Kertoisko joku kirppiksellä kävijä mulle miksi niitä
pöytiä pitää penkoa niin, että jo yhden päivän jälkeen kaikki pöydällä olevta vaatteet ja tavarat ovat kuin räjähdyksen jälkeen? Eikö käy mielessä että ne ovat edelleen jonkun muun ja niitä voisi katsoa vähän siistimin? Ihmeellistä toimintaa.
Kommentit (6)
Pengon aika monia pinoja ja en todellakaan jaksa jäädä kaikkia suoristelemaan.
samaa. Ihan sama vaatekaupoissa heitellään vaatteita pitkin lattioita. Ei mitään tapoja oo. Ihan apinoita on.
Mun jäljiltä se pöytä on yleensä siistimmässä kunnossa kuin ennen minua.
Entisenä kaupanmyyjänä menee niin rutiinilla tavaroiden oikominen ja nätti esillepano.
Eli mua et voi syyttää.
Mutta samaa manaan itsekin. Olen ajoittain myös kirppismyyjä ja kyllähän se työtä teettää raivata pöytä joka päivä.
Joskus olen nolannut tavallaan jonkun sotkija-asiakkaan, kun olen ruvennut hänen vieressään laittamaan kauniisti kaiken katsomani takaisin. Toisilla ihmisillä on ihan törkeä asenne tosiaan myytäviin tavaroihin.
samat tyypit, jotka vaatekaupoissa myös penkoo kaikki pöydät kauheiksi kasoiksi, pudottelee rekeistä vaatteita lattioille eikä poimi niitä.:)
En tietenkään minä:D Minähän vain viikkailen ne vaatteet siellä kaupassa:D
siellä päästetään kaikki lapset sotkemaan ja levittelemään niitä tavaroita, kuvitellaan että ne ovat jotain lasten viihdykkeitä sillä aikaa kun äidit penkovat vaatekasoja. Kun sille kullannupulle tulee nälkä/kiukku/rikkoo jotain, niin kaikki tavarat voi jättää levälleen...
En myy enää kirppiksillä, FB:n kautta joko noudettava kotoani tai postitan pienempiä. Ei ylimääräisiä pöytämaksuja eikä tarvitse käydä siivoamassa jatkuvasti pöytää, mitään ei myöskään varasteta.
Usein kirppismyyjillä on liikaa tavaraa pöydällä, ja asiakkaana on miltei mahdoton tutkia pöydän tarjontaa jotenkin siististi. Teen parhaani etten sotkisi, mutta usein lähtötilannekin on aika hankala.