Uskottomien miesten parhaat selitykset:
"Ajattelin koko ajan sinua, että mä oon niinkun sun kanssa siinä." Jep.
Kommentit (94)
"Älä viitti! Heiii, tuohon mun ei tartte edes vastata!" ja "Säähän oot ihan hullu!" Suhde selvisi myöhemmin, useampikin tuttavamme kertoi siitä tietäneensä. Mies ei sitä koskaan myöntänyt, vaikka aika avoimesti olivat yhdessä olleet ja öitä viettäneen samassa sängyssä esim. mökkireissuilla.
Kieltää kokonaan päivänselvän asian ja kohdella toista kuin vajaamielistä lasta. Ja näitä piisaa.
Tuli melkein kyynelet silmiin, kun joku sanoo ääneen tuon: mies kohteli mua kuin jotain itseään alempaa tai käsityskyvyltään heikompaa. Niinhän se oli, mutta siihen tottui ja vähitellen uskoin itsekin olevani jotenkin vajaa. Vasta nyt, vuosi eron jälkeen, alan taas luottamaan siihen, että olen ihan normaaliälyinen enkä tasapainoton hullu.
Annakko arvaan, se varmaan sanoi sua myös usein hysteeriseksi? Sit kun mies ei enää mitään muuta keksi, niin se laukoo tän satoja vuosia vanhan sovinistien freudilaisen perustermin. Huoh.
Sanoi myös hysteeriseksi, vainoharhaiseksi, pirttihirmuksi, joka haluaa hallita ja rajoittaa hänen elämäänsä. Näitä on vissiin enemmänkin?
ja nainen sanoi, ettei ollut saanut mieheltään pitkään aikaan. En sitten saanut sanottua, että ei käy.
mä vaan olen niin kiltti mies. Just.
Olin ihan hukassa. Eipä tullut maininneeksi minulle mitään.
Olin kotiäitinä, 1,5 viikkoa kesällä lapsen kanssa vanhempieni luona. Autoin äitiä järjestämään mummoni hautajaiset.
mä vaan olen niin kiltti mies. Just.
sanoin miehellenikin,että ethän rupee niin kiltiksi,että jaat itseäsi kaverille kanssa! xD
Päätin mennä yöksi ja se halusi seksiä. Mä en tykkää yöbusseista.
Olin kotiäitinä, 1,5 viikkoa kesällä lapsen kanssa vanhempieni luona. Autoin äitiä järjestämään mummoni hautajaiset.
törkeydellä rajaa.. toivottavasti on ex-mies.
En mä halunnut sulle tauteja. Kun Pietarinhuorissa kävi. No, hyvä että ajatteli mua. Nyt jo naurattaa.'
"Mä en ollu varma ollaanko me enää yhdessä."
Riidan jälkeen oli lähtenyt baariin ja lähtenyt jonkin muijan mukaan. Olis vaikka soittanut ja tarkistanut että mikäs on tilanne. :D
Juu toi on pahin että kun et aisasta erikseen kysynyt!!!!!!!!!!!! Hahahaaaa...
En mä silleen niinku oikeesti olis halunnut, mutku mä ihastuin siihen ja alko panettaa yks ilta kun sillä oli niin avoin paita.
Miehen kännykästä löytyi kuvaviesti, jossa muija kuvannut oman pimpsansa. Miehen selitys: "kerran käytiin kahvilla".
Joo ihan varmasti kerran kävitte kahvilla ja sitten lähetetään tavarasta valokuvia. Oli muuten törky kuva; 4-kymppisen pari lasta synnyttäneen muijan römpsä!
Tod.näk. itselläsi on kunnon kirveellä tapettu majava.
Yksi kauneimmista pimpeistä mitä olen nähnyt oli nelikymppisellä viiden lapsen äidillä.
Pitäisitte niistä äijistänne huolta niin niiden ei tarvis vieraissa juosta.
Pihtareita tämäkin ketju täynnä...
M +40
vaikka avioliiton seksielämä olisikin kunnossa.
On tosi vanhanaikaista kuvitella et pettäminen on aina seuraus avioliiton huonosta seksielämästä.
Mieti itse, 20 vuotta saman naisen kanssa niin alkaahan sitä tehdä vierasta mieli ihan luonnostaan vaikka seksiä ois kotona joka päivä tarjolla.M43
että ero tulee. Ei kaikkea voi saada kukaan tässä maailmassa, aina joutuu valitsemaan. Ja suurin osa naisista (ja väitän että suurin osa miehistäkin) on täysin haluton jakamaan puolisoaan muiden kanssa.
Suutuin kyllä ja kovaa. Mies sai pakata ja heti.
"Nainen houkutteli kaverinsa tyhjillään olevaan asuntoon, juotti punaviiniä ja kertoi kuinka vaikeaa hänellä on hallitsemattoman seksuaaliviettinsä kanssa. Avasi housuni ja otti munani suuhunsa. Juuri ennen laukeamista päädyin työntymään hetkeksi sisään. Ajattelin koko toimituksen ajan vain sinua."
Tää on niiiin hyvä.... XD
Että halusin kokeilla muutakin. Sä et koskaan ajattele mua, teet vaan itsepäisesti kuten huvittaa. En mä saanut ostaa sitä moottoripyörääkään kun piti mennä lomalle lasten kanssa.
Miehen kännykästä löytyi kuvaviesti, jossa muija kuvannut oman pimpsansa. Miehen selitys: "kerran käytiin kahvilla".
Joo ihan varmasti kerran kävitte kahvilla ja sitten lähetetään tavarasta valokuvia. Oli muuten törky kuva; 4-kymppisen pari lasta synnyttäneen muijan römpsä!
Tod.näk. itselläsi on kunnon kirveellä tapettu majava.
Yksi kauneimmista pimpeistä mitä olen nähnyt oli nelikymppisellä viiden lapsen äidillä.
Pitäisitte niistä äijistänne huolta niin niiden ei tarvis vieraissa juosta.
Pihtareita tämäkin ketju täynnä...
M +40
vaikka avioliiton seksielämä olisikin kunnossa.
On tosi vanhanaikaista kuvitella et pettäminen on aina seuraus avioliiton huonosta seksielämästä.
Mieti itse, 20 vuotta saman naisen kanssa niin alkaahan sitä tehdä vierasta mieli ihan luonnostaan vaikka seksiä ois kotona joka päivä tarjolla.M43
että ero tulee. Ei kaikkea voi saada kukaan tässä maailmassa, aina joutuu valitsemaan. Ja suurin osa naisista (ja väitän että suurin osa miehistäkin) on täysin haluton jakamaan puolisoaan muiden kanssa.
Ihminen muuttuu pitkän parisuhteen aikana. Se ihan sama ihiminen on ensi nuori ja villi, sitten seesteisempi, ehkä kiihkeämpi? Ja myöhemmin hitaampi ja varmempi. Ihan kuin eri ihmisen kanssa olisi, vaikka puoliso olisikin se sama koko ajan. Täytyy olla kärsivällinen, niin saa kokea tämän kaiken :)
Tämän sanon 19 avioliittovuoden kokemuksella, yhdessä olemme olleet 22 vuotta. EN ole enää se nuori, joka olin silloin- onneksi- ja onneksi sama pätee puolisoonkinin :)
N37
en pysty sanomaan "ei" ja ajaudun tilanteisiin...