Uskottomien miesten parhaat selitykset:
"Ajattelin koko ajan sinua, että mä oon niinkun sun kanssa siinä." Jep.
Kommentit (94)
"Älä viitti! Heiii, tuohon mun ei tartte edes vastata!" ja "Säähän oot ihan hullu!" Suhde selvisi myöhemmin, useampikin tuttavamme kertoi siitä tietäneensä. Mies ei sitä koskaan myöntänyt, vaikka aika avoimesti olivat yhdessä olleet ja öitä viettäneen samassa sängyssä esim. mökkireissuilla.
Kieltää kokonaan päivänselvän asian ja kohdella toista kuin vajaamielistä lasta. Ja näitä piisaa.
että "se oli vahinko" joo ihan vahingossa tungit munas sen ämmän pilluun juu juu.. ja exä oli et "mää luulin et se olit sää" oli siis knnissä..mut hei kamoon..huhuh onneks ovat exiä!
Perustelut: "Me oltiin tauolla!!" (kuulostaako tutulta? aivan, Frendien Ross!!) :D Kun sitten sydän murtuneena selitin hänelle ettei tauolla ole tarkoitus nähdä muita (tästä ei siis edes puhuttu), niin hän totesi hämmästyneenä "niinkö?".
Ööö.. Kyllä tauolla mun mielestä ihan sallittua tapailla muita...
No, ei todellakaan ole sallittua tapailla muita. Tauko on sitä varten, että mietitään onko suhteella esim. tulevaisuutta jne. Ei se ole sitä varten, että saa vieraissa pomppia.
Minäkin olen nimittäin sitä mieltä, että tauolla voi tapailla muitakin, jos ei ole erikseen sovittu, että ei. Eli tällä 75 vastaajan otollakin saatiin 3-5 tyyppiä, jotka on eri mieltä tauon luonteesta.
Mustakin tossa oli kyse teidän kommunikaatio-ongelmasta eikä sikailevasta tai tekosyitä keksivästä miehestä.
Perustelut: "Me oltiin tauolla!!" (kuulostaako tutulta? aivan, Frendien Ross!!) :D Kun sitten sydän murtuneena selitin hänelle ettei tauolla ole tarkoitus nähdä muita (tästä ei siis edes puhuttu), niin hän totesi hämmästyneenä "niinkö?".
Ööö.. Kyllä tauolla mun mielestä ihan sallittua tapailla muita...
Tauko on sitä varten, että mietitään onko suhteella esim. tulevaisuutta jne. Ei se ole sitä varten, että saa vieraissa pomppia.
Ihmeesti tämän tyypin inhimillisyys ilmenee vain kypsymättömyytenä ja tasapainottomuutena, ja virheet aina sellaisia joista kärsivät muut, ei hän.
"Älä viitti! Heiii, tuohon mun ei tartte edes vastata!" ja "Säähän oot ihan hullu!" Suhde selvisi myöhemmin, useampikin tuttavamme kertoi siitä tietäneensä. Mies ei sitä koskaan myöntänyt, vaikka aika avoimesti olivat yhdessä olleet ja öitä viettäneen samassa sängyssä esim. mökkireissuilla.
Kieltää kokonaan päivänselvän asian ja kohdella toista kuin vajaamielistä lasta. Ja näitä piisaa.
Tuli melkein kyynelet silmiin, kun joku sanoo ääneen tuon: mies kohteli mua kuin jotain itseään alempaa tai käsityskyvyltään heikompaa.
Niinhän se oli, mutta siihen tottui ja vähitellen uskoin itsekin olevani jotenkin vajaa. Vasta nyt, vuosi eron jälkeen, alan taas luottamaan siihen, että olen ihan normaaliälyinen enkä tasapainoton hullu.
olin kertonut miehelle edellisestä suhteestani jossa mies petti useamman kerran ennenkuin erottiin...
juu laitoin pahakseni ja ukon pihalle.
Tuli melkein kyynelet silmiin, kun joku sanoo ääneen tuon: mies kohteli mua kuin jotain itseään alempaa tai käsityskyvyltään heikompaa. Niinhän se oli, mutta siihen tottui ja vähitellen uskoin itsekin olevani jotenkin vajaa. Vasta nyt, vuosi eron jälkeen, alan taas luottamaan siihen, että olen ihan normaaliälyinen enkä tasapainoton hullu.
Annakko arvaan, se varmaan sanoi sua myös usein hysteeriseksi? Sit kun mies ei enää mitään muuta keksi, niin se laukoo tän satoja vuosia vanhan sovinistien freudilaisen perustermin. Huoh.
Kertoi minulle asiasta ensi tilassa. Selitys oli: "Olen pitkään tuntenut itseni arvottomaksi meidän suhteessamme. Oli niin ihanaa saada kokea tulevansa naisen ihailemaksi, että itsehillintäni kerta kaikkiaan petti hetkeksi".
Takana etääntynyt parisuhde. Käsittelemme asiaa ja toivottavasti pääsemme sen yli.
Käytetty kortsu löytyi roskiksesta kun aloin siivota kotiamme.
Mies sanoi että hän teki sen vain piristääkseen parisuhdettamme. Haluatko sinäkin pettää?
Tottakai halusin ja heti.Otin eron ja parin vuoden päästä löysin uuden ihanan miehen.
mies kärähti nettideiteistä, tapaamisehdotuksista ja törkeistä viesteistä pari päivää sitten. En ole vielä ottanut asiaa puheeksi mutta pläni on jo selvä:D Mielenkiintoista kuulla mikä on selity ukolla joka on raivonnut mulle vanhojen (mies)ystävien viattomista viesteistä ja kieltänyt tapaamasta ketään työn tai kodin ulkopuolella..
Miehen selitys on se, että hän uskoi sinun pettäneen.
MIehellä oli vaikeaa, kun olin juuri ihan rikki edellisen työsuhteen jälkeen, työpaikkakiusattuna ja vielä jalka paketissa onnettomuuden jälkeen.
Poikaystävä pani inttikaveriaan (naista). Selitys: "musta tuntui, että nyt pitää tarttua hetkeen".
Selitys kuului: "mä olin jo päättänyt ettei meidän jutusta mitään tuu, joten olin jo tavallaan vapaa". Just, miksi minä en sitten tiennyt, että oltiin erottu.
Suhdetta oli kestänyt kaksi vuotta. Nyt ollaan yhdessä oltu 8 vuotta. MUtta petti mua mun kaverin kanssa. Heillä oli salasuhde kahden kuukauden ajan. mieheni selitys oli että ei kehdannut kieltäytyä mistään, koska näki kaveriani sitten minun seurassani.. tiedäthän sää että mä olen ujo, niin en mä kehdannu kieltäytyä.. 3 kertaa jäi kiinni kunnes lopetti koko suhteen.. aina sama selitys..
" en voinut mitään sille, että se nainen tuli siihen ja halusi olla mun seurassa" :D
Mun idari ex poikaystävä ei myöntänyt pettäneensä, mutta reilu veljensä teki selväksi, että siitä oli kyse. Exän selitys oli, että hän ei ole koskaan osannut tanssia ja oli aina alitajuisesti tuntenut siitä huonoa omaatuntoa. Sitten tuli tämä nainen, joka ravintolaillan päätteeksi opetti ja kiitokseksi tästä uudesta taidosta exä sitten koki, että hänen on ikään kuin pakko maksaa takaisin.
Eli oikeastaan kyse ei ollut pettämisestä, vaan tällaisesta vaihtokaupasta ja mies-poloinen oli melkeinpä uhri, lähestulkoon ilkeän, viettelevän tanssitaitoisen naisen prostituutioon pakottama reppana.
"En mä vaan tiedä mikä mua vaivaa."
Harkittua pettämistä lähes vuoden ajan ja selitys oli tuo. Ok.