Uskottomien miesten parhaat selitykset:
"Ajattelin koko ajan sinua, että mä oon niinkun sun kanssa siinä." Jep.
Kommentit (94)
Muuta en muista. Hasdsua että uskoin olevani vainoharhainen hullu ja olin kovin pahoillani siitä että epäilin mieheni pettävän minua.
Kun selvisi sitten että mies oli todellakin pettänyt puolustautui mies sillä ettei tahtonut loukata minua kertomalla totuutta...
Vainoharhaiseksi yms haukkuminenhan ei loukkaa yhtään, kuten ei pettäminenkään...
että "oltiin vaan yhdessä katsomassa jääkiekkoa".
Tälläinen selitys, kun ihmettelin kenen kanssa viestittelee kokoajan.. "vanha tuttu, ei asu enää edes suomessa, vierailee täällä vaan silloin tällöin".
Jonkun muikkelin se oli löytänyt facebookista ja eivät todellakaan olleet katsomassa jääkiekkoa.
Huomaa noiden valheiden ihmeellisyydestä, että ei oikeesti ole kauheen hyvä valehtelemaan.
kondomeja taskusta. Ei ollut kuulemma itse käyttänyt vaan kaveri oli pyytänyt hakemaan, kun oli jo hytissä sen verran kuumissa tunnelmissa. Osa sitten oli unohtunut nykyisen ex-mieheni taskuunkin.
Tämä selitys oli siihen asti, kun löyty todisteita läheisemmästä toiminnasta.
"no okei me naitiin, mutta en mä lauennut!"
Oonkohan mä käyny panemassa tätä turkulaismiestä :D Ei nimittäin kahen tunnin jälkeenkään lauennut. Tais olla kyllä alkoholilla asiaa, koska yleensä saan miehet laukeemaan vähän turhankin nopeasti ;)
että kompastuin ja se vain jotenkin luiskahti sisään.
Mäkin olen ollut vainoharhainen hullu, kun kyselin hyvin selkeästi pettämiseen viittaavista tekstiviesteistä. Selvisi myöhemmin, että kyse todella olikin pitkähköstä suhteesta. Kaikkea sitä hyväksyi ja uskoikin. Olin lapsesta saakka oppinut luottamaan ihmisiin, niin ei osannut epäillä, että kaikkein läheisin ihminen valehtelee niin törkeästi päin naamaa. Nyt olen oppinut, myöhemminkin monesti. En luota enää ikinä, kehenkään.
Miehen selitys on se, että hän uskoi sinun pettäneen.
ja se kuinka hänen itsetuntonsa oli nollilla kun ajatteli ettei kelpaa, eihän hän muuten pettäisi. No, selityksiä odotellessa...
24
mä tiedän pari tollasta. Toisel on mustatukka, ei laukea, ei sitten millään.
surkea nysvääjä. välillä se on käynyt pietarissa huorissa... YÄÄÄK tästä on onneksi vuosia vuosia aikaa, mutta mies ei ole muuttunut, näin olen kuullut ja ihme kyllä, naisia on aina riittänyt myös ilmaisia.
Oonkohan mä käyny panemassa tätä turkulaismiestä :D Ei nimittäin kahen tunnin jälkeenkään lauennut. Tais olla kyllä alkoholilla asiaa, koska yleensä saan miehet laukeemaan vähän turhankin nopeasti ;)
Ei onnistunut.
Miehen kännykästä löytyi kuvaviesti, jossa muija kuvannut oman pimpsansa. Miehen selitys: "kerran käytiin kahvilla".
Joo ihan varmasti kerran kävitte kahvilla ja sitten lähetetään tavarasta valokuvia. Oli muuten törky kuva; 4-kymppisen pari lasta synnyttäneen muijan römpsä!
Jos muijan pihtaus johtaa tauon pitämiseen niin miksi ei silloin saisi nauttia seksistä halukkaan paistin kanssa?
juu, mä en saa..sehän oikeuttaa paneskella muita