Lastenvaatekirppis, joka oikeasti myy
Tiedättekö pääkaupunkiseudulla lastenvaatekirppistä, jossa tavara oikeasti vaihtaa omistajaa?
Meillä on noin 5 Ikean kassillista käypää käyttökamaa alle kouluikäisille, mutta ilmeisesti hinnoittelu meni pieleen, kun jouduin kantamaan lähes kaikien takaisin MLL:n kirppikseltä.
En kumminkaan ihan suoraan UFFin laatikkoon viitsisi viedä, ainakaan vielä.
Kommentit (7)
Paljon myyjiä - vähän ostajia. En tiedä, missä vaatteet liikkuisivat.
Itse teen nykyään niin, että vain parhaat, lähes priimat kamat vien Lafkaniin (Granissa). Se otta 40 % myyntivoitosta. Ihan sama. Eipä tarvi tinkiä idioottien kanssa (uudet kengät, eikä mamma voi maksaa 2 euroa - MLL). Muut kamat vien suoraan hyväntekeväisyyteen.
Srk:lle tai SPR:lle.
mutta jos tosiaan hinnat ei ole kohdillaan niin en osta. Kun edullisestikin saa hyvää tavaraa, niin on ihan turha maksaa liikaa.
Itse ostan esim. näillä hinnoilla. Ostan ainoastaan erittäin hyväkuntoista tai uuden veroista ja ulkovaatteet ainoastaan vedenpitäviä.
t-paita 0-50€.
collegehousut, verkkarit ym. 0,50-1€
Juhlahousut, kangashousut maks.2€
trikoopaita, collegepaita 0,50-1€
Juhlapaita, kaulutrikoopaita maks. 1,50€
Ulkohousut tai takki maks. 5€
Haalari maks. 8€.
jne.
Villa Lyhty Vantaan Rekolassa! Itsellä siellä paraikaakin viikon pöytävuokra menossa ja parin ekan päivän päästä oli saldo jo yli 200 e. Aina on voitot olleet vähintään 300 e ja parhaimmillaan jopa 700 e. Ja ihan lastenvaatteita ja -tarvikkeita oon vaan myynyt, mutta hyväkuntoiset menee hyvin kaupaksi. Hinnat sielläkin tosin oltava realistiset eli jos pahoja ylilyöntejä, saat kyllä kantaa takas kotiin vaikka ois kuinka uudenveroista :)
Missä MLL:kirppiksellä olit myymässä??
Minipoppoo Malminkartanossa ja Jane Kaivokselan ostarilla ovat kumpikin hyviä ja siistejä paikkoja joissa kauppa käy hyvin. Ja tietysti kohta tulee taas Myyrmäkihallin viikonloppukirppikset, siellä kauppa käy aivan varmasti jos vain hinta on oikea.
ihmisillä vain on kilahtanu huutonetti hattuun joka vääristänyt hintoja. Siellä ostetaan sika säkissä ja kun kirpparilla oikeasti nähdään ne kamat niin ei yhdestäkään haalistuneesta tms vaatteesta haluta maksaa 1-2e enempää. jne
rekolassa