Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi ei! Olen koukussa... Lidlin vaatteisiin!

Vierailija
16.03.2012 |

Ostan Lidlistä viikottain vaatetta joko itselleni, lapsilleni tai miehelleni.

Kohtalotovereita?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan laatua ja merkkituotteita, mutta ihan parasta kun niitä voi yhdistää Lidlin tuotteisiin! Lidlistä olen ostanut vaikka mitä, mm. Huippuihana toppatakki 20€. Kiilakorkosaappaat 15€ ym. Ja pukinkonttiinkin löytyy kaikkea kivaa lapsille, mm. Leluja. Ainut, että täytyy olla nopea, loppuvat nopeasti!

Vierailija
42/50 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ostanut jotain lähinnä lapsille. Osa on ollut hyviä, osa ei. Esim. lasten sadevaatteet tänä syksynä tosi hyviä, naisten alushousut hajosivat heti. Koot eivät aina täsmää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2012 klo 16:44"]On ilmeisesti olleet ihan kestäviä ja hyviä vaatteita jos viikottain ostat?
[/quote]
Tai sitten ei ole kestäviä kun pitää joka viikko ostaa uusia.

Vierailija
44/50 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
45/50 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
46/50 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en kyllä ole kauhean ihastunut. Välillä olen jotakin ostanut, ja melkein aina jotakin vikaa. Kevyttoppatakista vetoketju aukesi aina sieltä alhaalta päin, siis ns. purkautui auki, miten se nyt sanotaan?! Leggarit kerää pölyä pintaan tms. on aina epäsiistin näköiset tosi pian vaikka olisi juuri pesty. Urheilutoppi ei istunut yhtään, oli liian lyhyt helma ja liian leveä. Ja olen ihan normaalia M-kokoa. Topit olleet tosiaan lörppöjä jo heti ekojen pesujen jälkeen. Pyöräilyhousut ei pysy jalassa, se peffan pehmuste vetää sitä jotenkin alaspäin koko ajan, ja näyttää kuin kulkisi vaipat housuissa. Ei kunnolliset pyöräilyhousut ole sellaisia. Pojan farkut on kyllä kestäneet yllättävän hyvin, ainoita housuja jotka pääsi kiertoon, kun yleensä polvet puhki kaikista.

Toinen asia on tosiaan tuo eettisyys. Olen alkanut miettiä entistä tarkemmin, missä ja kuka on valmistanut vaatteet, joita käytämme. Ja mistä materiaaleista ne on tehty. Mielummin ostan harvemmin eettisesti valmistettua laatua, kuin harva se viikko nopeasti kuluvia rättejä, jotka on luultavasti ommellut joku lapsi tai orjana työskentelevä naisraukka. On vain tosi vaikea löytää sellaisia vaatteita, varsinkaan Suomessa valmistettuja.

Vierailija
47/50 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustan.
Ostan esim. neuleita. Lidlin urheiluvaatteet ovat olleet hintaansa nähden kestäviä ja laadukkaita. Tänä syksynä ostin myös toppatakin. Ei ihan huippuostos, mutta välttää hyvin esim. kauppareissulle tai puistoon.

Vierailija
48/50 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolomoneeeeen

Vierailija
49/50 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2012 klo 17:17"]ainoa miinus on sovituskopin puute, mutta saahan ne vaatteet vaihtaa, jos eivät sovi ylle.
[/quote]

vaihtavatko tosiaan avatun paketin?

Vierailija
50/50 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän