Siis sen uuden ohjelman tositeevee äiti super Marjoko se on? Ihan sekasin...
Ton ohjelmaklipin mukaan ainakin!
Oon ollut aina aika kaloritietoinen ja myös tytöilleni siitä aina paasaan.
Raskaana ollessa vain 1200 kaloria päivässä... ja vain 8 kiloa saa tulla painoa koko odotuksen aikana...
Siis toi tätihän on ihan sekaisin!
Siis kasvaville lapsille paasaa jostain kaloreista...
Eikö naisen keskiarvonen kalorinkulutus ole n. 1600 kaloria päivässä ilman rakauttakin ja se käsittääkseni vähän lisää vielä kalorinkulutusta.
Kommentit (62)
Nainen tarvitsee noin 1800-2200kcl vuorokaudessa ihan peruskulutuksella. Toivottavasti ei lapsistaan tee anorektikkoja.Kyllä tohon saisi lastensuojelu puuttua
Sen voi ennakkoon katsoa netistä. Odotin jotain aivan järkyttävää, mutta vaikuttivat yllättävän fiksuilta. Mistä muuten olette saaneet päähänne että hoitaa lapset itse? Ekassa jaksossa isä sanoi että koulun tai päiväkodin liikunta on ihan kiva, mutta huippu-urheiluun tähtäävälle ajantuhlausta. Siksi isä menee pitämään tytöille oman hiihtotunnin kun päiväkodissa on hiihtoa.
Sen voi ennakkoon katsoa netistä. Odotin jotain aivan järkyttävää, mutta vaikuttivat yllättävän fiksuilta. Mistä muuten olette saaneet päähänne että hoitaa lapset itse? Ekassa jaksossa isä sanoi että koulun tai päiväkodin liikunta on ihan kiva, mutta huippu-urheiluun tähtäävälle ajantuhlausta. Siksi isä menee pitämään tytöille oman hiihtotunnin kun päiväkodissa on hiihtoa.
Saavatko noin pienet jo numeroarvostelun?
Vaan niitä tanssiryhmänsä tyttöjä ...
Ei sillä oo mitään tanssiryhmää!
Selvitä vähän faktoja...
ja siinä nimen omaan korostaa, että heidän lapsiaan ei ole laitettu eikä laiteta oman kodin ulkopuolelle hoitoon.
Uusimmassa Meidän Perhe lehdessä on haastattelu hänestä ja siinä hän painottaa, että tekee vain niin monta lasta kuin jaksaa kotona hoitaa. Että päiväkotiin niitä ei viedä.
Ja ne tytöt on siis kouluikäisiä jo, eivät ole päiväkodissa.
Hänellä on seksitanssiryhmä, joka harjoittelee hänen olohuoneessaan.
Nainen tarvitsee noin 1800-2200kcl vuorokaudessa ihan peruskulutuksella. Toivottavasti ei lapsistaan tee anorektikkoja.Kyllä tohon saisi lastensuojelu puuttua
perheestä on tehty lastensuojeluilmoitus (rva itse kertoo meidän perhe lehdessä)
Saavatko noin pienet jo numeroarvostelun?
5. luokkalainen saa jo numeroarvoinnin
Kaunis hoikka jaksava äiti, joka saa paljon aikaiseksi ja hoitaa lapsensa itse kotona, eihän laiskat läskit av-mammat sellaista voi kestää :)
ok laihduttaa raskausaikana? Tiedätkö, että se on haitallista sikiölle? Jos itse olet läski AV-mamma, älä yleistä meitä muitakin sellaisiksi. :)
ei se ole raskaana :)
Kaunis hoikka jaksava äiti, joka saa paljon aikaiseksi ja hoitaa lapsensa itse kotona, eihän laiskat läskit av-mammat sellaista voi kestää :)
ok laihduttaa raskausaikana? Tiedätkö, että se on haitallista sikiölle? Jos itse olet läski AV-mamma, älä yleistä meitä muitakin sellaisiksi. :)
ei se ole raskaana :)
"Torstaisin kun lapsella ei ole urheiluharrastusta, niin isä tekee hänen kanssaan urheilupiirin tai käy lenkillä ennen haitarituntia".
Se poikavauva siitettiin Tuurissa!
vedoten siihen että lapsi kilpaurheilee ja näin isän kanssa siitä tunnista saa enemmän irti.
Itsekin kilpaurheilin lapsena, eikä meidän vanhemmat tulleet liikuntatunnille mukaan. Lisäksi musta on aika hyvä että oppivat joukkueurheilua myös ja ryhmässä liikkumista, vaikka se pulssi ei siinä tarpeeksi nousisikaan. Mutta joo, jokainen tyylillään.
En voi olla miettimättä, että mites sitten 5-10v päästä..
Millaista palautetta laitoit?
Ohjelmapalautteeseeni laitoin vain miten on ala-arvoista että Livin kaltaiselle ennen hyvälle kanavalle laitetaan tällaista tuubaa. Arvostelin vähän sitä miten taitaa ohjelmaformaatit olla vähissä kun ylipäätänsä tällaisia ohjelmia kehdataan tehdä. En henk.koht arvostellut Marjoa, vaan sitä miten ohjelma antaa aivan väärän kuvan terveistä elämäntavoista.
Ensimmäisen jakson katsottuani olin yllättynyt, ettei Marjo ollut ollenkaan niin ärsyttävä, kuin muut ohjelman tyypit.
Tosin, ne lapset järkyttivät jutuillaan ja olemuksellaan ehkä eniten!
Mitä Livin palautteeseen tulee, varmasti saavat sitä paljon, mutta myös katselijamäärä tulee olemaan suuri, sillä kohu sarjan ympärillä on niin valtava. Ei tuollaista sarjaa negatiivisten kommenttien takia lopeteta!
perheestä on tehty lastensuojeluilmoitus (rva itse kertoo meidän perhe lehdessä)
Radio Rockilla Marjo kertoi, että lastensuojeluviranomaiset tutustuivat perheeseen ja totesivat, että tulevia rikosilmoituksia ei enää oteta tosissaan ja asia on loppuunkäsitelty. Perhe on siis ainaki sossun tädeille täydellinen.
Ajattele toisen tytön keskiarvo 10... Mitähän kamalaa puutetta ja kurjuutta hänen elämänsä onkaan ollut jo kohdusta lähtien, jotta on tuohon päätynyt...!!!
En kyllä tajua teitä mammoja, jotka jaksatte suu vaahdossa paasata hänestä!! Onko se teiltä jotenkin pois vai onko kyse siitä, että hänen energisyytensä saa teissä huonon omantunnon, kun tajuatte konkreettisesti, että lapset tosiaan kasvaa fiksuiksi, kun niihin panostaa!