asumuseron miehestään ja muutti osoitteen toisaalle, ettei lapset joutuneet Merirastilan kouluun. Hän on kyllä siitä huvittava, että näyttelee aina niin vitun suvaitsevaista, mutta totuus oli jotain ihan muuta. Heti kun koulupaikka ratkesi niin asumusero loppui ja osoite muutettiin takaisin kotiin.