Päreet paloi tänään kaupassa
siellä seistään ruuhkassa jonottamassa ja lapsi huutaa väsymystään kärryissä. Edessämme seisoo nuori nainen limupullon kanssa jonossa. Hetken perästä hän huomaa jonkun kaverinsa ja vinkkaa tämän tulemaan eteemme jonoon hänen kanssaan. Siis ihan tosta vaan muina naisina ja yhtään häpeämättä tulee tämä akka täyden ostoskärryllisen kanssa eteemme! Avasin suuni ja sanoin että miten kehtaa etuilla niin tämä limupulloakka sanoo " mut siis mähän oon ollu täs koko ajan mitä sä valitat?"...
siis hän ei todellakaan tajunnut mikä siinä tilaneteessa oli väärin ja vastoin hyviä tapoja :D...
Kommentit (82)
Kuka idiootti etulee jonoissa ja varailee ruuhkassa jonosta paikkaa toisille? Miten teidät on kasvatettu?
mun mies menee välillä jonottamaan kaupan kassajonoon ennen mua ja meikäläinen sitten vissiin kiilaa ja etuilee kun tulen täyden kärryn kanssa hänen vierelleen jonoon????
Etuilemasi jonottajat varmasti katsovat pahalla ja kiristelevät hampaitaan tuolle teidän touhulle. En todellakaan tekisi noin! Ison kärryn kanssa jos jonottaa, niin puoliso voi tulla siihen tuomaan jonkun yhden limsatölkin tms. Niin, ettei takana jonottavien jonotusaika oleellisesti muutu. Kyllähän se muuttuu, jos pusket siihen ison kärryllisen kanssa! Silloin he olisivat saattaneet valita jonkun toisen, lyhyemmän jonon. Lopeta nyt tuollainen ärsyttävä tapa, onneksi en ole törmännyt sinuun kassajonossa.
mene sinne varaamaan, mutta esimerkiksi jos olemme lähestymässä kassaa ja muistan, että piti ostaa vaipat ja vessapaperi, niin emme todellakaan lähde koko perhe vessapaperihyllylle. Minä lähden kärryn kanssa hakemaan unohtuneet ostokset ja mies menee lapsen kanssa jonoon odottamaan.
Mitä heletin etuilua se on? Pitäisikö minun mielestäsi mennä jonon perään seisomaan tai ehkäpä mieheni ja lapseni seistä jossain "jonon tuntumassa" vaan ei kuitenkaan jonossa?! OMG ja LOL!
13
Mutta hei ihmiset ettekö tajua ettei todellakaan ole soveliasta etuilla eikä mennä jonoon seisomaan ja varaamaan paikkaa muille. Jos sinä seisot jonossa niin vain sinä jonotat siinä eikä se kyllä ole ok toisten sitten tulla siihen myöhemmin kärryllisen kanssa. Miettikää nyt ihmiset omilla aivoillanne. Ei siellä ihmiset jonota vaan ne tavarat. Itse en kehtaisi koskaan toimia noin.
ja toinen tulee sit isoman määrän kanssa ostoksia perässä, en nää tässä mitään pahaa.
Olipa kyseessä illanistujaiset tai perheen ruokaostokset näin menetellään. Mitä järkee siellä kaikkien on töröttää
ja toinen tulee sit isoman määrän kanssa ostoksia perässä, en nää tässä mitään pahaa.
Olipa kyseessä illanistujaiset tai perheen ruokaostokset näin menetellään. Mitä järkee siellä kaikkien on töröttää
ja sit toinen tulee siihen myöhemmin kamojensa kanssa...ymmärrän jos jokin yksi tavara jää ja sitä lähdetään hakemaan mutta että koko kärryllisen kanssa joku kiilaa siihen myöhemmin...noloa!
jonon ohi saa tulla jos esim. pariskunta on kaupassa ja yksi tuote on unohtunut ja toinen kipaisee hakemaan sen siinä omaa vuoroa odotellessa, mutta ap:n tapaus ei mielestäni ole hyvää käytöstä ja hyvä kun sanoit etuilijoille. Usein kaupassa myös näkee teinilauman, joka ostaa limua ja karkkia ja 5 henkilöä tulee sitten siihen jonon ohi kun yksi kaveri on ollut jonossa jo aiemmin.
että huonotapaisia moukkia on. On se todellakin noloa tulla toisten eteen ison kärryllisen kanssa kun toiset siinä ovat jo jonottaneet aikansa. Ainakaan minä tai mun mies ei kehdattaisi noin toimia. JA MUUTEN MYÖS LAPSIPERHEILLÄ ON OIKEUS OLLA KAUPASSA EIKÄ KENELLÄKÄÄN OLE OIKEUTTA ETUILLA...
joku seisois mun edessä limupullon kanssa ja yhtäkkiä siihen kiilaisi joku kärryllisen kanssa. Eikö ole hyvää köytästä muutenkaan varailla jonoissa paikkaa sillä välin kun toinen käy myymälässä keräämässä kamaa kärryyn ja sit kehtaa tulla toisten eteen kun "joku on varannut paikkaa"....miten kehtaatte?
mutta että tullaan toisten eteen ison kärryllisen kanssa! Todellakin on moukkien tapa toimia. Jos ette ehdi jonottaa kuten muutkin niin pysykää pois!
että kun mennään kauppaan niin laitan miehen heti jonottamaan ja minä sillä välin käyn keräämässä kamat. Siten kiilaan toisten eteen kamoineni :D:D:D
mihin se lapsi jätetään kauppareissun ajaksi! Kerro nyt ihmeessä! Sitä paitsi miten se lapsen läsnäolo asiaan liittyy millään tavalla? Kyllä siellä jonossa on muitakin väsyneitä joita ei tarvitse etuilla...
JA MUUTEN MYÖS LAPSIPERHEILLÄ ON OIKEUS OLLA KAUPASSA EIKÄ KENELLÄKÄÄN OLE OIKEUTTA ETUILLA...
jos joku kauppias keksisi tästä markkinaraon ja perustaisi kauppaketjun johon lapsiperheet eivät pääsisi. Voisin maksaa yhden nelihenkisen perheen edestä omista ostoksistani siitä ilosta, ettei ap:n kaltaisia kammotuksia tarvitsisi kuunnella tai nähdä.
te voisittekin siellä ihan omassa kaupassanne ihan rauhassa etuilla toisianne ja käyttäytyä idioottimaisesti. Se on sulle tuttua! Me lapsipåerheet kun jaksamme odottaa vuoroamme ja hyvät tavatkin paremmin hallussa.
mennä kauppaan jos ei ymmärrä, että kaupassa on yleensä jonoa tai muuttuvia tekijöitä, jonka johdosta siellä saattaa kestää! Olisko ap:n päreet palaneet myös jos kassasta olisi loppunut kuittinauha? Tai jos jonossa edellä oleva olisi unohtanut punnita omenansa ja kassa kävisi punnitsemassa ne?
Lähetä ensi kerralla miehesi kauppaan tai mene vasta kun olet itse rauhoittunut.
mennä ihan omiin kauppoihinne etuilemaan ja käyttäytymään sikamaisesti :D
Sinä siis ihan kiltisti annat jonkun etuilla tiseäsi kärryllisen kanssa? Hanki hei itsetunto!
ei kannata mennä kauppaan jos ei osata tai jakseta jonottaa kuten muutkin. Jos on niin kiire niin jätä se ostoskärryllinen kamaa ostamatta ja tilaa vaikka netistä kotiovelle...ja opettele käytöstavat!
ja sit jonkun moukka äijä tulee siihen toisten eteen ison kärryllisen kanssa??????APUA!