Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos tuttavapiirissäsi on joku nainen, joka ei ole miesten keskuudessa suosittu,

Vierailija
18.03.2012 |

kuvaile millainen hän on ihmisenä ja miltä näyttää?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen harvahammas kaiken lisäksi ja tukka värjäämätön eikä naamassa koskaan meikkiä. Tissit nippanappa B-kuppia ehkä, niitä korostamalla korostaa :D. Puhuu kaiken ääneen, mitä sylki suuhun tuo, eikä osaa koulutuksestaan (DI) huolimatta edes oikeinkirjotusta...

kuinka "isot" ne on (b-kupit max) =)). Ja kaikki vähän säälii eikä halua viedä toisen harhakuvitelmia pois, kun ei muutakaan ole

Vierailija
22/38 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikää 35v, lapsia 3kpl. Olen kasvoiltani kaunis, urheilen, hoidan itseäni. Olen kiltti, iloinen, ihan normaali. Mutta olen yksin. Erosta 5-vuotta. Exänkään kanssa ei ollut rakkautta yhtään. En kelpaa kellekkään :( Olen varustautunut yksinäiseen vanhuuteen, ei sille mitään voi. Tää on mun kohtalo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikää 35v, lapsia 3kpl. Olen kasvoiltani kaunis, urheilen, hoidan itseäni. Olen kiltti, iloinen, ihan normaali. Mutta olen yksin. Erosta 5-vuotta. Exänkään kanssa ei ollut rakkautta yhtään. En kelpaa kellekkään :( Olen varustautunut yksinäiseen vanhuuteen, ei sille mitään voi. Tää on mun kohtalo.

Vierailija
24/38 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihava ja ruma, luonteeltani v*ttumainen sekä pukeudun huonosti. Korkokenkiä en käytä koskaan, mutta pappakalsareita kyllä, kesät talvet.

Vierailija
25/38 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika outoa. Kai mussa vikaa on mutten itse sitä huomaa. Siis heti kans kun potentiaalinen mies kuulee et mul on 3 lasta niin vikatkin halut hyytyy...

Vierailija
26/38 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta et sinäkään ole ap:n tarkoittama. Mistä nuo lapset muuten olisivat tulleet ;)

Ja tämä voi kuulostaa höpönlöpöltä, mutta mieti hetki. Sanot, että et kelpaa kenellekään ja se on sinun kohtalosi. Nyt kuulostaa vähän siltä, että tuota haluatkin, eikö kuulostakin? Mitä jos kokeilet alkaa sanomaan ja ajattelemaan, että olet upea ja ihana ja löydät varmasti pian ihanaa seuraa, mitä ansaitsetkin?

Ei tuo asenteen muuttaminen ainakaa pahasta ole...

Vierailija
27/38 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on mahdollisuus rakkauteen mutta vain, jos teet itse aloitteita. 35-40-vuotiaille erossa murjotuille miehille ei tule mieleen, että voisivat saada jonkun tuollaisen kauniin ja normaalin, tai he eivät osaa ajatella, miten seurustella kolmen lapsen äidin kanssa. Mutta jos sinä annat heille vinkin, moni voi kiinnostua. Hinta on, että aloitteellinen joutuu kokomaan torjuntoja ja pettymyksiä. Niihin tottuu. Sitä oikeaa ei aina löydy heti, mutta jo pelkkä usko mahdollisuuteen tuo elämään potkua.

Vierailija
28/38 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän ymmärtää, miksi miehet eivät useinkaan kiinnostu minusta. Olen kyllä ystävieni mielestä mukava ja miehiltäkin saan kuulla olevani nätti. Mutta joku mättää. Pitkä olen (173cm) ja paino on vaihdellut paljon aikuisiällä - hoikassakaan kunnossa en silti ole ollut sen suositumpi kuin nykyään. ap

minkä vastauksen oikein haluat, sulla on selvästi joku tyyppi mielessä jota haluat nyt täällä yhdessä solvattavan. Olet aika säälittävä tapaus.

Vierailija
29/38 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereilla on aina joku kierroksessa, joillain jopa useampi kerralla.

Olen seurustellut kahdesti joskus teini-iässä, todellisuudessa oikeiden poikaystävien lukumäärä on 0.

Olen melko nätti, laittautuessani jopa kaunis. Miespuolisista rohkeimmat alkavat kyllä juttusille, mutta kun avaan suuni mielenkiinto haihtuu. Juttelen mielelläni hieman turhankin syvällisiä elämästä ja olen huono puhumaan itsestäni (avautumaan). Suorat kysymykset jotka koskevat minua saavat minut hämilleen ja koska sinkkumaailmassa pitäisi osata olla joku kävelevä deittimainos, vaikutan ihan sönköltä ja välttelevältä.

Olen myös todella kranttu ja lapsellinen. Uskon vuosisadan saturakkauteen.

Vierailija
30/38 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutettu, huumorintajuinen, puhelias, ok-näköinen, normaalipainoinen, silmälasit, rinnt A-kuppia :D...

Se oikea löytyi sitten vasta päälle kolmikymppisenä :).

Vierailija
31/38 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko hiljainen ja ujo uudessa seurassa ja saattaa siksi vaikuttaa tylyltä, mutta todella lämminsydäminen kun häneen tutustuu.

Aivan ihana ihminen.

Vierailija
32/38 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta harmaa, tylsä, mitäänsanomaton, tiukkapipoinen ja huumorintajuton. Ihminen jolla on niin paljon omia kotkotuksia ja tiukkapipoisia ehdottomuuksia, että siihen ei kukaan mies lähde mukaan.

Vierailija
33/38 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kolme naista jotka eivät tunnu olevan miesten mieleen, kaksi näistä naisista on kyllä naimisissa eli ovat löytäneet kumppaninsa mutta miehet tuntuvat kokevan heidät jotenkin ärsyttäviksi.

Eka nainen on sellainen ulla taalasmaa tyyppinen hölöttäjä, nuorempi kyllä, taivastelee kaikkia asioita moneen kertaan ja puhuu taukoamatta. Ulkomuodoltaan mallia tantta. Kaikki tuttavapiirin miehet karttavat häntä ja oman miehenikin mukaan hän on ärsyttävä, naimisissa siis kuitenkin.

Nainen numero kaksi on tiukkapipoinen kireä opettaja, ulkomuodoltaan miehekäs liki kaksimetrinen amatsooni..naimisissa hänkin.

Kolmas tyyppi on sinkku ystäväni jolle koirat ovat koko elämä, ei puhuisi mistään muusta ja muutenkin söpöstelee kaikkia eläimiä ihan pikkutyttöjen tyyliin vaikka onkin kolmikymppinen, katsoo kaiket päivät animal planettia ja on mukana kaikissa mahdollisissa eläinjutuissa, pyöreä mutta nätti nainen..ei ole seurustellut ikinä.

Vierailija
34/38 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta naama norsun 'tulla jatkuvasti ja valittaa ihan kaikesta. Ei tunnu paljon miehiä kiinnostavan, edes omaa miestä.

Vierailija
35/38 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesmäinen,reitevä/persevä ja muutenkin lihava,ruma,,suorapuheihen, erakko, avioliitossa elävä kotiäiti

Vierailija
36/38 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvaile millainen hän on ihmisenä ja miltä näyttää?

Äänekäs ja kärkäs. Pullea on ollut aina, nyt aikuisena liian lihava.

Mä muista jo nuorena kun miespuoliset kaverit pyysivät että "älkää ottako sitä mukaan".

Ihana ihminen kun hänet oppii tuntamaan, mutta varmaan se kärkkäys ja jopa tietynlainen röyhkeys saa monet häntä karttamaan.

Vierailija
37/38 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava ja nättikin, mutta pidempi kuin useimmat miehet, veikkaisin jotain 185 senttiä. On kuulemma huomannut itsekin, että on miehille kuin ilmaa. Ja saman olen vierestäkin nähnyt. Viestittää niin vahvasti olemuksellaan, ettei ole kenenkään vietävissä, ettei miehet kiinnostu. Oma kyyninen näkemykseni on se, ettei miehet vaan kiinnostu sellaisesta naisesta, joka voisi tarvittaessa pieksää heidät. Olkoot sitten tiedostettua tai tiedostamatonta, miehet aina vain etsivät vierelleen itseään heikompaa.

Vierailija
38/38 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aina saaneet huomiota ja miehiä.

Tulee vaan eräs nainen mieleen joka nyt nelikymppinen. Teininä aloitti seurustelun, tekikivä lapset ja erosivat viisi vuotta sitten. Miehellä oli niin paljon sivusuhteita että tämä kaverini jätti miehen, mikä oli hyvä juttu mun mielestä.

Eli jotain ihme murrosikää. Bailasi hulluna. Nyt on bailaamis into hälvennyt ja tilalle tullut epätoivo. Haluaa parisuhteen.

Mitä mulle kertoo noista jutuistaan, niin mä olen sitä mieltä ja kaverille olen myös sanonut, että kaveri on liian avoin. Siis se avutuu kaikesta, ihan kaikesta. Se karkoittaa ne miehet pois!

Mutta joo, tässä tälläinen tarina eräästä naiseta jota ei miehet "huoli"