Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenpas ylpeä itsestäni: taas viestittelyä eksän kanssa. Lue ja arvostele! :D

Vierailija
17.03.2012 |

Eksä:

Pari asiaa. Miten on mahdollista, että mä mätän litran rasvaa tuohon poikaa, niska on ihan ruvella ja käsivarret ja kyljet punaisina. Varmaan helpottaa kun kesä tulee... Toivottavasti. Ja sit kun tuo niska on samasta asiasta ruvella kun mulla, niin voisitko leikata niitä lappuja pois sen paidoista, niin varmasti helpottaisi se.

Minä:

Tee sää siellä päässä kuule se mitä lystäät, niin määki täällä.

Eksä:

Niin mutta jospa nyt kuitenkin laitat sitä rasvaa ja otat ne laput pois niskasta. Vai onko susta mukavaa kun se itku silmässä ennen nukkumaan menoa valittaa kun kutittaa. Että jos sulle ei voi mistään sanoa, niin ei sitten. On se vitun vaikeaa näköjään puhua tuosta pojasta. Kyllä mun mielestä pitää voida sanoa asiasta jos on asiaa joka koskee poikaa.

Minä:

No justhan sä sanoit. Ja nää ohjeistukset voi antaa vaihtaessa vai pitäiskö mun tulla nyt sitä rasvaamaan ja lappuja leikkaamaan?? Ja muutenki, sun on ihan turha huuella mitään neuvoja ja kehotuksia.

Eksä:

Niin varmaan onkin kun en mistään mitään tiedä enkä mitään tee.onneksi sinä tiedät

Minä:

Jep, lopetaha nyt viestittely ja huuda vaikka vaihteeks lapsille.

Eksä:

Haista vittu. Eipä ole tarvinnut huutaa kuule pitkään aikaan. Ja mä en ymmärrä miksi olet tommonen mut eipä tuo mulle kuulu

Minä:

Ohho!

Eksä:

Mä voin kuule tuoda sulle purkin rasvaa jos se siitä on kiinni

Minä:

:D :D kuule ite. Joss ei se lapsi ole sairaalakunnossa, niin ÄLÄ häirihe mun viikonloppua, ainakaan minkään rasvaamisen tai vitun niskalappujen takia.

Eksä:

Joo, en häiritse sitten enää kun asia on kunnossa. Tästä on puhuttu aiemminkin ja mitään ei ole tapahtunut. Että kuule vaan ihan itse. Että sitten kun asialle tehdään jotain, niin en kyllä häiritse sinua. En tosiaankaan häiritse sinua turhaan. Mut eipä siinä mitään

Minä:

Onko nyt tekemisen puutetta vai mikä kun pitää tommosia romaaneja lähettää ja samaa asiaa toistaa? Edelleen nää jutut vaihtaessa. Ja jos susta tuntuu et poika on täällä huonolla hoijolla, niin pelasta se ja kasvata ite. Muuten voit ihan yhtä hyvin olla hiljaa.

Eksä:

Voi vittu mikä idiootti olet

Myönnän, mulla on asennevamma eksää kohtaan!

Hän jätti meidät kun poika oli vauva, toisen naisen vuoksi vaikka edellisellä viikolla oltiin puhuttu naimisiinmenosta. Ja todellakin rasvaan poikaa...

Mua vaan alkoi heti nuo ensimmäisen viesti ekat sanat tympimään ja koska olen nykyään päässyt yli eksästä ja olen aika välinpitämätön hänen suhteen, niin päätin purkaa tympiintymistä ja stressiä häneen (tosi aikuismaista, tiedän!).

Eksä näkee lasta vain ja ainoastaan jokatoinen vkl, kahteen viikkoon eksästä ei kuulu pihaustakaan eikä ole lapsesta kiinnostunut.

Saa arvostella meitä molempia :)

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole ap! Olen neljääkymmentä lähestyvä kohta neljän lapsen äiti ja elän hyvässä avioliitossa fiksun miehen kanssa :D

Siksi tuntuu tuommoiset mies vikisee -viestit kauhean absurdeilta. Tiedän että naisista tuollaisia nillittäjiä jostain syystä löytyy, mutta että vielä mies tai "mies" pystyy moiseen.

Noh, taisin langeta provoon kommentoidessani tätä. Ei se mitään :D

Vierailija
42/49 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"onpas sulla tissit ruvennu roikkumaan"

nyt meni vähän yli... ei kannata alkaa liiottelemaan, se näkyy nyt vähän läpi. Ottaako ap sua nyt niin kovaa päähän ku kaikki ei ollutkaan sua heti puolustamassa?

Juu, ja eksä on myös kommentoinut kivasti mun nenän kokoa, kasvojen ihoa, sanoi että onpa mulla jalat kuin tikut ja että hän tykkää muhkeista reisistä ja takapuolesta. Ja sen lisäksi, että mun tissit roikkuu niin ovat kuulemma pelottavan isot. Eikä meidän seksielämäkään ollut tarpeeksi hyvää. No joo, onhan noi utareet isot, 70J, mutta voinko minä sillekään mitään??

Arvaapas menikö itsetunto sen herran kanssa? ? :)

Ja on kai vapaa tällä hetkellä, ottakaa pois, pettää varmasti ja on silti mukavan karismaattinen hyvälle päälle sattuessaan.

ap

tänne pöllähtäneiden provoilijoiden takia. Kaikesta huomaa etteivät ne ole tosissaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oiskin... Silloin kun oltiin yhdessä, niin ton valittamisen jotenkin sieti ja sen pystyi ihan huumorilla ottamaan. Mutta ei enää.

ap

Vierailija
44/49 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaista miestä löytyy? :O

Hän on sitä tyyppiä, joka "sanoo asiat suoraan kun hän on vaan semmoinen suorasanainen" ja joka itse on kuin teflonia.

ap

Vierailija
45/49 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ymmärtänyt sitä, että te eronneet lopetatte vanhempana olemisen kun lapsi siirtyy toiselle vanhemmalle viikonlopuksi.

Teidän "vapaatanne" ei saa häiritä tässäkään tapauksessa kuin silloin jos lapsi joutuu sairaalaan. WTF? Onko vanhemmuus ammatti, joka voidaan unohtaa, kun ovi painuu takana kiinni?

Kyllä minua kiinnostaa lapseni pienimmätkin asiat silloinkin, kun en itse ole paikalla. Vaikka viettäisin millaista laatuaikaa itsekseni, en koe, että minua voidaan "häiritä" lapseni hyvinvointia koskevalla asialla.

Vierailija
46/49 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ymmärtänyt sitä, että te eronneet lopetatte vanhempana olemisen kun lapsi siirtyy toiselle vanhemmalle viikonlopuksi.

Teidän "vapaatanne" ei saa häiritä tässäkään tapauksessa kuin silloin jos lapsi joutuu sairaalaan. WTF? Onko vanhemmuus ammatti, joka voidaan unohtaa, kun ovi painuu takana kiinni?

Kyllä minua kiinnostaa lapseni pienimmätkin asiat silloinkin, kun en itse ole paikalla. Vaikka viettäisin millaista laatuaikaa itsekseni, en koe, että minua voidaan "häiritä" lapseni hyvinvointia koskevalla asialla.

Vierailija
47/49 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

isän mielestä on.

ap

Vierailija
48/49 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaista miestä löytyy? :O

Hän on sitä tyyppiä, joka "sanoo asiat suoraan kun hän on vaan semmoinen suorasanainen" ja joka itse on kuin teflonia.

ap

Eikun tarkoitin että nuo sinun arvostelijasi täällä ovat ainakin osa selkeitä provoilijoita, jotka yrittävät vaan ärsyttää.

Tai sitten he tulivat tänne muuten vaan purkamaan sinuun pahaa oloansa. Ties vaikka heillä olisi oma kotinillittäjä, jota on päätetty urheasti sietää ja kuunnella. Puretaan sitten siitä syntyneet aggressiot vaikka täällä av:lla.

Kulttuurissamme yleistä on myös se, että edelleenkin säännöt voivat olla erilaiset naisille kuin miehille. Mies saa aukoa, nainen ei saisi vastata samalla mitalla.

Mut joo, taidan vetäytyä tästä ketjusta. Tottahan se on että viileä ja välinpitämätön asenne on lähtökohtaisesti paras, mutta jos pottuilu ärsyttää niin kannattaa purkaa se juuri oikeaa kohteeseen. Ei vaikka johonkin random av-mammaan.

T: 44, joka oli kommentoijana parissa aikaisemmassakin viestissä

Vierailija
49/49 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös takana todella likainen ja kurja avioero ja viestittelyt tuppaavat usein olemaan yhtä suunsoittoa.

Yritin pitkään olla cool ja hoitaa vain lapsen asiat asiallisesti, mutta huomasin, että kaikki paha olo vain kasautui.

Tämäkään ei ole hyvä ratkaisu, mutta selvästi mua helpotti kun aloin näyttämään niitä tunteita sille varsinaiselle kohteelle, exälle. Kun kerran avasin suuni, en ole pystynyt sitä enää sulkemaan :)

Kaikille viisastelijoille: avioero lasten kera ja varsinkin pitkän liiton jälkeen on kamala paikka eikä siitä toivuta noin vain. Musta on käsittämätöntä miten naiset aina jaksaa vaatia muita naisia olemaan "se viisaampi" osapuoli ja miehet saa törppöillä kuinka paljon vain.

Mä en ainakaan jaksa enää olla aina se viisas ja kärsivällinen osapuoli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän