Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenpas ylpeä itsestäni: taas viestittelyä eksän kanssa. Lue ja arvostele! :D

Vierailija
17.03.2012 |

Eksä:

Pari asiaa. Miten on mahdollista, että mä mätän litran rasvaa tuohon poikaa, niska on ihan ruvella ja käsivarret ja kyljet punaisina. Varmaan helpottaa kun kesä tulee... Toivottavasti. Ja sit kun tuo niska on samasta asiasta ruvella kun mulla, niin voisitko leikata niitä lappuja pois sen paidoista, niin varmasti helpottaisi se.

Minä:

Tee sää siellä päässä kuule se mitä lystäät, niin määki täällä.

Eksä:

Niin mutta jospa nyt kuitenkin laitat sitä rasvaa ja otat ne laput pois niskasta. Vai onko susta mukavaa kun se itku silmässä ennen nukkumaan menoa valittaa kun kutittaa. Että jos sulle ei voi mistään sanoa, niin ei sitten. On se vitun vaikeaa näköjään puhua tuosta pojasta. Kyllä mun mielestä pitää voida sanoa asiasta jos on asiaa joka koskee poikaa.

Minä:

No justhan sä sanoit. Ja nää ohjeistukset voi antaa vaihtaessa vai pitäiskö mun tulla nyt sitä rasvaamaan ja lappuja leikkaamaan?? Ja muutenki, sun on ihan turha huuella mitään neuvoja ja kehotuksia.

Eksä:

Niin varmaan onkin kun en mistään mitään tiedä enkä mitään tee.onneksi sinä tiedät

Minä:

Jep, lopetaha nyt viestittely ja huuda vaikka vaihteeks lapsille.

Eksä:

Haista vittu. Eipä ole tarvinnut huutaa kuule pitkään aikaan. Ja mä en ymmärrä miksi olet tommonen mut eipä tuo mulle kuulu

Minä:

Ohho!

Eksä:

Mä voin kuule tuoda sulle purkin rasvaa jos se siitä on kiinni

Minä:

:D :D kuule ite. Joss ei se lapsi ole sairaalakunnossa, niin ÄLÄ häirihe mun viikonloppua, ainakaan minkään rasvaamisen tai vitun niskalappujen takia.

Eksä:

Joo, en häiritse sitten enää kun asia on kunnossa. Tästä on puhuttu aiemminkin ja mitään ei ole tapahtunut. Että kuule vaan ihan itse. Että sitten kun asialle tehdään jotain, niin en kyllä häiritse sinua. En tosiaankaan häiritse sinua turhaan. Mut eipä siinä mitään

Minä:

Onko nyt tekemisen puutetta vai mikä kun pitää tommosia romaaneja lähettää ja samaa asiaa toistaa? Edelleen nää jutut vaihtaessa. Ja jos susta tuntuu et poika on täällä huonolla hoijolla, niin pelasta se ja kasvata ite. Muuten voit ihan yhtä hyvin olla hiljaa.

Eksä:

Voi vittu mikä idiootti olet

Myönnän, mulla on asennevamma eksää kohtaan!

Hän jätti meidät kun poika oli vauva, toisen naisen vuoksi vaikka edellisellä viikolla oltiin puhuttu naimisiinmenosta. Ja todellakin rasvaan poikaa...

Mua vaan alkoi heti nuo ensimmäisen viesti ekat sanat tympimään ja koska olen nykyään päässyt yli eksästä ja olen aika välinpitämätön hänen suhteen, niin päätin purkaa tympiintymistä ja stressiä häneen (tosi aikuismaista, tiedän!).

Eksä näkee lasta vain ja ainoastaan jokatoinen vkl, kahteen viikkoon eksästä ei kuulu pihaustakaan eikä ole lapsesta kiinnostunut.

Saa arvostella meitä molempia :)

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Joo toivattavasti helpottaa kesän tullessa. Pitääpä muistaa leikata niitä lappuja pois. Terkkuja pojalle."

Sit en enää olis vastannut jos olis tullut jotain takaisin.

Isä vaikuttaa ihan oikeasti välittävältä vanhemmalta. Tuossa hänen ekassa viestissä ei vielä ole mitään vikaa. Anna seuraavalla kerralla kuva itsestäsi, että olet se fiksumpi osapuoli. Kun lähdet mukaan tuohon pitkään viestittelyn, niin annat kuvan itsestäsi, että sinulla ei ole muuta tekemistä kuin viestitellä turhuuksia ja epäasiallisuuksia exän kanssa.

Vierailija
22/49 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole eka kerta kun ex asiasta mainitsee. Ap:lle ei vaan mene viesti perille, joten pitää vääntää rautalangasta. Asiallista ap:lta: älä ota mun vapaaviikonloppuna yhteyttä, jos lapsi ei ole sairaalakunnossa?

sinä aloitit heti ensimmäisessä viestissä lapsellisen hyökkäyksen ja menit puolustuskannalle nipottamaan. Todellakin pisteet ex:älle.

"Hei, pojalla on tosi kuiva iho, oletko rasvannut sitä? Laitoin aika paljon rasvaa ja silti punottaa. Ite oon huomannu, että niskalappu saa mulla niskan ruvelle, pitäiskö pojan paidoista leikata laput pois?"

vrt.

"Pari asiaa. Miten on mahdollista, että mä mätän litran rasvaa tuohon poikaa, niska on ihan ruvella ja käsivarret ja kyljet punaisina. Varmaan helpottaa kun kesä tulee... Toivottavasti. Ja sit kun tuo niska on samasta asiasta ruvella kun mulla, niin voisitko leikata niitä lappuja pois sen paidoista, niin varmasti helpottaisi se."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin tossa tilanteessa soittanut ja jutellut poikaa koskevasta ongelmasta, tää on taas näitä juttuja joissa lapsen etu hukkuu vanhempien tyhmyyden ja katkeruuden alle, tai siis lähinnä äidin tässä tapauksessa.

Ja ilmeisesti et ole niitä lappuja sitten viitsinyt leikata jos ne kerran siellä paidoissa ovat pientä kutittamassa eli eksäsi vissiin ihan aiheesta viestin laittoi.

Olet vastenmielinen ja lapsellinen nainen, eksäsi sitä vastoin tuntuu ihan asialliselta.

Vierailija
24/49 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuo "Pari asiaa" ja "Miten on mahdollista että mä mätän litran rasvaa" ovat syyllistäviä ja alentuvia, koska tosiaan "tästä on puhuttu aiemminkin"...

Mut nyt mulla ei oo enää hauskaa tän kanssa, lopetan. Hyvää päivänjatkoa, heippa!

ap

Vierailija
25/49 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuo "Pari asiaa" ja "Miten on mahdollista että mä mätän litran rasvaa" ovat syyllistäviä ja alentuvia, koska tosiaan "tästä on puhuttu aiemminkin"...

Mut nyt mulla ei oo enää hauskaa tän kanssa, lopetan. Hyvää päivänjatkoa, heippa!

ap

Vierailija
26/49 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä sitä alkaa ihmettelemään, jos itse rasvaa ja rasvaa, mutta kun lapsi on äidillään, iho menee ihan hirveään kuntoon.

ap

Vierailija
27/49 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tajunnu, niin tarkoitus olikin provosoida miestä ja siinä onnistuin! :D

Nyt harmittaa, etten vastannu ekaan viestiin että "No mätäpä sitten vaikka kaksi litraa!". Ai että, se ois ollu parempi :D

ap

Vierailija
28/49 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

perusteella sulla ei ole mitään syytä olla itsestäsi ylpeä. Päinvastoin. Olet rasittava akka, enkä ihmettele, että eksäs löysi paremman.

ja vielä jaksaa kiusata ex:ää joka näyttää aidosti olevan kiinnostunut lapsen voinnista.

Vierailija
29/49 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ärsyynnyksesi ja siksi tylyt vastauksesi eksälle. Minuakin ärysttäisi jos saisin vapaallani tarpeettomia nillitysviestejä.

Fiksu mies olisi itse leikannut laput irti, rasvannut lapsen ja mahdollisesti ottanut asian puheeksi vaihdossa, mutta eri tyyliin esim. "Leikkasin paidoista laput pois kun ne ärsyttävät ihoa, ne kannattaa poistaa. Miten olet rasvaamisen kanssa menetellyt?"

Ja tuohon olisi voinut vastata vaikka että "ok, leikataan jatkossa. No rasvaan sitä poikaa x-voiteella ja x-määrää...". Keskustelu olisi pysynyt asiallisena ja se olisi tultu käytyä oikeaan aikaan.

Oliko lähettäjä varmasti eksäsi eikä esim. tämän nykyinen tyttöystävä? Ei kai miehillä ole tapana tuohon malliin itkeä?

Vierailija
30/49 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tajunnu, niin tarkoitus olikin provosoida miestä ja siinä onnistuin! :D

Nyt harmittaa, etten vastannu ekaan viestiin että "No mätäpä sitten vaikka kaksi litraa!". Ai että, se ois ollu parempi :D

ap

päästä yli siitä että sinut on jätetty. Kannattais myös tutkiskella luonnettaan ja käyttäytymistään jos aikoo saada (mahdollisen) seuraavan suhteen kestämään.

Vierailija
31/49 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ärsyynnyksesi ja siksi tylyt vastauksesi eksälle. Minuakin ärysttäisi jos saisin vapaallani tarpeettomia nillitysviestejä.

Fiksu mies olisi itse leikannut laput irti, rasvannut lapsen ja mahdollisesti ottanut asian puheeksi vaihdossa, mutta eri tyyliin esim. "Leikkasin paidoista laput pois kun ne ärsyttävät ihoa, ne kannattaa poistaa. Miten olet rasvaamisen kanssa menetellyt?"

Ja tuohon olisi voinut vastata vaikka että "ok, leikataan jatkossa. No rasvaan sitä poikaa x-voiteella ja x-määrää...". Keskustelu olisi pysynyt asiallisena ja se olisi tultu käytyä oikeaan aikaan.

Oliko lähettäjä varmasti eksäsi eikä esim. tämän nykyinen tyttöystävä? Ei kai miehillä ole tapana tuohon malliin itkeä?

Vierailija
32/49 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aidosti välittää lapsesta. Ehkä tätä hakikin ja ap meni ansaan???

Vierailija
33/49 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisit keskittynyt lapseen: HÄNTÄ kutitti, HÄNTÄ pisteli, HÄN oli se, joka exäsi mukaan meni illalla itku silmässä nukkumaan. Kuinka pojan tilanne mielestäsi parani sillä, että menit vittuilemaan huviksesi exälle?

Hieman yksinkertaistettuna: eksäsi taisi vain kysyä lupaa siihen, saako hän leikata pois lappuja pojan paidoista jotta ne eivät kutittaisi ja pistelisi häntä. Siihen olisi riittänyt vastaukseksi pelkkä kyllä tai ei. Ilmeisesti sinä kuitenkin olet ne vaatteet ostanut, eli jos käsitin oikein, exäsi halusi varmistaa, että niiden lappujen leikkaaminen tosiaan on ookoo sinulle, eikä mitään muuta. Toivottavasti ne laput myös tosiaan ovat poissa tässä vaiheessa.

Off topic, jos minut oltaisiin jätetty tuolla tavoin, en olisi kiinnostuut pätkän vertaa äijän nykyisestä elämästä, enkä todellakaan menisi aukomaan hänelle päätäni huvin vuoksi, en tekstiviestitse tai kasvotusten. Lapsen hyvinvointi olisi ainoa asia, josta hänen kanssaan keskustelisin, piste. Lapsi on kuitenkin se, joka ei vanhempiaan ole valinnut.

Mutta yhtä kaikki, ei kai tuo välikohtaus kenenkään maailmaa pysyvästi kaada. Muistat vaan olla tästä eteenpäin korrektimpi, etkä sorru lapsellisuuksiin. Saatat jopa yllättää eksäsi.

Vierailija
34/49 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"onpas pojalla rumat vaatteet", "onpas pojalta tukka leikattu huonosti, miks tossa on tuommoinen töyhtö", "onpas sulla tissit ruvennu roikkumaan", "ei taaskaan oo sopivia vaatteita", "miks sillä on ton väriset kumpparit", "miten sää oot tätä opettanu ku ei tää suostu syömään sitä ja tätä", "kuule, jätän sut tänne (siis äitin luo hakutilanteessa) jos et nyt pue kunnolla", "miten sä olet tota kasvattanu, kun sitä ei saa puettua"... Loputon lista. Huoh.

ap

ps. mies ei pese lapsen hampaita vaikka pakkaisi harjan mukaan eikä käytä potalla vaan pitää vaippoja, on itse sanonut näin.

Vierailija
35/49 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teistä exän aloitusviesti asiallinen?

Olisikohan hän voinut ilmaista asiansa täysin eri tavalla ja vaikkapa tavatessa? Miten äiti voi vapaaviikonlopultansa asiassa auttaa, yhteydenotto tuohon aikaan ja tuolla tavalla on pelkkää pottuilua.

Äiti kun muutenkin huolehtii lapsista pääsääntöisesti aina muulloin, onko asiallista laittaa vapaaviikonloppuna viestiä asiaan johon hän ei sillä hetkellä voi m itenkään vaikuttaa eikä hänen kuulukaan? Lappujen leikkaamisesta ja rasvaamisesta oli sillä hetkellä vastuussa vain viestin lähettäjä itse eli etäisä.

Tuskinpa ap:kaan lähettelee itkuvirsiä keskellä viikkoa exällensä, että nyt lapsi on näppylöillä, etkö sinä rasvaile!

Vai onko teidän mielestä vain äidillä velvollisuus käyttäytyä korrektisti, etäisi tehköön mitä huvittaa. Isejä kun arvostellaan ihan eri asteikolla, ja yh-nainen on aina se paha.

Toisekseen minusta on hyvä että ap kohdisti aggressionsa juuuri siihen kohteeseen mihin se kuuluukin, ei lähtenyt vaikka kettuilemaan pahaa oloansa kaupan kassalle. Ja mitä tapahtui, ap:ta ei harmita yhtään. Se on vain tervettä.

Hyvä ap!

Vierailija
36/49 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi lapselle, että ap on lähivanhempi. Vittumainen juntti kasvattaa tulevaa junttia.

Vierailija
37/49 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"onpas pojalla rumat vaatteet", "onpas pojalta tukka leikattu huonosti, miks tossa on tuommoinen töyhtö", "onpas sulla tissit ruvennu roikkumaan", "ei taaskaan oo sopivia vaatteita", "miks sillä on ton väriset kumpparit", "miten sää oot tätä opettanu ku ei tää suostu syömään sitä ja tätä", "kuule, jätän sut tänne (siis äitin luo hakutilanteessa) jos et nyt pue kunnolla", "miten sä olet tota kasvattanu, kun sitä ei saa puettua"... Loputon lista. Huoh.

ap

ps. mies ei pese lapsen hampaita vaikka pakkaisi harjan mukaan eikä käytä potalla vaan pitää vaippoja, on itse sanonut näin.

Onpas desperaado tuo ukkeli, ei voi muuta sanoa.

Ehkä joku puolusteleva palstalainen kuitenkin haluaisi adoptoida tuon kotimieheksensä? Kerros ap, onko hän vapaa? Noista pro-kommentoijista voisi löytyä nimittäin uusi, samalla aaltopituudella oleva puoliso ;D

Vierailija
38/49 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"onpas sulla tissit ruvennu roikkumaan"

nyt meni vähän yli... ei kannata alkaa liiottelemaan, se näkyy nyt vähän läpi. Ottaako ap sua nyt niin kovaa päähän ku kaikki ei ollutkaan sua heti puolustamassa?

Vierailija
39/49 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkääpä joku ap:n haukkuja korjaamaan tuon kultakimpaleen itsellenne, niin voitte rasvata sitä lasta ja leikata lappuja kaksi kertaa kuussa ihan sydämenne kyllyydestä.

Ihanko totta teistä on asiallista ja kypsän miehen käytöstä itkeä ja vinkua kesken isäviikonlopun exäle lapsen ihosta ja rasvauksesta?

On selvää, että etäisän valitukset ja ylhäältä alaspäin annetut neuvot eivät takuulla saa siltä lähiäidiltä kovin ravitsevaa maaperää. On eri asia olla lapsesta huolissaan kuin syyttää ja syyllistää lähiäitiä. Rasvauksen puute ei tainnut olla se ongelma, kun isäkin ihmetteli, että litra laitettu ja edelleen punottaa.

Ei, ap ei viestitellyt rakentavasti mutta ei kai se tässä ollut pointtikaan. En ehkä itse olisi vaivautunut kuin vastaamaan tosiaan sen ekan kerran jotain sellaista kuin ole nyt mies ja kestä sen lapsen kanssa koko viikonloppu ilman itkua! Faktahan on, että tuskin se ap viestittelee sille exälle joka päivä siitä rasvauksesta yms.

Aika nössö mies. Suosittelen silti ap, että pyrit pitämään välit vähän välinpitämättömämmällä tasolla ihan siltä varalta, ettei exä rupea lapsille niitä viestejä lukemaan.

Vierailija
40/49 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"onpas sulla tissit ruvennu roikkumaan"

nyt meni vähän yli... ei kannata alkaa liiottelemaan, se näkyy nyt vähän läpi. Ottaako ap sua nyt niin kovaa päähän ku kaikki ei ollutkaan sua heti puolustamassa?

Juu, ja eksä on myös kommentoinut kivasti mun nenän kokoa, kasvojen ihoa, sanoi että onpa mulla jalat kuin tikut ja että hän tykkää muhkeista reisistä ja takapuolesta. Ja sen lisäksi, että mun tissit roikkuu niin ovat kuulemma pelottavan isot. Eikä meidän seksielämäkään ollut tarpeeksi hyvää. No joo, onhan noi utareet isot, 70J, mutta voinko minä sillekään mitään??

Arvaapas menikö itsetunto sen herran kanssa? ? :)

Ja on kai vapaa tällä hetkellä, ottakaa pois, pettää varmasti ja on silti mukavan karismaattinen hyvälle päälle sattuessaan.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä