Naiset mikä teidän käsivarren mitta (hauis)?
Kommentit (50)
lihat, kyllä ne piirtyy esiin, vaikka rasvaakin olisi 25 %
Ovat nimittäin kaksi aivan eri asiaa, koska olkavarren ympärysmitta sisältää myös ojentajan.
koska niillä ei ole mulle merkitystä. Olen sitä mieltä, että peili kertoo, onko liikaa läskiä tai liian vähän lihasta.
t. 8
mullakin on suht' lihaksikkaat käsivarret.
on haukkari, pituus 171 cm (ja lihasta on...toki myös läskiä käsissä, mutta ei niin kamalan paljoa)
Kun vähän jännittää hauista, niin pullistuu mahtaviin lukemiin 23,2cm!
Paljonkos teillä lukema on siinä kyynärpään ja hauispallukan välisessä "kolossa"? Täällä 19cm. Oon nykyisillä lihaksilla pitänyt käsivarsiani paksuina, mutta ehkä ne eivät olekaan..
Olen hoikkarakenteinen, painoa 47kg mutta kädet on kuin Serena Williamsilla eli muuhun kokooni nähden aika lihaksikkaat, ympärysmitta 30cm!
En oo aiemmin mitannut mutta näytti olevan 28cm, satunnaisesti nostelen painoja kotona ja teen "alliliikkeitä", ehkä 1-2krt viikossa :D
Mun vaimolla on 8cm isompi hauis kun minulla, juuri mitattiin. Hän on tehnyt ikänsä raskasta työtä. Niin mä oon tälläinen kukkakeppi.
Pitipä oikein käydä mittaamassa: 24 cm. Olen kyllä muutekin hoikka.
Liikaa mielestäni, 30 cm rentona. Paksut olkavarret ja vanhemmiten isot allit on sukurasite. Olen lyhyt ja normaalipainoinen.
Mittasin ja ihmettelen. 30cm oli jännitettynä ja rasvaa mulla ei käsivarsissa ole. Salilla oon käyny nyt pari kuukautta aktiivisemmin. Joskus teininä oli niin rimpulat kädet että niistä yletty sormet ympäri..
24cm. Ei kyllä edes näytä kovin ohuelta, mutta ehkä muut näkee eri tavalla.
Hauis jännitettynä minulla 30cm, olen 163cm/62kg. Miehellä 31cm, hän on 174cm/67kg.
t. rimpula.