Pahoinvointia, oksentelua 5:ttä päivää, menkat minit, veriarvot ok. What the...?
Kuvottaa ja ihan kunnolla oksennankin välillä. Verikokeissa kävin ihan muuten vaan otattamassa verenkuvan ja kaikki oli kunnossa.
Tähän asti kolmet edelliset menkat ovat olleet kuin saavista kaataisi, ajattelinkin jo, että jos taas niin joudun lähtemään gynelle tai sairaalaan päivystykseen, mutta yllätyksekseni ne olikin tosi pikkuruiset.
Lapsilla tai miehellä ei ole vatsaoireita eikä minulla ole mitään lääkettä mikä voisi sen yhtäkkiä aiheuttaa.
Alan huolestua. Gynelle mulla on aika tulossa parin viikon päästä, mutta liekö tämä sinnekään kuuluvaa asiaa.
Olen 31v. ja minulle on tehty sterilisaatio vuosi sitten, joten raskaus on poissuljettu.
Kommentit (3)
mulla on kuitenkin piuhat poikkastu ja kumminkin menkat tuli ja meni, joten todennäköisyys on olematon.
Jos nyt vielä seurailen, että menisikö itsellään ohi ja kai se testi sitten pitää tehdä kun jos joutuu hakeutumaan lääkäriin.
En vaan ymmärrä. Muita vatsaoireita ei ole eli tuskin syynä olisi mikään vatsahaavan alku tmv. Toisaalta jos joku kertoisi sairastaneensa vastaavanlaisen mahataudin hiljattain ja lapsille/miehelle se vaan ei ole vielä iskenyt.
ap
kuvotus on kestänyt kohta 2 viikkoa ja oksentelu 5 päivää.
ap