Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis sen uuden ohjelman tositeevee äiti super Marjoko se on? Ihan sekasin...

Vierailija
19.03.2012 |

Ton ohjelmaklipin mukaan ainakin!

Oon ollut aina aika kaloritietoinen ja myös tytöilleni siitä aina paasaan.

Raskaana ollessa vain 1200 kaloria päivässä... ja vain 8 kiloa saa tulla painoa koko odotuksen aikana...

Siis toi tätihän on ihan sekaisin!

Siis kasvaville lapsille paasaa jostain kaloreista...

Eikö naisen keskiarvonen kalorinkulutus ole n. 1600 kaloria päivässä ilman rakauttakin ja se käsittääkseni vähän lisää vielä kalorinkulutusta.

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä tuo vaikuttaa, kun vain pienellä osalla suomalaisilla on se mittari, joilla katsojalukuja mitataan. Sinun katsomisesi tai katsomatta jättämisesi ei kuitenkaan missään näy.

Vierailija
42/62 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tämä sarja tulee puhututtamaan! :)

Kaunis hoikka jaksava äiti, joka saa paljon aikaiseksi ja hoitaa lapsensa itse kotona, eihän laiskat läskit av-mammat sellaista voi kestää :)

Aivan hirvittä luukasa!! Ja nyt ei voida puhua mistään kateellisuudesta, koska itse olen timmissä kunnossa ja lapsiakin 3 kpl..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

valmennettavia vai onks ne jotain työntekijöitä?

Vierailija
44/62 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana lapsuus! "Torstaisin kun lapsella ei ole urheiluharrastusta, niin isä tekee hänen kanssaan urheilupiirin tai käy lenkillä ennen haitarituntia".

AV-mammojen laatuaika lapsen kanssa on Salkkarit sohvalla röhnöttäen! Ehkä se tuntuu oudolta, että joku haluaa panostaa jälkikasvunsa fyysiseen kuntoon ja hyvinvointiin, minkä liikunta antaa!

Paljon suurempaa henkistä pahoinpitelyä lapselle on tuo Salkkarit-shaissen näyttäminen alakouluikäiselle, mutta sitähän ei av-mamma voi pienessä päässään ymmärtää!

Vierailija
45/62 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on niin laiha, niin kasvoista ei ikinä uskois että on enää lisääntymiskykyinen.

Vierailija
46/62 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

valmennettavia vai onks ne jotain työntekijöitä?

Tavallaan vastaa Hunkseja.

Vierailija
47/62 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana lapsuus! "Torstaisin kun lapsella ei ole urheiluharrastusta, niin isä tekee hänen kanssaan urheilupiirin tai käy lenkillä ennen haitarituntia".

AV-mammojen laatuaika lapsen kanssa on Salkkarit sohvalla röhnöttäen! Ehkä se tuntuu oudolta, että joku haluaa panostaa jälkikasvunsa fyysiseen kuntoon ja hyvinvointiin, minkä liikunta antaa!

Paljon suurempaa henkistä pahoinpitelyä lapselle on tuo Salkkarit-shaissen näyttäminen alakouluikäiselle, mutta sitähän ei av-mamma voi pienessä päässään ymmärtää!

Mammat on huolissaan, kun Marjon lapset harrastavat kilpaurheilua, mutta eivät ole laisinkaan huolissaan omista tenavistaan, jotka eivät edes ½ km:n juoksulenkistä selviäisi, lihaskunnosta puhumattakaan!

Vierailija
48/62 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yllätyin, että itse äiti ei minua ärsyttänyt vaan vaikutti ihan mukavalta ja fiksulta naiselta. Ei pitäisi muodostaa mielipidettä pelkkien lehti ja av kirjotteluiden pohjalta, itse näin tein.. Mutta tämä Henna ja Sofia ovat sitten asia erikseen. Eivät ainakaan parantaneet sitä kuvaa, jonka olen lehdistä saanut, valitettavasti! Mies vaikutti symppikseltä ja lapset iloisilta ja tyytyväisiltä elämäänsä..

Toki en allekirjoita näitä puheita raskausajan laihduttamisesta, ne puheet eivät ole kovin fiksuja maailmassa jossa laihuus on muutenkin yliarvostettua!

katsokaa ennenkuin tuomitsette!

Vierailija
49/62 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kilpaurheilijalapsi eikä meillä lapsi katso TV:tä läheskään joka päivä, Salkkareita ei ikinä. Meillä lapsella on valmentajat, me olemme äiti ja isä.

AV-mammojen laatuaika lapsen kanssa on Salkkarit sohvalla röhnöttäen! Ehkä se tuntuu oudolta, että joku haluaa panostaa jälkikasvunsa fyysiseen kuntoon ja hyvinvointiin, minkä liikunta antaa! Paljon suurempaa henkistä pahoinpitelyä lapselle on tuo Salkkarit-shaissen näyttäminen alakouluikäiselle, mutta sitähän ei av-mamma voi pienessä päässään ymmärtää!

Vierailija
50/62 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat on huolissaan, kun Marjon lapset harrastavat kilpaurheilua, mutta eivät ole laisinkaan huolissaan omista tenavistaan, jotka eivät edes ½ km:n juoksulenkistä selviäisi, lihaskunnosta puhumattakaan!

lapseni käy valmennuksissa 3-4 kertaa viikossa, kisoja pari kertaa kuussa. Vapaapäivinään harrastaa muuta liikuntaa. Jaksaa juosta useamman kilometrin (heh) ja lihaskuntokin kohdillaan.

Siitä huolimatta tuon tv-äidin touhu on käsittämätöntä. Lapsiparat.

Vierailija
51/62 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella vastuutonta päästäää tuommoisia töllöön näyttämään "mallia" nuorille naisille!

Vierailija
52/62 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihuus on nykymaailmassa kaikista korkein hyve, siitä ei pääse yli eikä ympäri.

Lihavia halveksitaan samalla tavalla kuten rikollisia.

Vierailija
53/62 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan niitä tanssiryhmänsä tyttöjä ...

Ei sillä oo mitään tanssiryhmää!

Selvitä vähän faktoja...

Vierailija
54/62 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan niitä tanssiryhmänsä tyttöjä ...

Ei sillä oo mitään tanssiryhmää!

Selvitä vähän faktoja...

Vierailija
55/62 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammoilla keittää, kateus vie kalatkin vedestä :)

Vierailija
56/62 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammoilla keittää, kateus vie kalatkin vedestä :)

Vierailija
57/62 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja haukkumassa kritisoijat läskiplösöiksi. Niin läpinäkyvää, että myötähävettää.

Vierailija
58/62 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että 90% tämän palstan eukoita on rajusti ylipainoisia tussun pihtaajia :D

Vierailija
59/62 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen tarvitsee noin 1800-2200kcl vuorokaudessa ihan peruskulutuksella. Toivottavasti ei lapsistaan tee anorektikkoja.Kyllä tohon saisi lastensuojelu puuttua

perheestä on tehty lastensuojeluilmoitus (rva itse kertoo meidän perhe lehdessä)

Vierailija
60/62 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin tietty siihen sorrun nyt kirjoittaessani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme