Uskottomien miesten parhaat selitykset:
"Ajattelin koko ajan sinua, että mä oon niinkun sun kanssa siinä." Jep.
Kommentit (94)
Miehen kännykästä löytyi kuvaviesti, jossa muija kuvannut oman pimpsansa. Miehen selitys: "kerran käytiin kahvilla".
Joo ihan varmasti kerran kävitte kahvilla ja sitten lähetetään tavarasta valokuvia. Oli muuten törky kuva; 4-kymppisen pari lasta synnyttäneen muijan römpsä!
Tod.näk. itselläsi on kunnon kirveellä tapettu majava.
Yksi kauneimmista pimpeistä mitä olen nähnyt oli nelikymppisellä viiden lapsen äidillä.
Pitäisitte niistä äijistänne huolta niin niiden ei tarvis vieraissa juosta.
Pihtareita tämäkin ketju täynnä...
M +40
alkoiko etunimi t-kirjaimella
Alkoipa hyvinkin! :D Mutta oli kyllä paras suihinotto, mitä oon koskaan saanut, aijai, mä ainakin tulin ;)
t. 39
Antaisitte miehelle luvan nussia ketä huvittaa, ei tarttis stressata. Sama lupa itsellenne.
Parisuhteen jäädessä tauolle mies iski samana viikonloppuna seuraa
Perustelut: "Me oltiin tauolla!!" (kuulostaako tutulta? aivan, Frendien Ross!!) :D Kun sitten sydän murtuneena selitin hänelle ettei tauolla ole tarkoitus nähdä muita (tästä ei siis edes puhuttu), niin hän totesi hämmästyneenä "niinkö?".
Te ette olleet yhdessä vaan "tauolla" ts. aika jolloin pohditaan parisuhteen jatkoa. Kyllä silloin saa kiksautella muita jos tykkää...
Miehen kännykästä löytyi kuvaviesti, jossa muija kuvannut oman pimpsansa. Miehen selitys: "kerran käytiin kahvilla".
Joo ihan varmasti kerran kävitte kahvilla ja sitten lähetetään tavarasta valokuvia. Oli muuten törky kuva; 4-kymppisen pari lasta synnyttäneen muijan römpsä!
Tod.näk. itselläsi on kunnon kirveellä tapettu majava.
Yksi kauneimmista pimpeistä mitä olen nähnyt oli nelikymppisellä viiden lapsen äidillä.
Pitäisitte niistä äijistänne huolta niin niiden ei tarvis vieraissa juosta.
Pihtareita tämäkin ketju täynnä...
M +40
vaikka avioliiton seksielämä olisikin kunnossa.
On tosi vanhanaikaista kuvitella et pettäminen on aina seuraus avioliiton huonosta seksielämästä.
Mieti itse, 20 vuotta saman naisen kanssa niin alkaahan sitä tehdä vierasta mieli ihan luonnostaan vaikka seksiä ois kotona joka päivä tarjolla.
M43
HÄH? Siis kehtaako joku väittää, että miehet kaipaa vaihtelua enemmän kuin naiset? Kyse on itsehillinnästä, ei mistään muusta. Suhteen eteen on oltava valmis tekemään töitä, ei voi seurata halujaan.
"no kun kyllähän sä tiiät että mä tarviin sitä hellyyttä"... Oltiin vasta alettu seurustelemaan, nää panot olikin tosi helliä yhden illan juttuja netistä, kimppakivaa ja itsensä myymistä. Hellyyttä kerrakseen.
Kysyin että mikset tullut mun luo jos kerran hellyyttä tarviit, miksi etit random-panoja netistä?? "Niin, joo. Empä tullut ajatelleeksi. Mä oon ollut kyllä tosi tyhmä".
Okei, kyllä se on tyhmä. Ja olen sen eka oikea seurustelusuhde.
Se kuka käski antaa miehen panna ketä huvittaa ja tehdä itse samaa tarkoittaa siis, että nainen ei jaa muille ja mies saa tehdä mitä huvittaa.
nimimerkkinä
yksi joka tätä kokeili, selkäänsä sai, koska "petti" ja ero tuli, siistimmin olisi käynyt, jos vain oltaisiin erottu
"kun mulla oli niin tylsää, kun sä olit joka päivä töissä" (eli 5 pv/vko, noin 9-10 h/päivä työmatkoineen)
Samaan aikaan herra sitten työttömänä surffaili netistä seuraa ja mun rahoilla kävi näitä naisia panemassa. Tylsä elämä.
3 pv ryyppyreissussa, puhelin kiinni.
Miksei äijä voi sanoa: "Petin, paska oon ja turha on pyydellä anteeksi. Tää on sit varmaan ero."
Että vielä selitellään ja kuvitellaan, että sillä selittelyllä asiat paranee ja suhde jatkuu niinkuin mitään ei ois tapahtunut.
Ja kyllä, mustakin katkolla saa tehdä mitä haluaa.
Kertoi minulle asiasta ensi tilassa. Selitys oli: "Olen pitkään tuntenut itseni arvottomaksi meidän suhteessamme. Oli niin ihanaa saada kokea tulevansa naisen ihailemaksi, että itsehillintäni kerta kaikkiaan petti hetkeksi".
Ymmärsin, että mies puhuu totta. Ymmärsin olleeni pidempään häntä kohtaan kylmäkiskoinen ja arvosteleva. Arvostin sitä, että hän oli kuitenkin kyennyt hillitsemään itsensä siitä suudelmasta eteenpäin, joten annoin anteeksi ja aloimme yhdessä pohtia miten tuo suhteemme ongelma saataisiin ratkaistua. Olimme tämän jälkeen yhdessä vielä vuosia.
"Olen pitkään tuntenut itseni arvottomaksi meidän suhteessamme. Oli niin ihanaa saada kokea tulevansa naisen ihailemaksi, että itsehillintäni kerta kaikkiaan petti hetkeksi. Olen todella pahoillani!"
Tuo oli mielestäni erinomainen "selitys", ja toistaiseksi ainoa jonka olen joutunut kuuntelemaan.
t. 59
Selitys oli aivan pätevä, vaikken sitä silloin tajunnut vaan otin eron. Olin muuttanut tilapäisesti työn takia toiselle paikkakunnalle, jossa asuin pikku kämpässä viikot. Kotona miehen luona olin vain vapaapäivät. Mies ei kestänyt tilannetta. Se vaan on niin, että vaikka minä itse pystyn pitämään toisen mielikuvan elävänä ajan ja matkankin takaa, eivät kaikki pysty samaan.
Jos itse olen uskoton, en aio selitellä mitään. En aio edes myöntää ;)
Ja tauko kai tarkoittaa nimenomaan taukoa eksklusiivisuudessa (eli siinä että ollaan molemmin puolin "yksiavioisia"), mikä tauko se muka muuten voi olla?
"Älä viitti!
Heiii, tuohon mun ei tartte edes vastata!"
ja "Säähän oot ihan hullu!"
Suhde selvisi myöhemmin, useampikin tuttavamme kertoi siitä tietäneensä. Mies ei sitä koskaan myöntänyt, vaikka aika avoimesti olivat yhdessä olleet ja öitä viettäneen samassa sängyssä esim. mökkireissuilla.
Siinä vaan kävi niin. Ei mun ollu tarkoitus.
"Älä viitti!
Heiii, tuohon mun ei tartte edes vastata!"
ja "Säähän oot ihan hullu!"Suhde selvisi myöhemmin, useampikin tuttavamme kertoi siitä tietäneensä. Mies ei sitä koskaan myöntänyt, vaikka aika avoimesti olivat yhdessä olleet ja öitä viettäneen samassa sängyssä esim. mökkireissuilla.
Hain eroa ja sen jälkeen mies riepotteli asiaa koko suvulle "Se sitä eroa halusi ja haki, enkä minä" ja tapahtuneita kierrellen ja kaarrellen oli saanut sukulaiset kuvittelemaan että minä olin se jolla oli ollut sivusuhde.
Todella raukkamainen mies!!!
En kyllä yhtään enää ihmettele miksi juuri naiset hakee eroa useimmiten, pettäjä-mies kun haluaa pelata vastuun tekemisistään aina muille.
Jahas