Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Otan 5 vuotiaan kotihoitoon tarhasta kun olen äitiys-

Vierailija
20.03.2012 |

lomalla. Kerhoa (jos sinne mahtuu) täällä on tarjolla 2xvko 2 tuntia kerrallaan. Muita samanikäisiä ei päivisin ole leikkikaveriksi. Tylsistyyköhän lapsi kotona?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkuveljen kanssa. Ja vein seurakunnan kerhoon (oliko 1 tai 2 krt/vko) ja isoveli vielä tänä päivänä (nyt 13 v) kyselee, että miksi äiti sä veit mut sinne hirveeseen kerhoon, kun pikkuveli sai olla kotona ?

On ujon sorttinen ja itkeskeli kun joutui jäämään kerhoon. Eli jälkiviisaana oltaisiin oltu kotona vaan. Kavereita on paljon nyt eli ei siihen muutama vuosi mitään merkitse.

Vierailija
22/27 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 vuoden ajan ja hoitajat myös! Että todella lapsetkin saavat nauttia pysyvyydestä onneksi joskus!

Itse en näe sitä minään virikehoitona jos lapsi saa jäädä omaan tuttuun porukkaan esim osa-aikaiseksi. Mun lapset olisivat takuulla inhonneet jotain kunnan kerhoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos monen pk-vuoden jälkeen otetaan sieltä kokonaan pois ja tungetaan kerhoon vieraiden ihmisten keskuuteen.

Vierailija
24/27 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos monen pk-vuoden jälkeen otetaan sieltä kokonaan pois ja tungetaan kerhoon vieraiden ihmisten keskuuteen.

Meillä lapset eivät ole menneet pk-putkeen vuoden iässä tullakseen sieltä ulos eskariin =).

t. 12

Vierailija
25/27 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 4-v aloittaa ensi syksynä päiväkodin virikehoidon, kun esikatselu menee kouluun. Nyt jo keskimmäinen olisi menossa kerhoon joka päivä. Ainakaan meillä ei ole yli 3-vuotiaita leikkikavereita lähimailla.

Vierailija
26/27 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla keskenään kotona. Jäin äitiyslomalle ja toki sai lapsi jatkaa pkssa osa-aikaisena. Jopa hoitajat sitä suosittelivat! Miksi olisin pojan ehdoin tahdoin erottanut hyvistä kavereistaan ja tuneknut jonnekin kerhoon pari kertaa viikossa vieraaseen porukkaan?

Vierailija
27/27 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ottais pois, juuri noista syistä, hän on tottunut päiväkotirytmiin, on kavereita joka päivä lähes kokoajan. Mahdollisesti sijoitetaan eri ryhmään, kun aloittaa eskarin niin sitten taas tutustumiset alkaa alusta. Ja hoitomaksukin pienenee, kun tulot pienenee.

Minä harkitsisin säännöllisiä vapaita, 3pv viikossa hoitoon, tai jotain vastaavaa. =)