Naiset mikä teidän käsivarren mitta (hauis)?
Kommentit (50)
Ja lihasta on. Mulla siis isot hauikset, eikä hävetä :-)
Myös kyynärvarsi on lihaksikas, 24 cm. Koko komeuden kruunaavat isot, pullottavat pintaverisuonet. Ei, edelleenkään ei hävetä :-)
n40
myös käsien pituus (ja oma pituus) antavat lopullisen vaikutelman...esim. 30 cm ei ole pitkässä varressa mitään, mutta lyhyessä ihan eri asia...
Lisäksi pitkiin käsiin on erittäin vaikea saada näyttäviä lihaksia...Tämän näkee, esim. kun katsoo yli 170 cm bodarinaisia.
Vyötärö 70 cm, lantio 100 cm.
Mussa on kuulemma muotoja :-)
t. 8
ole aiemmin mitannutkaan. 25 cm näytti olevan.
ojentajat?
Suosittelen. Allit häviää ja ojentajat tulee kauniisti esiin.
t. 8
t. 8
olen 171 cm pitkä..ei ole tosin mahd. nyt mitata habaa...(käsivartta tarkemmin..)..muistelen että joskus mittasin 33, mutta nyt olen poltellu rasvaa pois.
ojentajat?
Suosittelen. Allit häviää ja ojentajat tulee kauniisti esiin.
t. 8
mutta pitkät rimpulakädet, mutta minkäs teet...kyllä ne pitkätkin lihakset sieltä kauniisti piirtyy esille... Mulla on sen verran pitkä hauislihas, että jos se olisi pyöreä se näyttäisi VALTAVALTA!
-8,mikä on rasvaprosenttisi
t. rimpula.-
Luultavasti aika iso - tosin minulla on myös vatsalihakset näkyvillä, mutta reisissä on kyllä rasvaa. Vaikka niissäkin lihasten muodot piirtyy esiin.
t. 8
31 cm. En ole lihava, vaan minulla on to-del-la isot hauikset (muutenkin paljon lihasmassaa). Urheilen aktiivisesti, mutta en haluaisi näin isoja lihaksia. Vaatteet kiristävät useimmiten hauiksesta :((
Yes, olen mies ja haukan koko on 28
eli nyt hirvittävä 30 cm. Tarkoitus päästä johonkin 25-27 cm:iin, mikä oli vielä muutama vuosi sitten.
Ja olen ylpeä siitä, muutama vuosi sitten se oli 22. :)
T. rimpula.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2012 klo 11:07"]
eli nyt hirvittävä 30 cm. Tarkoitus päästä johonkin 25-27 cm:iin, mikä oli vielä muutama vuosi sitten.
[/quote] Mitä läskimpi niin sitä isompi käden ympärysmitta
[quote author="Vierailija" time="20.03.2012 klo 11:23"]
31 cm. En ole lihava, vaan minulla on to-del-la isot hauikset (muutenkin paljon lihasmassaa). Urheilen aktiivisesti, mutta en haluaisi näin isoja lihaksia. Vaatteet kiristävät useimmiten hauiksesta :((
[/quote]
Huono trolli
[quote author="Vierailija" time="20.03.2012 klo 11:52"]
t. 8
[/quote]
Eli läskiä
Musta toi 35 cm on kyllä aika paljon naiselle. Paljon sä painat ja mikä on BMI?
Ootko joku kehonrakentaja?
Itselläni on 29 cm. Mä treenaan, nostelen käsipainoja, uin, hiihdän ja sauvakävelen, eikä ole alleja.