Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jee! Mä pääsen lääkärin valvomalle 12 viikon vlcd-kuurille!

Vierailija
16.03.2012 |

Ihanaa! Ravitsemusterapeutti seuraa myös vierestä, saan tukea sieltä ja myös apua kuurin jälkeiseen elämään. Jeeeeeeeeeee! Ja mihin aikaan vielä! Kesää vasten laihempaan kuosiin! Huraaaaaa!

Onko kenelläkään kokemuksia kertoa tuollaisesta kuurista?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritys on kova. Olen miettinyt, että montaa kertaa en enää jaksa kiloja pudottaa. Tarpeeksi monta heilahtelua on tehty nyt. Jos tällä keinolla saan kilot nyt lähtemään, on ne pakko pitää poissa, koska nyt tiedän, että yksin en niitä onnistu karistamaan. Nyt saan siihen apua ja haluan opiskella uuden elämän. Luulen saavani paljon motivaatiota lisää siitä, kun paino tipahtaa reippaasti pois. :)

Jäikö teillä näin painoa pudottaneilla kamalasti mahanahkaa roikkumaan?

t. ap

Vierailija
42/45 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis jos minä pystyisin olemaan tuollaisella pussidieetillä, niin miksi ihmeessä en samalla kidutuksella laihduttaisi ihan normimenetelmällä, syömällä vähemmän.

Minun psyykeeni ei kestäisi yhtä päivää tuollaista pussijuttudieettiä. En ymmärrä, miten se laihduttaminen tuolla tavalla helpompaa olisi. Sehän on moninkertaisesti vaikeampaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niiden pussien hinnat. Menisikö noista ravitsemusterapeuttikäynneistä poliklinikkamaksu tmv. Julkisessa terveydenhuollossa tämä tapahtuu.

Mun mielestä idea tässä kuurissa on, minulle ainakin, että tässä on tarkkaan määrätty mitä saa syödä ja se on helposti syötävissä. Tällaiselle (tulevalle entiselle) ruokanarkkarille kohtuudessa pysyminen on vaikeaa. Sitä pitää oikeasti harjoitella rajuillakin keinoilla. Kun paino tippuu nopeasti, myös motivaatio kasvaa. Ei sillä, etteikö motivaatiota olisi jo nyt aloittaessa. Sitähän tässä matkan varrella tarvitaan... :)

Vierailija
44/45 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis jos minä pystyisin olemaan tuollaisella pussidieetillä, niin miksi ihmeessä en samalla kidutuksella laihduttaisi ihan normimenetelmällä, syömällä vähemmän.

Minun psyykeeni ei kestäisi yhtä päivää tuollaista pussijuttudieettiä. En ymmärrä, miten se laihduttaminen tuolla tavalla helpompaa olisi. Sehän on moninkertaisesti vaikeampaa!

Tosiaan, jos vaihtoehtona on syödä terveellisesti ja monipuolisesti ilman nälkää ja mielitekoja niin kummassakihan on vaara repsahdukseen..?!

Vierailija
45/45 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap:lle! Toivottavasti mahasi ei protestoi noita ruokia. Nimittäin itselleni käy aina niin, kun noita makeutusaineruokia syön :(. Mua ei yhtään haittaisi, vaikka maistuisivat pahalta, kunhan ei olisi niitä makeutusaineita! Onhan niitä toki suolaisia keittojakin, mutta jotenkin nolottaisi niitä töissä kokata, kun en halua mainostaa, että yritän laihduttaa...