Naiset mikä teidän käsivarren mitta (hauis)?
Kommentit (50)
Varmaan rasvaprosenttikin kannattaisi laittaa. Vai ihraisintako habaa tässä haetaan?
Mulla 32cm mut treenaan lihasmassaa salilla,eikä oo "alleja",ku ojentajalihakset.
Oon 28v. vuoden reenaillu epäsäännölisen säännöllisesti.
Jaa, mistä kohtaa ja miten pitää mitata? Rentona vai jännitettynä? Kaivan mittanauhan esille :D
32,5cm. Salitreeniä takana kolmisen vuotta, aloittaessa mitta oli 28cm.
Mä olen aina kuvitellut että mulla on tunkit käsivarret, kun paidat kinnaa hartioista ja olkavarresta. Äsken mittasin 34 cm, etten ihan omiani kuvitellut. Ylipainoa on lievän verran ja läski leviää tasaisesti ympäri kroppaa, muttei toi mitta yksin läskiä ole. Aika-ajoin muistan punnerrella. Nyt alkoi kiinnostaa, oiskohan ollu kykyjä johonkin painonnostoon, kun omasta mielestä on suht vahvatkin kädet.
Mua kans nauratti tää 31cm. Kyl ne noissa mitoissa viel aika rimpulat on naisellakin. Itellä oli melkein 50cm parhaimmillaan, mut mä oonkin mies.
Mulla on 31cm, olen 157cm/ 56kg. Turha kuitenkaan tuijotella pelkkää hauiksen kokoa, siihen vaikuttaa muutenkin ihmisen pituus, paino, lihaksikkuus ja toisaalta ylipaino jne. Esim. 25cm voi pienikokoisella olla jo ihan hyvä tulos.