Päreet paloi tänään kaupassa
siellä seistään ruuhkassa jonottamassa ja lapsi huutaa väsymystään kärryissä. Edessämme seisoo nuori nainen limupullon kanssa jonossa. Hetken perästä hän huomaa jonkun kaverinsa ja vinkkaa tämän tulemaan eteemme jonoon hänen kanssaan. Siis ihan tosta vaan muina naisina ja yhtään häpeämättä tulee tämä akka täyden ostoskärryllisen kanssa eteemme! Avasin suuni ja sanoin että miten kehtaa etuilla niin tämä limupulloakka sanoo " mut siis mähän oon ollu täs koko ajan mitä sä valitat?"...
siis hän ei todellakaan tajunnut mikä siinä tilaneteessa oli väärin ja vastoin hyviä tapoja :D...
Kommentit (82)
vässykkä, mutta maailmani ei todellakaan romahda siitä, että kaupassa kestää 4 minuuttia pidempään kuin etukäteen suunnittelin. Miten tulette toimeen ihan normaalissa arjessanne kun jo kassajono on näin vaikea tilanne?
39
jonossa ja tulla eteen ison kärryllisen kanssa? Jos ei sen vertaa ole aikaa ja tapoja että jaksaisi jonottaa niin pysykööt pois!
jos on siellä kaupassa yksikseen eikä kiirettä mihinkään. Vässykkä olet jos annat jonkun etuilla ison tavaramäärän kanssa jonossa...
Hyvänen aika joku lukee omiaan rivien välistä :D joo mulla palaa päreet huonosta käytöksestä ja itsekeskeisyydestä etenkin silloin kun itse 8h tyln jälkeen seison ruuhkassa jonottamassa väsyneen lapsen kanssa siinä missä muutkin hyvätapaiset! Sitä paitsi menee kaemmin kuin 4 minuuttia sen ostoskärryllisen kanssa. On se kumma jos niin kiire on ettei kerkiä jonottamaan muiden mukana!
t.ap
jotka ovat ääliöitä muuallakin ja ansaitsisivat päästä sauna taakse....
jonoon lasten kanssa. Minulla on n. 10 minuuttia aikaa ainakin etsiä rauhassa lopputavarat kun mies pitää lapsista huolta jonossa.
Sitten pääsenkin jo melkein kassalle kun mies on jonottanut lasten kanssa valmiiksi minulle paikan.
Näin ei edes lapset väsy. Miksi me kaikki sen kärryn kans kierrettäis kun päästään paljon nopeampaa pois ja lapset ei hermostu kun isänsä kans odottavat jonossa.
Ihme nipotista
ja toinen tulee sit isoman määrän kanssa ostoksia perässä, en nää tässä mitään pahaa.
Olipa kyseessä illanistujaiset tai perheen ruokaostokset näin menetellään. Mitä järkee siellä kaikkien on töröttää
jos ei ehditä jonottamaan kuten muutkin. Minä ainakin huomautuan joka kerta kun joku röyhkeästi etuilee ja joka kerta olen saanut noloja selityksiä...kyllä se etuilijaan kolahtaa jos joku sanoo asiasta. HYVÄ AP!
Tai vanhempanne eivät ole osanneet vaan teitä kasvattaa....mua ei ainakaan yksikään moukka etuile jonossa.
en varsinaisesti laita miestäni jonoon varaamaan paikkaa,vaan usein käy niin että mies töröttää ostosten kanssa siinä kun itse juoksen hakemaan jotain unohtunutta tavaraa.
käyn kaupassa lapsieni kanssa ihan niinkuin te muutkin ilmeisesti. Monesti todellakin annan tietä jopa minun jälkeeni jonoon tuleville. En halua opettaa lapsilleni tällaista ällöttävää minäminäminä-kulttuuria, mikä täälläkin näyttää oksettavasti kukoistavan. Ei ihme, ettei nykyajan lapset osaa ajatella muuta kuin itseään ja omaa etuaan kun mamikin saa raivareita kassajonossa. HYHHYH!
39
Jos lapszt on kovin väsyneitä, mies ottaa lapsille sinne jonoon pillimehut ja banaanit. Lappset ehtii syödä ne siinä jonossa sinä aikana kun minä kierrän hakemassa tavaroita.
Menee kauppareissut näppärästi
jonoon lasten kanssa. Minulla on n. 10 minuuttia aikaa ainakin etsiä rauhassa lopputavarat kun mies pitää lapsista huolta jonossa.
Sitten pääsenkin jo melkein kassalle kun mies on jonottanut lasten kanssa valmiiksi minulle paikan.
Näin ei edes lapset väsy. Miksi me kaikki sen kärryn kans kierrettäis kun päästään paljon nopeampaa pois ja lapset ei hermostu kun isänsä kans odottavat jonossa.
Ihme nipotista
ja toinen tulee sit isoman määrän kanssa ostoksia perässä, en nää tässä mitään pahaa.
Olipa kyseessä illanistujaiset tai perheen ruokaostokset näin menetellään. Mitä järkee siellä kaikkien on töröttää
että laitetaan aina yksi porukasta jonottamaan sillä välin kun muut kiertävät kauppaa. Tosi kätevää sit ei tarvi jonottaa vaan voi vaan kaikkien ostosten kanssa tulla suoraan kassalle maksamaan :D tyhmät antakoot tilaa!
olisin valmis ottamaan kritiikin vastaan. Tosin mut opetettiin odottaman vuoroa ja ottamaan muutkin huomioon.
onko sut kasvatettu tyhmäksi vai oletko muuttunut vanhemmiten?
ja lapset pääsee heti juomaan pillimehunsa ja banaaninsa, eikä tarvitse odottaa, että koko perhe päästään kassajonoon. Lapsetkin jaksaa paremmin näin, eikä kiukuttele,
että laitetaan aina yksi porukasta jonottamaan sillä välin kun muut kiertävät kauppaa. Tosi kätevää sit ei tarvi jonottaa vaan voi vaan kaikkien ostosten kanssa tulla suoraan kassalle maksamaan :D tyhmät antakoot tilaa!
etten todellakaan antaisi kenenkään etuilla mua kauppajonossa. Mitään en inhoa niin paljon kuin itsekeskeisyyttä ja röyhkeyttä!
kyllä niillä lapsettomilla on ihan aikaa jonottaa ja ihan turhaa nipotusta alkaa kiukuttelemaan jos nyt joku tulee eteen. Te lapsettomat ehditte kyllä jonottaa ja antaa tilaa meille kiireisimmille!
ai maksaisi tuo yksi kahjo nelinkertaisesti ostoksistaan lapsiperhevapaassa kaupassa, TUSKIN!
on se, että jätetään se ostoskori kassan lähelle, (niin ettei tiedä onko henkilö tulossa vai lähtenyt), ja tehdään katoamistemppu. Kassa oli tyhjä eikä jonoa ollut, katselin ympärilleni, ja kun ketään ei näkynyt eikä kuulunut menin kassalle. Enpä ehtinyt tavaroita laittaa hihnalle, kun nuori n. 30+ rouva alkoi huutamaan: mä olin ennen sua!!!
En yleensä sano ihmisille, mutta silloin kyllä huomautin tuosta korivaraus-tyylistä. En voi mitenkään tietää kauanko hänellä viipyy, ja missä - enkä todellakaan jää odottelemaan arvon rouvan saapumista kassalle!!!
Mutta kun ei ole, niin joudumme sietämään teitä ja haisevia mukuloitanne.