Mikä matkakohde on ollut iso pettymys?
Kommentit (32)
Luulin paratiisisaareksi ja olikin pakokaasuinen iso kaupunki. Puutarhat kaukana keskustasta, aivan ylimainostettu. Hotellin aamiaisella pelkkää kahvia ja leipää ei mitään kasviksia ja muka oikein terveyskohde, huh huh...
Missä tahansa turistipaikassa on aivan loistavaa eikä vatsataudeista ja likaisuudesta tietoakaan, kun valitsee oikean hotellin ja katsoo, missä ravintoloissa syö. Muihin pettymyksiin ei tietenkään auta.
Missä tahansa turistipaikassa on aivan loistavaa eikä vatsataudeista ja likaisuudesta tietoakaan, kun valitsee oikean hotellin ja katsoo, missä ravintoloissa syö. Muihin pettymyksiin ei tietenkään auta.
Nooh, mä olen pettynyt muutamaan hotelliin kyllä, ei ole vastannut odotuksia mutta ei se tarkoita että sen takia olisin pettynyt johonkin matkakohteeseen
sitä oli niin paljon hehkutettu, että piti mennä käymään. Minusta oli vain sotkuista pusikkoa koko saari. Kiertelin ja kävelin levadoja pitkin, mutta en kyllä tajua mitä hienoa siellä on. olen biologi, joten viidakoissa ja soilla on rämmitty ja kaikenlaisia paikkoja koluttu. Tuolla vain oli koko ajan sellainen olo, että on pusikoituneella joutomaalla.. :(
Jokainen tietää, että Phuket on turistirysä eikä aitoutta ole nimeksikään. Rooma on raunioiden kaupunki ja samalla moljoonakaupunki, jossa varmasti on roskia ja liikennettä jne jne
Ehkä pitäisi fokusoitua siihen mitä haluaa ja valita kohde sitten sen mukaan.
En jaksa ymmärtää....
tai mistään lukemaan kaikenkattavaa selvitystä kustakin matkakohteesta. Itse se pitää kokea että tietää ja avoin mieli matkaan =)
vietin kaksi päivää läpikulkumatkalla ja täytyy sanoa että pettymys oli koko kaupunki. Ihmiset olivat todella töykeitä.
Kymmenissä saksalaisissa idyllisissä kaupungeissa käyneenä en saanut kaupungista mitään irti. Bisneskeskus, jossa tylsiä kauppoja. Ei mitään "saksalaista".
Mentiin hölmöt halvoilla Lufthansan lennoilla, oltiin pari päivää, vuokrattiin auto ja huristettiin Ranskan puolelle, jossa oltiin loppuviikko.
Ainoa hyvä asia koko paikassa ihana ranta ja meri. Muuten 4tähden hotelli ihan perssiistä; ruoka HIRVEÄÄ, äänieristykset olemattomat. Vatsatauti saatiin, mikä ei ole kai ihme, kun siivoojaat pyyhkii samoilla räteillä vessat ja pöydät ja kaikki. Ruoka oli kyl joka paikassa ihan kamalaa. Tyrkytystä joka helvetin kojusta ja helvetinmoinen jumputus jokikises kahvilassakin. Mitään järkevää tekemistä ei kohteessa ollut...ostella vaan 3 drinkkiä 1 hinnalla, plaaah.
Minusta se oli kanssa yksi kamalan iso toimistokolhoosi. Ei mitään persoonallista ainakaan keskustassa, en nähny juuri puistojakaan. Kun kyselimme muutamasta kaupasta niin nauroivat meille, ettei täällä mitään sellaisia ole, ne on ihan jossain muualla, täällä myydään vain konttorirottavaatteita :)
Itse voi sanoa, että Singapore ei ole käymisen arvoinen eikä kyllä mielestäni Thaimaa.