Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2-vuotiaan ilmaraivo heitti koko perheen ulos lentokoneesta

Vierailija
15.03.2012 |

http://www.iltasanomat.fi/matkat/2-vuotiaan-ilmaraivo-heitti-koko-perhe…

tulin jotenkin tosi masentuneksi kun luin nuo ihmisten kommentit tuolla iltasanomien sivuilla. noin paljonko lapsia inhotaan..

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te lapsettomat mahot lehmät voitte yrittää ensin itse hankkia lapsen ja puhua vasta sitten. Ja te lapselliset läsöperseet taas voitte itse rauhoittaa 2-vuotiaan sitomalla hänet kiinni penkkiin turvavöillä. Ei meinaan onnistu. Eri juttu jos saisi ottaa syliin, kävellä, kiinnittää huomion johonkin muuhun tms. KOVASTI ihmettelen miten muka muut matkustajat eivät olisi koneen nousun ajan kestäneet lapsen itkua! Kuka vittu sinne lentokoneeseen ylipäänsä tulee viihtymään, aika säälittävää jos matkan kohokohta on rauhallinen ja idyllinen lentomatka pakettifirman säilyketölkissä.

Et kai ole koskaan lentanyt.

Jutun juurihan on se etta perhe ei saanut kakaraansa turvavoihin millaan konstilla ja sen takia kone ei pystynyt lahtemaan vaan tuhlasi polttoainetta tarmakilla. Takana oli muita koneita odottamassa lahtovuoroaan. Ei tassa nyt mistaan pienesta huudosta ole kysymys.

Vierailija
22/69 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te lapsettomat mahot lehmät voitte yrittää ensin itse hankkia lapsen ja puhua vasta sitten. Ja te lapselliset läsöperseet taas voitte itse rauhoittaa 2-vuotiaan sitomalla hänet kiinni penkkiin turvavöillä. Ei meinaan onnistu. Eri juttu jos saisi ottaa syliin, kävellä, kiinnittää huomion johonkin muuhun tms. KOVASTI ihmettelen miten muka muut matkustajat eivät olisi koneen nousun ajan kestäneet lapsen itkua! Kuka vittu sinne lentokoneeseen ylipäänsä tulee viihtymään, aika säälittävää jos matkan kohokohta on rauhallinen ja idyllinen lentomatka pakettifirman säilyketölkissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset puhuvat itkevistä vauvoista ja toiset raivoavista 2-vuotiasta.

Niillä on vissi ero. Sitä emme tiedä, mitä koneessa on oikeasti tapahtunut, mutta raivoava taapero tekee paljon muutakin kuin huutaa.

Vierailija
24/69 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatellaan vain sitä omaa mukavuutta. Minä ja minun mukavuus. Pieni vauva siinä vieressä itkee, on se vauvalle rasittava taakka kun pitää 8 kuukautta vanhana ajatella enemmistön mukavuutta.

Olet ihan oikeassa, siksi normaalisti vauvat eivät ajattelekaan enemmistön mukavuutta vaan ovat omia itsejään joka tilanteessa.

Vierailija
25/69 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te lapsettomat mahot lehmät voitte yrittää ensin itse hankkia lapsen ja puhua vasta sitten. Ja te lapselliset läsöperseet taas voitte itse rauhoittaa 2-vuotiaan sitomalla hänet kiinni penkkiin turvavöillä. Ei meinaan onnistu. Eri juttu jos saisi ottaa syliin, kävellä, kiinnittää huomion johonkin muuhun tms. KOVASTI ihmettelen miten muka muut matkustajat eivät olisi koneen nousun ajan kestäneet lapsen itkua!

Kuka vittu sinne lentokoneeseen ylipäänsä tulee viihtymään, aika säälittävää jos matkan kohokohta on rauhallinen ja idyllinen lentomatka pakettifirman säilyketölkissä.

Vierailija
26/69 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon aina ihmetellyt, miksi ihmeessä niin pienten lasten kanssa pitää ylipäätään reissata lentokoneella jos ei ole aivan pakko. Voisi rauhassa odotella muutaman vuoden, pienet ei jaksa pitkiä lentoja. Muille matkustajille se huuto ja valitus on täyttä helvettiä, kokemusta on...

Mutta samalla tapaa on yhtä helvettiä kököttää neljän seinän sisällä kunnes nuorin on 5v. Jos lapsia on neljä kolmen vuoden ikäeroilla, pitäisi odottaa 17 vuotta ennen kuin pääsisi matkustamaan. Ja 17 vuotta on ihan helvetin pitkä aika.

Mitä tulee itse ap:n aloitukseen, on vaikea tietää tekikö kapteeni oikein vai ei, tietämättä tarkempia faktoja.

Vierailija
27/69 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaks-vee tyranni

pahoitti muiden mielen

onkohan oikein?

Vierailija
28/69 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei matkusta ennenkuin lapsensa ovat isoja.

Kaikkilta lapsiperheiltä kielletään lentomatkustaminen, se on tätä AV-:n natsismia.

Ihanne on, että lapsi ei itkisi lentokoneessa, mutta kukaan vanhempi ei voi taata, että esim. koneen nousun ja laskun aikaansaama ilmanpaineen vaihtelu ei aiheuttaisi korvakivuntakia itkua pikkulapsissa. Sille ei vain voi mitään, vaikka olisi varautunut miten.

Lapset ovat saattaneet istua kuumassa bussissa tunteja hotellilta lentokentälle, ja sitten odottaa pari tuntia kentällä, lapsella saattaa olla jo nälkä/jano ja pelkkää väsymystään alkaa itkeä ja kiukutella, se vain on lapsiperheen arkea. Varsinkin kun kyseessä on pienet lapset. Isommat osaavat jo kontroloida käytöstään ja hillitä itsensä paremmin.

Vierailija
29/69 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei matkusta ennenkuin lapsensa ovat isoja.

Kaikkilta lapsiperheiltä kielletään lentomatkustaminen, se on tätä AV-:n natsismia.

Ihanne on, että lapsi ei itkisi lentokoneessa, mutta kukaan vanhempi ei voi taata, että esim. koneen nousun ja laskun aikaansaama ilmanpaineen vaihtelu ei aiheuttaisi korvakivuntakia itkua pikkulapsissa. Sille ei vain voi mitään, vaikka olisi varautunut miten.

Lapset ovat saattaneet istua kuumassa bussissa tunteja hotellilta lentokentälle, ja sitten odottaa pari tuntia kentällä, lapsella saattaa olla jo nälkä/jano ja pelkkää väsymystään alkaa itkeä ja kiukutella, se vain on lapsiperheen arkea. Varsinkin kun kyseessä on pienet lapset. Isommat osaavat jo kontroloida käytöstään ja hillitä itsensä paremmin.

Ne etelänmatkat sun muut voisivat kyllä odottaa myöhempääkin aikaa, ei siihen mene kuin kolme-neljä vuotta.

Vierailija
30/69 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ne kolme-neljävuotiaatkin kiukuttelee! Hyvin kuvattu tuossa edellä: pitkä bussimatka kentälle, voi olla vaikka yö-aikaan, ja sitten väsymyksestä itketään.

Kyllä ne 3-6 vuotiaat on niitä kovimpia kiukuttelijoita, eihän vauva osaa edes kiukutella, se vain itkee väsymystään tai nälkäänsä.

Vierailija
31/69 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi on matkustettava, jos ei kestä lentomatkaa muiden matkustajien kanssa?? Miksi matkustaa turistiluokassa jos haluaa rikkumatonta rauhaa ja rentoutusta lentokoneessa?? Haloo, ota vastuu ensin itsetäsi, äläkä syytä muita sun hyvinvoinnistasi!!!

Vierailija
32/69 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sattuu vaihtamaan maata, silloin on aikalailla pakko matkustaa, oli perheessä 2-vuotias tai ei. Monesti lentäminen on ainoa vaihtoehto.

Ilmeisesti nyt oli kyseessä lomamatka, mutta itse en ainakaan ole lentänyt pienen lapsen kanssa muuten kuin muuttaessani maasta toiseen.

Vierailija
33/69 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksivuotiaana oli jo niin tottunut matkustelija ettei tarvinnut koskaan mistaan kiukutella kun tiesi miten homma menee.

Jos lapsella on nalka tai jano se on vanhemman syyta.

Tassa tapauksessa vanhempi oli laakari, olisi ihan hyvin voinut antaa jotain rauhoittavaa sille hirviokakaralleen.

Lentoyhtionko pitaisi odotella kaikessa rauhassa etta joku muksu saadaan voihin? Entas ne muiden matkustajien jatkoyhteydet?

Vierailija
34/69 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mikä on ilmaraivo. Ihan uusi termi mulle. Eihän kone ollut edes ilmassa, kun se lapsi raivosi. Hmmm.

Itse asiasta vaikea sanoa mitään, kun ei siitä jutusta oikein ilmennyt mitään. Luultavasti raivari oli aika megalomaaninen, kun on johtanut koneesta poistamiseen. Kyllä se on mielestäni oikein, jos ei kone pääse lähtemään ajallaan.

Vierailija
35/69 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän 1,5-vuotias huusi melkein koko paluulennon, koska korviin sattui niin paljon. Ei auttanut purkat eikä mikään muukaan. Istui sylissäni ja huusi. Nukahteli välillä. Onneksi meitä ei heitetty ulos koneesta.

Vierailija
36/69 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aika törkeää ihmisten kommentitkin.

Ei mikään ihme, jos maailma on paha ja kova paikka jos tuon enempää sietokykyä ei ihmisillä ole.

Vierailija
37/69 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhe lensi ulos koneesta, koska lapsi ei suostunut istumaan vöihin. Näin teksiin itsekin koska se on ihan vanhemmista kiinni miten 2-v saa istumaan tuolissa myös raivarin aikana. Pelkkä huutaminen ja itkupotkuraivari ei ole syy heittää perhettä ulos koneesta!

Koneen kapteeni voi turvallisuuden nimissä poistaa matkustajan/matkustajia koneesta ja tästä aiheutuvat lisäkustannukset maksaa matkustaja itse. Mukavuussyistä ei missään tapauksessa saa poistaa ketään, muutenhan lentoyhtiö joutuu itse maksajaksi!

Ymmärtäkää se, että pikkulasten paikka koneessa on vöissö silloin kun turvavyövalo palaa. Tätä valvovat vanhemmat ja jos eivät siihen pysty, tulee ekana ilkeä lentoemäntä muistuttamaan asiasta ja jos se ei tehoa, seuraavana asiasta muistuttaa kapteeni..

Vierailija
38/69 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä matkoilla. Tai sitten pitäisi olla erilliset lennot ja junanvaunut lapsiperheille. Jos maksaa matkastaan ja haluaa olla lomalla kerran vuodessa, on sietämätöntä nähdä huonosti käyttäytyviä perheitä. Tässäkin tapauksessa lapsi on syytön tilaansa. Hän vaan sattui syntymään vanhemmille, joilla puuttuu kasvatustaito.

Vierailija
39/69 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirkoista, matkoista jne. 3-vuotisesta ylös on tilanne ihan toinen.

Lapset eivät saa terrorisoida kanssaihmisiä ja äitien on aivan turha esittää avutonta tyyliin en saa lasta rauhoittumaan. Niinpä niin. Lapsi on väärässä paikassa ja kun mennään aikuisten ehdoilla, on vauvan/pikkulapsen vaikea olla tyytyväinen.

Itselläni on monta lasta ja olen reissunnut heidän kanssaan paljonkin. Ulkomaan matkat aloitin kuopuksen ollessa 4v.

Vierailija
40/69 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella äidillä puuttuu ote lapsiinsa eli ei puheella ja sylillä saada rauhoitusta aikaan. Siis lapsi on opetettu jäähypenkkiin. Tuossa tapauksessa sitten koko perhe sai jäähyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme