Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenpas ylpeä itsestäni: taas viestittelyä eksän kanssa. Lue ja arvostele! :D

Vierailija
17.03.2012 |

Eksä:

Pari asiaa. Miten on mahdollista, että mä mätän litran rasvaa tuohon poikaa, niska on ihan ruvella ja käsivarret ja kyljet punaisina. Varmaan helpottaa kun kesä tulee... Toivottavasti. Ja sit kun tuo niska on samasta asiasta ruvella kun mulla, niin voisitko leikata niitä lappuja pois sen paidoista, niin varmasti helpottaisi se.

Minä:

Tee sää siellä päässä kuule se mitä lystäät, niin määki täällä.

Eksä:

Niin mutta jospa nyt kuitenkin laitat sitä rasvaa ja otat ne laput pois niskasta. Vai onko susta mukavaa kun se itku silmässä ennen nukkumaan menoa valittaa kun kutittaa. Että jos sulle ei voi mistään sanoa, niin ei sitten. On se vitun vaikeaa näköjään puhua tuosta pojasta. Kyllä mun mielestä pitää voida sanoa asiasta jos on asiaa joka koskee poikaa.

Minä:

No justhan sä sanoit. Ja nää ohjeistukset voi antaa vaihtaessa vai pitäiskö mun tulla nyt sitä rasvaamaan ja lappuja leikkaamaan?? Ja muutenki, sun on ihan turha huuella mitään neuvoja ja kehotuksia.

Eksä:

Niin varmaan onkin kun en mistään mitään tiedä enkä mitään tee.onneksi sinä tiedät

Minä:

Jep, lopetaha nyt viestittely ja huuda vaikka vaihteeks lapsille.

Eksä:

Haista vittu. Eipä ole tarvinnut huutaa kuule pitkään aikaan. Ja mä en ymmärrä miksi olet tommonen mut eipä tuo mulle kuulu

Minä:

Ohho!

Eksä:

Mä voin kuule tuoda sulle purkin rasvaa jos se siitä on kiinni

Minä:

:D :D kuule ite. Joss ei se lapsi ole sairaalakunnossa, niin ÄLÄ häirihe mun viikonloppua, ainakaan minkään rasvaamisen tai vitun niskalappujen takia.

Eksä:

Joo, en häiritse sitten enää kun asia on kunnossa. Tästä on puhuttu aiemminkin ja mitään ei ole tapahtunut. Että kuule vaan ihan itse. Että sitten kun asialle tehdään jotain, niin en kyllä häiritse sinua. En tosiaankaan häiritse sinua turhaan. Mut eipä siinä mitään

Minä:

Onko nyt tekemisen puutetta vai mikä kun pitää tommosia romaaneja lähettää ja samaa asiaa toistaa? Edelleen nää jutut vaihtaessa. Ja jos susta tuntuu et poika on täällä huonolla hoijolla, niin pelasta se ja kasvata ite. Muuten voit ihan yhtä hyvin olla hiljaa.

Eksä:

Voi vittu mikä idiootti olet

Myönnän, mulla on asennevamma eksää kohtaan!

Hän jätti meidät kun poika oli vauva, toisen naisen vuoksi vaikka edellisellä viikolla oltiin puhuttu naimisiinmenosta. Ja todellakin rasvaan poikaa...

Mua vaan alkoi heti nuo ensimmäisen viesti ekat sanat tympimään ja koska olen nykyään päässyt yli eksästä ja olen aika välinpitämätön hänen suhteen, niin päätin purkaa tympiintymistä ja stressiä häneen (tosi aikuismaista, tiedän!).

Eksä näkee lasta vain ja ainoastaan jokatoinen vkl, kahteen viikkoon eksästä ei kuulu pihaustakaan eikä ole lapsesta kiinnostunut.

Saa arvostella meitä molempia :)

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että keskustellaan tälläiset asiat vaihdon yhteydessä, minä nautin nyt vapaasta viikonlopustani. Tämän jälkeen olisin sulkenut puhelimen.

Ymmärrän kyllä asenteesi, minuakin potuttaisi, jos kahdesti kuukaudessa lapsen kanssa aikaa viettävä etäisä rupeaisi neuvomaan minua. Mutta voittaja on se joka ei lähde tuollaiseen mukaan.

Sinulla on sentäs sellainen etäisä lapsellasi joka rasvaa lasta ja on kiinnostunut lapsen ihon kunnosta. Minä joudun joka kerta erikseen sanomaan, että rasvaa se iho. Olen myös laittanut rasvat joukkoon. Mutta joka kerta lapsi tulee kotiin iho kuivana ja kutiavana. Hampaatkin on lähes aina pesemättä.

Vierailija
2/49 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

harkitsin kyllä että en enää vastaa, mutta toi on aika turvallinen kohde purkaa omia vitutuksiaan. Kun se ei kuitenkaan ite pura sitä sit lapsiin. Ja mulla on hampaankolossa kaikki ne kerrat kun olen pyytänyt apua kauniisti, rukoillen, raivoten ja mies vaan vittuilee vastaan.

Mä nyt käytin vaan vähän huväkseni miestä, ei kai tää oo sen kummempaa kuin se taloudellinen ja emotionaalinen hyväksikäyttö mitä hän harrasti yhdessäolomme aikana...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa neuvoja vastaan?? Mun mieletä sun ex näyttää vain olevan huolissaan pojasta. Itse et näytä välittävän, sellainen kuva nyt syntyi.

Vierailija
4/49 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin vastannut viestiin vain kerranettä keskustellaan tälläiset asiat vaihdon yhteydessä, minä nautin nyt vapaasta viikonlopustani. Tämän jälkeen olisin sulkenut puhelimen.

Ymmärrän kyllä asenteesi, minuakin potuttaisi, jos kahdesti kuukaudessa lapsen kanssa aikaa viettävä etäisä rupeaisi neuvomaan minua. Mutta voittaja on se joka ei lähde tuollaiseen mukaan.

Vierailija
5/49 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä aina jaksa olla fiksu. =)

Vietä kiva viikonloppu!

Vierailija
6/49 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa neuvoja vastaan?? Mun mieletä sun ex näyttää vain olevan huolissaan pojasta. Itse et näytä välittävän, sellainen kuva nyt syntyi.

tältä kyseiseltä henkilöltä. Tai siis kieltäydyn ottamasta häneltä neuvoja vastaan.

Muitten äitien, neuvolan tai lääkärin kanssa onkin eri juttu.

ap

Vierailija
7/49 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex voitti tuon erän.

Vierailija
8/49 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ex aikoinaan lähti...

Vierailija
9/49 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapana sit puhua noin rakastamalleen henkilölle? Otapa huomioon, että tässä on ero välissä...

ap

Vierailija
10/49 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja välttelevät turhaa riitelyä etäisien kanssa, lapsen hyväksi. Ei ole hyväksi, että raivostuneet vanhemmat vittuilevat toisilleen.

Mun lapsen isä ei näe sitä koskaan, joten olisit edes joskus tyytyväinen äläkä valita joka asiasta.

Rakasta vihollisiasi, se saa heidät näyttämään typeriltä.

Vierailija
11/49 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saat elämäsi takaisin itsellesi, eikä onnesi ole eksän sanomisista ja tekemisistä kiinni.

Nyt yksikin poikittainen lause saa sut tolaltasi. Kun pääset asiasta yli, eksäsi ei voi enää ikinä pilata minuuttiakaan elämästäsi.

Ota valta omiin käsiisi. Se voimaannuttaa.

Vierailija
12/49 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapana sit puhua noin rakastamalleen henkilölle? Otapa huomioon, että tässä on ero välissä...

ap

luonteesi vaikuttaa moisen viestittelyn perusteella. Aika v:mäiseltä, jos suoraan sanon.

-terveisin nro 11

Vierailija
13/49 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saat elämäsi takaisin itsellesi, eikä onnesi ole eksän sanomisista ja tekemisistä kiinni.

Nyt yksikin poikittainen lause saa sut tolaltasi. Kun pääset asiasta yli, eksäsi ei voi enää ikinä pilata minuuttiakaan elämästäsi.

Jos olisin entinen katkera ja pettynyt itseni, olisin ruvennut syyllistämään eksää erosta, yksinjättämisestä yms ja se olisin ollut minä, joka olisin ekana haistatellut vittua. Ja olisin itkenyt loppuillan riitelyämme.

Nyt sen sijaan ei tunnu missään, lähinnä huvittaa se, että se olen nykyään minä, joka vastaan suuttumatta ja silti vittuillen.

Mutta mitäpäs sitä selittelemään, tää meidän dynamiikka on aina ollut aika outoa :D

Multa ei mennyt tosiaankaan minuuttiakaan pilalle, lähinnä tää oli hyvää viihdettä :D

ap

Ps. Tosi huonosti muuten kestäisin lääkäriltäkään tuollaista alentuvaa ja syyllistävää sävyä, kuten eksällä noissa ekoissa viesteissä on ;)

Vierailija
14/49 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sen sijaan ei tunnu missään, lähinnä huvittaa se, että se olen nykyään minä, joka vastaan suuttumatta ja silti vittuillen.

Mutta mitäpäs sitä selittelemään, tää meidän dynamiikka on aina ollut aika outoa :D

Multa ei mennyt tosiaankaan minuuttiakaan pilalle, lähinnä tää oli hyvää viihdettä :D

ap

Päin vastoin, vaikuttaa että olisit henkisesti vielä hyvinkin kiinni eksässäsi, ja hänen sanomisensa saavat sinut tolaltasi.

Miksi pitkität viestittelyä?

Vierailija
15/49 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä aloitit heti ensimmäisessä viestissä lapsellisen hyökkäyksen ja menit puolustuskannalle nipottamaan. Todellakin pisteet ex:älle.

Jos olisin entinen katkera ja pettynyt itseni, olisin ruvennut syyllistämään eksää erosta, yksinjättämisestä yms ja se olisin ollut minä, joka olisin ekana haistatellut vittua. Ja olisin itkenyt loppuillan riitelyämme.

ap

Ps. Tosi huonosti muuten kestäisin lääkäriltäkään tuollaista alentuvaa ja syyllistävää sävyä, kuten eksällä noissa ekoissa viesteissä on ;)

Vierailija
16/49 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Päin vastoin, vaikuttaa että olisit henkisesti vielä hyvinkin kiinni eksässäsi, ja hänen sanomisensa saavat sinut tolaltasi.

tietoisesti purin häneen viikon aikana kerääntynyttä stressiä.

Ja tyylini oli tuollainen, koska tiedän että se ärsyttää eksää. :) Enemmän hän tuntisi itsensä "voittajaksi" jos olisin revennyt haistattelemaan minäkin hänelle ja syyllistämään katkerasti. Nyt tuollainen kylmä ja välinpitämätön vittumaisuus syö enemmän miestä.

ap

Vierailija
17/49 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette eronneet, eikös se tarkoita että rakkaus on loppunut. Mies välitti viestiä lapsen terveyteen liittyvästä asiasta ja sinä vedät heti kilarit. Kyllä, teillä on ero välissä. Koita sinäkin muistaa se. Pitää kuitenkin muistaa, että ero ei oikeuta kaltaiseesi lapselliseen mäkätykseen. Ei tuo ole vittuilua suuttumatta vaan suoraa kilahtamista. Ja vielä asiasta, joka on vanhemman velvollisuus ilmoittaa. Miten et voi huolehtia siitä, että lapsellasi ei ole paha olla?

ap

Vierailija
18/49 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea muuta. Kyllä sinä olet tehnyt itsesi vain naurettavaksi tuolla kirjoittelulla. Onneksi lapsella on edes yksi aikuinen vanhempi, jolle lapsen hyvinvointi menee katkeruuden edelle.

ap

tietoisesti purin häneen viikon aikana kerääntynyttä stressiä.

Ja tyylini oli tuollainen, koska tiedän että se ärsyttää eksää. :) Enemmän hän tuntisi itsensä "voittajaksi" jos olisin revennyt haistattelemaan minäkin hänelle ja syyllistämään katkerasti. Nyt tuollainen kylmä ja välinpitämätön vittumaisuus syö enemmän miestä.

ap

Vierailija
19/49 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä aloitit heti ensimmäisessä viestissä lapsellisen hyökkäyksen ja menit puolustuskannalle nipottamaan. Todellakin pisteet ex:älle.

"Hei, pojalla on tosi kuiva iho, oletko rasvannut sitä? Laitoin aika paljon rasvaa ja silti punottaa. Ite oon huomannu, että niskalappu saa mulla niskan ruvelle, pitäiskö pojan paidoista leikata laput pois?"

vrt.

"Pari asiaa. Miten on mahdollista, että mä mätän litran rasvaa tuohon poikaa, niska on ihan ruvella ja käsivarret ja kyljet punaisina. Varmaan helpottaa kun kesä tulee... Toivottavasti. Ja sit kun tuo niska on samasta asiasta ruvella kun mulla, niin voisitko leikata niitä lappuja pois sen paidoista, niin varmasti helpottaisi se."

Vierailija
20/49 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

perusteella sulla ei ole mitään syytä olla itsestäsi ylpeä. Päinvastoin. Olet rasittava akka, enkä ihmettele, että eksäs löysi paremman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä