Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis sen uuden ohjelman tositeevee äiti super Marjoko se on? Ihan sekasin...

Vierailija
19.03.2012 |

Ton ohjelmaklipin mukaan ainakin!

Oon ollut aina aika kaloritietoinen ja myös tytöilleni siitä aina paasaan.

Raskaana ollessa vain 1200 kaloria päivässä... ja vain 8 kiloa saa tulla painoa koko odotuksen aikana...

Siis toi tätihän on ihan sekaisin!

Siis kasvaville lapsille paasaa jostain kaloreista...

Eikö naisen keskiarvonen kalorinkulutus ole n. 1600 kaloria päivässä ilman rakauttakin ja se käsittääkseni vähän lisää vielä kalorinkulutusta.

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella vastuutonta päästäää tuommoisia töllöön näyttämään "mallia" nuorille naisille!

Tulee niin huonouden tunne! Siitä voi saada niin järkyttävän terveellisen elämäntavan oppeja, että menee tämä rupuelämä ihan uusiksi. Senhän ohjelman myötä joutuu tajuamaan, että lapsien kanssa pitää viettää aikaa, eikä ne voikaan ihan aina leikkiä yötämyöten kavereilla ja hoitaa kouluhommansa 5 minuutissa lattialla maaten... Pitäiskö lasten muka liikkuakin?? Sus siunakkoon!

Toista se on sentään, kun näytän lapsilleni Salkkarit-laatusarjaa. Siinä saavat lapset oppia ihan oikeasta elämästä, eikä ahdista yhtään.

Mihin tämä maailma oikein menee, kun ei saa enää kotona elää kuin vastuuntunnoton pieni porsas, vaan pitäisi ryhtyä tekemään jotain!

Vierailija
2/62 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni hoikkuus on kaunista, mutta liika laihuus ei.

Ja tässä tapauksessa päähenkilö voitaisiin rekrytoida näyttelemään keskitysleirivangin viimeisiä elonpäiviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin äkkiseltään arvelin Marjon olevan 45 vuotias. Tietämättä oikeaa ikää.

On liian laiha, siis kuivakka naamaltaan. Hieman pyöreyttä kehoon, niin näyttää paremmalle :)

Ohjelman tarkotus varmaan onkin olla keskustelua aiheuttava. Kuka jaksaa duunari Tiinan elämää katsoa tosi tv:nä tai vaikka olis akateeminen, jos siinä elämässä ei ole mitään normikuvioista poikkevaa. Tosin en eio edes tätä super Marjoakaan katsoa :D

Vierailija
4/62 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liika on aina liikaa. Eihän noilla tytöillä vaikuta olevan muuta elämää kuin urheilu, urheilu ja urheilu? Mikäs siinä sitten jos niille tulee joku burn out jo yläasteella. (: Ja kympin todistus ei ole mikään todiste mistään hyvästä elämästä tai mitään, tunnen monia, joilla se on ollut kympin todistus vain vanhempien painostuksen takia!

Ja Marjo todellakin liian laiha! Huono malli sinänsä noille tytöille, opettaa heit pienestä pitäen olemaan anorektikko.

Vierailija
5/62 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kannata ottaa sanomisiaan vakavasti

Vierailija
6/62 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tekee vain niin monta lasta kuin jaksaa kotona hoitaa. Päiväkoti on pahasta.

Vierailija
7/62 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

edesvastuutonta päästää tuommoisia anoreksian evankelistoja telkkariin saarnaamaan kieroutuneita oppejaan.

Vierailija
8/62 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

edesvastuutonta päästää tuommoisia anoreksian evankelistoja telkkariin saarnaamaan kieroutuneita oppejaan.

Vierailija
9/62 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan uusimmassa Meidän Perhe lehdessä tästä supermarjosta. Tytöt harrastaa veren maku suussa joka päivä tuntikausia. Yksi lastensuojeluilmoituskin oli perheestä tehty.

Vierailija
10/62 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tämä sarja tulee puhututtamaan! :)

Kaunis hoikka jaksava äiti, joka saa paljon aikaiseksi ja hoitaa lapsensa itse kotona, eihän laiskat läskit av-mammat sellaista voi kestää :)

Vierailija
11/62 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis hoikka jaksava äiti, joka saa paljon aikaiseksi ja hoitaa lapsensa itse kotona, eihän laiskat läskit av-mammat sellaista voi kestää :)

ok laihduttaa raskausaikana? Tiedätkö, että se on haitallista sikiölle?

Jos itse olet läski AV-mamma, älä yleistä meitä muitakin sellaisiksi.

:)

Vierailija
12/62 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan niitä tanssiryhmänsä tyttöjä ...

Vierailija
13/62 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa mieltä olen siitä että lasten parempi kotihoidossa. Mutta siihen en yhdy että pk olisi pahasta.

Vierailija
14/62 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on ainakin varmaa että tämä sarja tulee puhututtamaan! :)

Vierailija
15/62 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boikotoin jo tähän mennessä kuulemani perusteella koko sarjaa täydellisesti! En aio kannattaa tuollaista kieroutunutta ohjelmaformaattia, vaikka sensaatioista uuten tykkäänkin.

Vierailija
16/62 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näähän on jo puitu.

Kateellisten panettelua!

Vierailija
17/62 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä jos näin. Mä luulin et niille omille pienille tytöilleen paasaa jostain kaloreista...

Toivottavasti ei!

Vierailija
18/62 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni hoikkuus on kaunista, mutta liika laihuus ei. Ja tuolle naiselle se tuo ulkonäköön lisävuosia.

se on ainakin varmaa että tämä sarja tulee puhututtamaan! :)

Vierailija
19/62 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat tainneet saada sellaisen palauteryöpyn etteivät edes jaksa vastata. Tai sitten Nelosella ei muuten vain ole ollut tapana vastata ohjelmapalautteisiin, tiedä tuota..

Vierailija
20/62 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaapa olla media vaan asialla ja naiselle kilahtaa muutama kolikko kirstuun.. Niin tai näin, kyseistä ohjelmaa en aio katsoa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi