40+ naiset, vaatetus, sisustus, meikit yms. blogeja?
Kommentit (86)
Arvelisin kuitenkin, että hyväosaiset ovat niitä, jotka bloggaavat.
Harvemmin työtön vuokrakasarmin ruusu avaa garderobiaan kaikelle kansalle.
Ei ehkä myöskään esittele renttu-ukkoaan, eikä räkäisiä kakaroita kymmenettä kertaa kierrossa olevissa rääsyissään.Huh, näissä työssäkäyvien vähän vanhempien naisten blogeissa näkyy, että rahaa on eittämättä eri tavalla käytössä kuin nuoremmilla. Muutamalla mainitulla todella tyylikkäitä vaatteita ja asumispuiteet. Motivoi minuakin!
:) Enkä kyllä tuollaisista haluaisi lukeakaan.
( tää naurattaa kyllä muakin: ) - mä en tiedä, miten se perustetaan???
Olen siis 40v - enkä todennäköisesti osaisi esim. liittää siihen blogiin kuvia...tai siis, en ole kokeillut, mutta vähän epäilen...
Muutenkin haluaisin, että sen blogin ulkoasu olis erilainen, kuin noissa ilmaisblogeissa näyttää monilla olevan; ne kun ovat aika ankean näköisiä lähes kaikki, eikö?
Että mistä löytäis jonkun vähän kivemman näköisen pohjan, onko niitä edes?
( Vai onko niin, että jos ei edes tiedä, miten blogi perustetaan, niin kannattaa unohtaa koko juttu:DDD )
( tää naurattaa kyllä muakin: ) - mä en tiedä, miten se perustetaan???
Olen siis 40v - enkä todennäköisesti osaisi esim. liittää siihen blogiin kuvia...tai siis, en ole kokeillut, mutta vähän epäilen...
Muutenkin haluaisin, että sen blogin ulkoasu olis erilainen, kuin noissa ilmaisblogeissa näyttää monilla olevan; ne kun ovat aika ankean näköisiä lähes kaikki, eikö?
Että mistä löytäis jonkun vähän kivemman näköisen pohjan, onko niitä edes?
( Vai onko niin, että jos ei edes tiedä, miten blogi perustetaan, niin kannattaa unohtaa koko juttu:DDD )
No sille mun blogille olisi siis niin tilaus :D! Olen 38-vuotias ja miettinyt, että aloittaisin lifestyle-blogin pitämisen. Tyyliä, liikuntaa, terveyttä, arkea, juhlaa, isojen lasten juttuja, ruokaa yms. Ja ei niin yhtään tulppaania, Ikeaa, Vuittonia tai Korsia vaan jotain paljon omaperäisempää ;)!
Katsotaan, josko kohta sais aloitetuksi :)!
No sille mun blogille olisi siis niin tilaus :D! Olen 38-vuotias ja miettinyt, että aloittaisin lifestyle-blogin pitämisen. Tyyliä, liikuntaa, terveyttä, arkea, juhlaa, isojen lasten juttuja, ruokaa yms. Ja ei niin yhtään tulppaania, Ikeaa, Vuittonia tai Korsia vaan jotain paljon omaperäisempää ;)!
"Terveyttä, arkea, juhlaa, ruokaa..." - siis kaikkea juuri sitä samaa, kuin mitä muutkin kirjoittaa?
Älä hei viitsi. Toi sun teksti kertoi jo susta kaiken oleellisen.
Noita samoja aiheitahan niissä juuri on.
Noita samoja aiheitahan niissä juuri on.
Kertokaapa sitten aiheita, joissa lifestyleblogeissa voisi/kuuluisi kirjoittaa!
kuin joku voisi luulla. Se vie paljon aikaa, aiheita pitää miettiä koko ajan, kuvien muokkaus on työlästä jne.
Aina kannattaa kuitenkin yrittää, jos intoa riittää.
kuin joku voisi luulla. Se vie paljon aikaa, aiheita pitää miettiä koko ajan, kuvien muokkaus on työlästä jne.
Aina kannattaa kuitenkin yrittää, jos intoa riittää.
Varma on, että osaisin, mutta ken en kerkee juuri nyt.
"Minä kyllä osaisin ja pystyisin luomaan menestyvän blogin jos haluaisin." Minulla vaan ei ole aikaa sen pyörittämiseen.
On niin tavattoman helppoa huomata, mikä ja mitkä aiheet suurinta osaa ihmisistä kiinnostaa.Niinhän sitä luulee, mutta kokeilepas ja katso, miten paljon saat lukijoita -ja palaavatko he enää toista kertaa lukemaan ekan kerran kokeilun jälkeen!
Tässäkin ketjussa mainitut blogit ovat melkein kaikki vaivalla ja ajan kanssa tehtyjä, tekstit ovat järkeviä ja kuvatkin vähintään keskinkertaisia. Jos tosiaan pystyt parempaan, niin laita ihmeessä blogi pystyyn meidän muiden iloksi, sillä _hyviä_ blogeja kaivataan!
Varma on, että osaisin, mutta ken en kerkee juuri nyt. [\i]
Sitten pitäisi vielä olla jotenkin mielenkiintoinen elämä tai jotakin erityisosaamista, tms., jotta riittäisi aiheita...
Vai haistanko kateutta?
Kjeh kjeh, miksen usko?!
Sitten pitäisi vielä olla jotenkin mielenkiintoinen elämä tai jotakin erityisosaamista, tms., jotta riittäisi aiheita...
siksi itsekin luen mielelläni näitä tyylikkäiden aikuisten naisten blogeja, kun en millään osaa enää samaistua parikymppisten pissisten elämään...
Huh, näissä työssäkäyvien vähän vanhempien naisten blogeissa näkyy, että rahaa on eittämättä eri tavalla käytössä kuin nuoremmilla. Muutamalla mainitulla todella tyylikkäitä vaatteita ja asumispuiteet. Motivoi minuakin!
luomisen suhteen niin suosittelen suosiolla että unohda;-) niitä "vasemmalla kädellä" tehtyjä riittää naurettaviksi jo muutenkin; lue esim. tätä AV-palstaa.. se nöpön äitikin on nelikymppinen.
siksi itsekin luen mielelläni näitä tyylikkäiden aikuisten naisten blogeja, kun en millään osaa enää samaistua parikymppisten pissisten elämään...
Huh, näissä työssäkäyvien vähän vanhempien naisten blogeissa näkyy, että rahaa on eittämättä eri tavalla käytössä kuin nuoremmilla. Muutamalla mainitulla todella tyylikkäitä vaatteita ja asumispuiteet. Motivoi minuakin!
Vai haistanko kateutta?
Kjeh kjeh, miksen usko?!
Blogin suosio on pitkälti myös bloggaajan asenteesta kiinni ja sulla ei taida sosiaaliset taidot riittää.
luomisen suhteen niin suosittelen suosiolla että unohda;-) niitä "vasemmalla kädellä" tehtyjä riittää naurettaviksi jo muutenkin; lue esim. tätä AV-palstaa.. se nöpön äitikin on nelikymppinen.
Mutta hyvän blogin tekeminen onkin vaikeampaa.
Kun puhutaan siitä, kuinka vaikea on tehdä HYVÄÄ blogia.. Näistä tämän ketjun blogeista on vähän vaikeampaa sanoa, mikä olisi erityisen hyvä vai osaatteko te nimetä suosikkinne?
Vai onko blogi hyvä vain silloin kun se on jossakin portaalissa, eli lukijamäärä ratkaisee?
:) Enkä kyllä tuollaisista haluaisi lukeakaan.