Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiusattiinko sinua lapsena koulussa koska olit lihava?

Vierailija
19.03.2012 |

Kiinnostaisi ovatko kaikki pullukat lapset olleet kiusattuja?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan hyvin laihaa ja rinnatonta kaveria haukuttiin teini-iässä laudaksi ja luuviuluksi :(

Kyllä kiusaaja(sairas kun on) keksii kiusaamisen aiheen mistä vaan

Vierailija
2/13 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelasin lentopalloa ja olin jo 13-vuotiaana päätä pitempi useimpia poikia. 16-vuotiaana olin 182 cm. Mua haukuttiin hongankolistajaks, hevoseks, hirviöks jne mitä kaikkea nyt nuoret keksikään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusattiin koko alakoulun ja seiskan ajan. Sitten päätin, ettei enää kiusata ja aloin laihduttaa. Sairastuin anoreksiaankin mutta kiusaaminen jatkui silti. Ulkonäöstä löytyi aina jotain uutta nälvittävää.

Vierailija
4/13 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta luokallani oli kaksi lihavaa poikaa ja heitä ei kiusattu.

Vierailija
5/13 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja myös tytärtäni kiusataan. Itse en ole enää ylipainoinen.

Vierailija
6/13 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-aste meni ihan hyvin, mutta yläasteella kiusaaminen oli aika kamalaa. Lukio ok.

Aikuisenakin olen saanut törkeitä huomautuksia painostani. Ihan ventovieraat ihmiset ovat haukkuneet kadulla läskiksi. aina se sattuu.

Lihava lapsi on usein lihava aikuinen. Niin myös minä. Ja aina se kiusaaminen sattuu.

Vierailija
7/13 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoon puututtiin meillä ala- asteella erittäin asiallisesti, luokkakaverit lähinnä kadehtivat niitä erityistunteja joita sai puheopetuksessa, painontarkkailussa, hammasrautojen säätämisessä jne...

Monesta muusta syystä tai lähinnä ilman mitään syytä kiusattiin kyllä.

Vierailija
8/13 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta uskon, että minua olisi kiusattu hoikkanakin, koska olin todella omituinen ja minulla ei ollut mitään sosiaalisia taitoja, eivätkä ne tietenkään kiusaamisen takia päässeet kehittymäänkään.

Uskon, että hoikkuus olisi ehkä auttanut siinä, että itsetunto olisi ollut parempi ja olisi ehkä osannut sanoa vastaankin. Silloin ajatteli, että sen ansaitsi, koska on rumempi ja huonompi kuin muut.

Vierailija
9/13 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkään takia tai olin niin tyhmä että en kaikkea huutelua kiusaamiseksi kokenut, tiesin jo lapsena että olen hyvä sellaisena kun olen, luokan pienin ja ruipeloin, josta kasvoi 12v isorintaisin.

Eikä ole kiusattu nyt aikuisena lihavanakaan, en ymmärrä millainen sotanorsu pitäisi olla että kadulla joku huutelisi perään?

Vierailija
10/13 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka nyt kun vanhoja kuvia katsoo niin en mä oikeasti ole ollut lapsena lihava. Siro en ole koskaan ollut, mutta en oikeastaan edes kovin pyöreä. Olen kuitenkin aina pitänyt itseäni lihavana ja saanut aina kuulla sitä myös olevani. Se on tavallaan ollut osa identiteettiäni. Nyt olen todella lihava millätahansa mittarilla.

Vierailija
11/13 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haukuttiin, erityisesti yläasteella. Tönittiin, syljettiin selkään. Vihasin sanaa "läski".

Joskus vieläkin saan kuulla olevani läski, vaikka normaalipainoinen olenkin. Pitää varmaan taas laihduttaa.

Ironista kyllä, olin joskus kasiluokalla lenkillä kun niin kovasti tahdoin laihtua, ja silloinkin jostain pusikosta (kirjaimellisesti) pari poikaa huusivat sitä "läskiä". No tiesinhän mä olevani läski, saatana, siksi mä siellä lenkillä olin! :D

Vierailija
12/13 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli meidän luokalla yksi sellainenkin joka oli lihavampi kuin muut ja sai kyllä kuulla siitä...

Vierailija
13/13 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiusattu kun olin koko ala-asteen ajan lihava. Sitten kuudennella luokalla laihduin normaalipainon alarajoille ja seiskalle mentäessä mua kiusasi jopa aivan muista kouluista tulleet pennut, siellä oli näytetty vanhaa luokkakuvaa :D