Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskottomien miesten parhaat selitykset:

Vierailija
17.03.2012 |

"Ajattelin koko ajan sinua, että mä oon niinkun sun kanssa siinä." Jep.

Kommentit (94)

Vierailija
1/94 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"lohtua tarvitsin" olis lähteny suoraan lätkimään jos olin niin kauhea ämmä.. sitä kun tahtoo kermat päältä..

Vierailija
2/94 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun joukko luotettavia todistajia on läsnä ja kertoo että teithän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/94 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jää rysän päältä kiinni...

Vierailija
4/94 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kokoajan pyöri siinä persettään heiluttamassa, mähän olin niin kännissä että en edes muista koko illasta mitään"

Exän selitys.

Vierailija
5/94 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nainen houkutteli kaverinsa tyhjillään olevaan asuntoon, juotti punaviiniä ja kertoi kuinka vaikeaa hänellä on hallitsemattoman seksuaaliviettinsä kanssa. Avasi housuni ja otti munani suuhunsa. Juuri ennen laukeamista päädyin työntymään hetkeksi sisään. Ajattelin koko toimituksen ajan vain sinua."

Vierailija
6/94 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiselta oli tullut puhelimeen viesti "otetaanko joskus uusiksi".

Jep, tosi moni pyyteleekin ottamaan nukkumissessioita uusiksi :D

Vierailija
7/94 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oltiin vasta (puoli vuotta sitten!) alettu seurustella"

Vierailija
8/94 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halunnut loukata naista, joka halusi seksiä kanssani. Siis uudestaan ja uudestaan, puolen vuoden ajan :D.

Vierailija
9/94 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun idioottikusipääveli petti vaimoaan alaikäisen kanssa ja puolustaui sillä että vaimonsa oli kieltänyt häntä lähtemästä baariin. Vaimo oli ollut koko viikon pulassa 2-vuotiaan ja itkevän koliikkivauvan kanssa kun veli huiteli isyyslomallaan "kavereiden kanssa mökillä, mullahan on loma"

Vierailija
10/94 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruuden poikaystävä puolusteli pettämistään näin:

"Sä oot senverran hyvännäköinen että olisit kuitenkin pettänyt ennen mua."

Jep. (Kertaakaan en ole pettänyt elämäni aikana.) =D

Vierailija
11/94 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustelut: "Me oltiin tauolla!!" (kuulostaako tutulta? aivan, Frendien Ross!!) :D Kun sitten sydän murtuneena selitin hänelle ettei tauolla ole tarkoitus nähdä muita (tästä ei siis edes puhuttu), niin hän totesi hämmästyneenä "niinkö?".

Vierailija
12/94 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti kaikkien exien kanssa saa paneskella, niinku luvallisesti:D

Vierailija
13/94 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustelut: "Me oltiin tauolla!!" (kuulostaako tutulta? aivan, Frendien Ross!!) :D Kun sitten sydän murtuneena selitin hänelle ettei tauolla ole tarkoitus nähdä muita (tästä ei siis edes puhuttu), niin hän totesi hämmästyneenä "niinkö?".

Ööö.. Kyllä tauolla mun mielestä ihan sallittua tapailla muita...

Vierailija
14/94 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaverini tyttöystävä oli kiusallisesti ihastunut minuun ja ajattelin pääseväni eroon siitä, jos annan sille."

Vierailija
15/94 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tauolla saa tapailla muita... ellei toisin ole erikseen sovittu.

Vierailija
16/94 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla mies jäi kiinni pettämisestä, kuulin muualta asiasta ja kysyin häneltä miksi et itse kertonut niin vastaus oli että et kysynyt.

Vierailija
17/94 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kun mä olin niin kauheessa kännissä" (mun poikaystävä jostain lukioajoilta kun paneskeli mun kaveria)

"Mä en voinu sille mitään, sä tiedät että asiat vaan tapahtuu mulle ilman että mä itte haluan - mentiinhän mekin naimisiin" (ex-mies mulle jäätyään kiinni pettämisestä)

"Mulla ei ollu mitään yöpaikkaa ja olis ollu jotenkin noloo vaan nukkua sen vieressä, että sitten se olis voinu jollekin kertoo ja olis lähteny juttu kiertään, että sä laitat mut kävelemään kun mulla ei seiso" (samainen exä xxx:nnen pettämiskerran jälkeen ja joo, ÄLKÄÄ vaan kysykö, miks erottiin :=DD)

Vierailija
18/94 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Rakas sä et voi olla enemmän kuin oot ja vaikka ootkin noin ihana niin mä tarvitsin jotain enemmän."

Mies selitti kun oli pettänyt minua paljon kauniimman (näin kuvaili) naisen kanssa.

Vierailija
19/94 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
20/94 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö.. Kyllä tauolla mun mielestä ihan sallittua tapailla muita...

No, ei todellakaan ole sallittua tapailla muita. Tauko on sitä varten, että mietitään onko suhteella esim. tulevaisuutta jne. Ei se ole sitä varten, että saa vieraissa pomppia.

Minäkin olen nimittäin sitä mieltä, että tauolla voi tapailla muitakin, jos ei ole erikseen sovittu, että ei. Eli tällä 75 vastaajan otollakin saatiin 3-5 tyyppiä, jotka on eri mieltä tauon luonteesta.

Mustakin tossa oli kyse teidän kommunikaatio-ongelmasta eikä sikailevasta tai tekosyitä keksivästä miehestä.

toi "Rossin tapaus" nyt on kai karuin.. jos heti ekana iltana lähtee vieraan matkaan, niin kyllä minäkin loukkaantuisin ja verisesti. Mutta muuten.. en tiedä, itse tuskin tekisin tauolla mitään, en ole ns sitä tyyppiä. Pelisäännöt pitäisi kyllä olla selvät, enkä varmasti haluaisi kuulla yhtään mitään näistä luvallisista seikkailuista jälkikäteen.

Olimme joskus kihlattuni kanssa tauolla, sovimme että tosiaan mietimme suhdettamme ja muiden kanssa ei saa mennä ns liian pitkälle. Meni kuukausi kun palasimme yhteen eikä seikkailuja ollut.