Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka toivot lapsestasi tyttöä tai poikaa, MIKSI toivot, mihin toive perustuu?

Vierailija
16.03.2012 |

Miksi tyttö olisi poikaa mieluisampi vaihtoehto sinulle tai päin vastoin?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin halunnut tehdä hänelle vaatteita. Sain pojan ja hän on hyvin rakas, mutta röyhelöt on kyllä ollut jätettävä vähemmälle...

mun poika halusi laittaa tanssitunnille vaalenapunaisen "hörhelömekon" joten... ;o)

Vierailija
22/23 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä halusin ekasta tyttöä koska: olin aina ajatellut esikoiseni olevan tyttö, jonka kanssa olemme tosi läheisiä. Minusta mini versio. Se oli vain sellainen oletus, että tulen saamaan tytön ekana. No sain pojan

tokasta toivoin tyttöä koska: minulla oli jo poika ja edelleen olin aina toivonut tyttöä elämääni. Lisäksi halusin vähintään kaksi tyttöä ja koska olin tekemässä kolme lasta, niin kakkosen olisi pitänyt olla tyttö, jotta se olisi onnistunut. Sain pojan.

kolmannesta toivoin tyttöä koska: minulla oli jo kaksi poikaa ja halusin jo tytönkin. ja kaikki edellä mainitut syyt. Sain kolmannen pojan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivoin poikaa, sillä olin vallan ihastunut sisareni pieneen poikaan. Poikalapsen elämä tuntui helpommalta, suoraviivaisemmalta kuin mitä oma elämä tyttönä oli ollut. Tiesin myös mieheni toivovan omaa poikaa.

Jos nyt olisin / tulisin raskaaksi toivoisin ehkä tyttöä, koska poikia jo parikin. Tyttöä olisi ihanaa pukea suloisiin vaatteisiin, leikkiä nukkeleikkejä hänen kanssaan yms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi