Päreet paloi tänään kaupassa
siellä seistään ruuhkassa jonottamassa ja lapsi huutaa väsymystään kärryissä. Edessämme seisoo nuori nainen limupullon kanssa jonossa. Hetken perästä hän huomaa jonkun kaverinsa ja vinkkaa tämän tulemaan eteemme jonoon hänen kanssaan. Siis ihan tosta vaan muina naisina ja yhtään häpeämättä tulee tämä akka täyden ostoskärryllisen kanssa eteemme! Avasin suuni ja sanoin että miten kehtaa etuilla niin tämä limupulloakka sanoo " mut siis mähän oon ollu täs koko ajan mitä sä valitat?"...
siis hän ei todellakaan tajunnut mikä siinä tilaneteessa oli väärin ja vastoin hyviä tapoja :D...
Kommentit (82)
Ja mene hakemaan se vessapaperi itse. Näin teillä menee koko ajan jono eteenpäin sillä aikaa kun sinä haet jotain unohtunutta ja samalla otatte huomioon muut ihmiset ja kärryn sisällöllä viestitte muille tuleeko teillä menemään kassalla touhut nopeasti vain hitaasti. Olisiko ITSESTÄSI kiva olla se teidän perheen jälkeinen asiakas, jos olet vaikka ostamassa kaupasta vain maitolitran? Katsot, että siinä joku isä seisoo jotain pientä käsissä ja tuumit, että tuo hoituu varmaan nopeasti, menenpä tuohon jonoon... Ja sitten sun eteen kiilaisi parin minuutin päästä kärry, jossa olisi lapsiperhetalouden viikon ruoat. Olisiko kiva juttu???????
mene sinne varaamaan, mutta esimerkiksi jos olemme lähestymässä kassaa ja muistan, että piti ostaa vaipat ja vessapaperi, niin emme todellakaan lähde koko perhe vessapaperihyllylle. Minä lähden kärryn kanssa hakemaan unohtuneet ostokset ja mies menee lapsen kanssa jonoon odottamaan.
Mitä heletin etuilua se on? Pitäisikö minun mielestäsi mennä jonon perään seisomaan tai ehkäpä mieheni ja lapseni seistä jossain "jonon tuntumassa" vaan ei kuitenkaan jonossa?! OMG ja LOL!
13
Ja mene hakemaan se vessapaperi itse. Näin teillä menee koko ajan jono eteenpäin sillä aikaa kun sinä haet jotain unohtunutta ja samalla otatte huomioon muut ihmiset ja kärryn sisällöllä viestitte muille tuleeko teillä menemään kassalla touhut nopeasti vain hitaasti. Olisiko ITSESTÄSI kiva olla se teidän perheen jälkeinen asiakas, jos olet vaikka ostamassa kaupasta vain maitolitran? Katsot, että siinä joku isä seisoo jotain pientä käsissä ja tuumit, että tuo hoituu varmaan nopeasti, menenpä tuohon jonoon... Ja sitten sun eteen kiilaisi parin minuutin päästä kärry, jossa olisi lapsiperhetalouden viikon ruoat. Olisiko kiva juttu???????
mene sinne varaamaan, mutta esimerkiksi jos olemme lähestymässä kassaa ja muistan, että piti ostaa vaipat ja vessapaperi, niin emme todellakaan lähde koko perhe vessapaperihyllylle. Minä lähden kärryn kanssa hakemaan unohtuneet ostokset ja mies menee lapsen kanssa jonoon odottamaan. Mitä heletin etuilua se on? Pitäisikö minun mielestäsi mennä jonon perään seisomaan tai ehkäpä mieheni ja lapseni seistä jossain "jonon tuntumassa" vaan ei kuitenkaan jonossa?! OMG ja LOL! 13
siellä seistään ruuhkassa jonottamassa ja lapsi huutaa väsymystään kärryissä. Edessämme seisoo nuori nainen limupullon kanssa jonossa. Hetken perästä hän huomaa jonkun kaverinsa ja vinkkaa tämän tulemaan eteemme jonoon hänen kanssaan. Siis ihan tosta vaan muina naisina ja yhtään häpeämättä tulee tämä akka täyden ostoskärryllisen kanssa eteemme! Avasin suuni ja sanoin että miten kehtaa etuilla niin tämä limupulloakka sanoo " mut siis mähän oon ollu täs koko ajan mitä sä valitat?"...
siis hän ei todellakaan tajunnut mikä siinä tilaneteessa oli väärin ja vastoin hyviä tapoja :D...
olisin tyynesti siirtänyt tämän etuilijan ostoskärryt muualle.
Elämä on sellaista kun sen itselleen tekee -joku antaa hyppiä silmilleen ja joku taas ei.
Hahahha, voi teitä kun teitillä on pieni maailma. :D Todellakin aion toimia noin myös jatkossa jos unohduksia sattuu! Ehkä voin sanoa miehelleni, että kertoo jonossa perään tulevalle, että rouva tulee kohta tähän ja hänelläpä vasta on jauhelihaa, kurkkua, vessapaperia, banaania ja 4 purkkia jugurttia sekä vehnäleipää kärryssä! Että osaavat sitten varautua muutaman minuutin ekstrajonotukseen. ;)
13
Hahahha, voi teitä kun teitillä on pieni maailma. :D Todellakin aion toimia noin myös jatkossa jos unohduksia sattuu! Ehkä voin sanoa miehelleni, että kertoo jonossa perään tulevalle, että rouva tulee kohta tähän ja hänelläpä vasta on jauhelihaa, kurkkua, vessapaperia, banaania ja 4 purkkia jugurttia sekä vehnäleipää kärryssä! Että osaavat sitten varautua muutaman minuutin ekstrajonotukseen. ;) 13
mene sinne varaamaan, mutta esimerkiksi jos olemme lähestymässä kassaa ja muistan, että piti ostaa vaipat ja vessapaperi, niin emme todellakaan lähde koko perhe vessapaperihyllylle. Minä lähden kärryn kanssa hakemaan unohtuneet ostokset ja mies menee lapsen kanssa jonoon odottamaan.
Miksi mies ei mene kärryn kanssa jonoon ja sinä kipaiset hakemaan ne vessapaperit?
En todellakaan kehtaisi mitään paikkoja varailla kassajonosta ja sitten toinen kiilaa siihen megakärryt täynnä ostoksia! Joku olisi voinut valita toisen jonon jos näkee että teillä on paljon ostoksia. Eri asia jos toinen on kärryineen jonossa ja toinen tuo kärryihin pari unohtunutta asiaa.
OMG itsellesi, paikan varaus kassajonosta!! todella NOLOO :-)!
Miksi sä menet kärryn kanssa hakee vessapaperia?? mene sinne varaamaan, mutta esimerkiksi jos olemme lähestymässä kassaa ja muistan, että piti ostaa vaipat ja vessapaperi, niin emme todellakaan lähde koko perhe vessapaperihyllylle. Minä lähden kärryn kanssa hakemaan unohtuneet ostokset ja mies menee lapsen kanssa jonoon odottamaan.
Miksi mies ei mene kärryn kanssa jonoon ja sinä kipaiset hakemaan ne vessapaperit? En todellakaan kehtaisi mitään paikkoja varailla kassajonosta ja sitten toinen kiilaa siihen megakärryt täynnä ostoksia! Joku olisi voinut valita toisen jonon jos näkee että teillä on paljon ostoksia. Eri asia jos toinen on kärryineen jonossa ja toinen tuo kärryihin pari unohtunutta asiaa. OMG itsellesi, paikan varaus kassajonosta!! todella NOLOO :-)!
ottamasta taman kiilailijan ostoksia seuraavaksi. Kylla ne nakee kuka on jonossa seuraava.
Limsapullon ostajille taalla on pikakassa jonne voi menna jos on vahemman kuin viisi tavaraa.
Jos niin sattuisi etta takanani on joku vain yhden tavaran kanssa ja minulla taysi karry niin aina annan sen menna edelle sen limsapullonsa kanssa.
Manners, ladies!
Hahahha, voi teitä kun teitillä on pieni maailma. :D Todellakin aion toimia noin myös jatkossa jos unohduksia sattuu! Ehkä voin sanoa miehelleni, että kertoo jonossa perään tulevalle, että rouva tulee kohta tähän ja hänelläpä vasta on jauhelihaa, kurkkua, vessapaperia, banaania ja 4 purkkia jugurttia sekä vehnäleipää kärryssä! Että osaavat sitten varautua muutaman minuutin ekstrajonotukseen. ;)
13
että näin todellakin teet.
Kun on järkeä lusikalla annettu niin eihän sitä muuhun pysty.
Paljon hupia toki kaltaisistanne saan, että antakaa mennä vaan!
Miksi sä menet kärryn kanssa hakee vessapaperia?? mene sinne varaamaan, mutta esimerkiksi jos olemme lähestymässä kassaa ja muistan, että piti ostaa vaipat ja vessapaperi, niin emme todellakaan lähde koko perhe vessapaperihyllylle. Minä lähden kärryn kanssa hakemaan unohtuneet ostokset ja mies menee lapsen kanssa jonoon odottamaan.
Miksi mies ei mene kärryn kanssa jonoon ja sinä kipaiset hakemaan ne vessapaperit? En todellakaan kehtaisi mitään paikkoja varailla kassajonosta ja sitten toinen kiilaa siihen megakärryt täynnä ostoksia! Joku olisi voinut valita toisen jonon jos näkee että teillä on paljon ostoksia. Eri asia jos toinen on kärryineen jonossa ja toinen tuo kärryihin pari unohtunutta asiaa. OMG itsellesi, paikan varaus kassajonosta!! todella NOLOO :-)!
ilmiselvä provoyritys :) Ei kukaan ole oikeasti niin tyhmä ja aivoton, että lähtee raahaamaan niitä viikon ruokatarvikkeita kärryineen yhtä vessapaperipakettia varten. Kaikki jättävät kärrynsä puolison kera kauppajonoon ja hakevat pikaisesti puuttuvan tuotteen. Eihän nyt herranjestas missään kaupassa ole niin pitkiä jonoja, että emäntä ehtii käydä sillä aikaa täyttämässä kärryn täyteen kun isäntä seisoo tulitikkurasiansa kanssa kauppajonossa varaamassa paikkaa :D
Voihan kaupassa käydä hiljaisempana aikana.Toinen vanhemmista voi olla lasten kanssa kotona ja valmistella ruokia.
Voihan kaupassa käydä hiljaisempana aikana.Toinen vanhemmista voi olla lasten kanssa kotona ja valmistella ruokia.
Tässä oli kyse itsekkäistä ja röyhkeistä ihmisistä jotka nävekät oikeudekseen etuilla muita ihmisiä jonossa. Se nyt on yks paskan hailee, oliko se etuiltava siellä kaupassa lasten kanssa vai ei. Ärsyttää kun täällä aina tartutaan johonkin epäolennaiseen asiaan ja ruvetaan vääntämään juttua ihan ohi aiheen.
no, miten sen estät jos joku toimii ninnku ap:n tapauksessa? Järjestätkö kohtauksen siinä kassajonossa, vai? Karjutko yhtä kovaa kuin se kitisevä lapsi kärryssä?
Tässä oli kyse itsekkäistä ja röyhkeistä ihmisistä jotka nävekät oikeudekseen etuilla muita ihmisiä jonossa. Se nyt on yks paskan hailee, oliko se etuiltava siellä kaupassa lasten kanssa vai ei. Ärsyttää kun täällä aina tartutaan johonkin epäolennaiseen asiaan ja ruvetaan vääntämään juttua ihan ohi aiheen.
Itselle ei kyllä tulisi mieleenkään mennä valmiiksi väsyneen lapsen kanssa kauppaan! Huomattavasti mukavammin sujuu kauppareissut, kun toinen vanhempi jää kotiin lapsen kassa ja käy yksin rauhassa kaupassa!
Jonot on pitkät ja katson sen jonon, missä on 8 yksinäistä miestä. Kaikilla jotain pientä vain kädessään. Huh, pääsen äkkiä tästä kotiin.
Mutta kas, yhtäkkiä syöskyy kahdeksan palstamammaa kukkuroillaan olevien kärryjen kans passissa olevien miestensä luo.
Kas, etummainen mies näkyy olevan pulassa. Hänellä on vain tikkuaski ja vuoro jo kassalle. Hän laskee tikkuaskin hädissään liukuhihnalle ja pää pyörii ja alahuuli vapisee, missä on Pirjo. Pirjoooooo, Pirjoooooo, mies huutelee. Onneksi sieltä syöksyy ylipainoinen palstammma kärry täyteen ahdettuna lenkkiä ja kaljaa ja lapsille tikkareita ja pillimehuja. Mies hymyilee helpottuneena ja he alkavat lappaa tavaroitaan kassalle.
Kun vihdoin olisi kohta minun vuoro, minun edessäolevan miehen ja palstamamman viereen syöskyy ihmislauma. Koko suku, mummit ja anopit ja enon vaimo. Kaikilla kukkurakuorma.
Yritän jotain änkyttää, että odotin jo seitsemän ihmisen jälkeen, joten enkö pääsisi heitä ennen leipineni ja maitoineni. Ei, koska heille oli varattu paikka kassajonossa.
Kiltisti odotan, että koko suku sai asiansa hoidettua. Paska mäihä jos suoraan sanon.
Jonot on pitkät ja katson sen jonon, missä on 8 yksinäistä miestä. Kaikilla jotain pientä vain kädessään. Huh, pääsen äkkiä tästä kotiin. Mutta kas, yhtäkkiä syöskyy kahdeksan palstamammaa kukkuroillaan olevien kärryjen kans passissa olevien miestensä luo. Kas, etummainen mies näkyy olevan pulassa. Hänellä on vain tikkuaski ja vuoro jo kassalle. Hän laskee tikkuaskin hädissään liukuhihnalle ja pää pyörii ja alahuuli vapisee, missä on Pirjo. Pirjoooooo, Pirjoooooo, mies huutelee. Onneksi sieltä syöksyy ylipainoinen palstammma kärry täyteen ahdettuna lenkkiä ja kaljaa ja lapsille tikkareita ja pillimehuja. Mies hymyilee helpottuneena ja he alkavat lappaa tavaroitaan kassalle. Kun vihdoin olisi kohta minun vuoro, minun edessäolevan miehen ja palstamamman viereen syöskyy ihmislauma. Koko suku, mummit ja anopit ja enon vaimo. Kaikilla kukkurakuorma. Yritän jotain änkyttää, että odotin jo seitsemän ihmisen jälkeen, joten enkö pääsisi heitä ennen leipineni ja maitoineni. Ei, koska heille oli varattu paikka kassajonossa. Kiltisti odotan, että koko suku sai asiansa hoidettua. Paska mäihä jos suoraan sanon.
Sulla on sana hallussa.
Koti saattaa olla jossain syrjässä. Esim 20 km. Niin eipä se kannata ensin ajaa kotia viemään lasta ja sitten suhata takaisin kauppaan. Tulee 40 km ylimäärästä ajoa.
Kaikki ihmiset ei asu kaupungissa tai taajama-alueella.
Av:lta oppii aina uutta. Tähän mennessä olen valikoinut jonon, jossa on miehiä vähillä ostoksilla. Miehillä maksuvälineen esittäminen sujuu yleensä nopeasti. Mutta nytpä tiedän varoa kukkurakärryistä av-mammaa, joka syöksyy pahaa-aavistamattoman asiakkaan eteen. :(
jo, vaikka vaimoa ei näy. Siellä seisoo tikkumies hädissään ja kuikuilee vaimoaan. Vaimo rietas on jäänyt taas kokeilemaan uusia legginssejä, vaikka tietää, että ne jää takapuolesta kiinni ja aikaa menee niiden nyhtämisessä pois.
Voi voi, jono seisoo ja vaimoa ei näy. Pakko vain ottaa hädissään siihen hihnalle ensin yksi purkkapussi, sitten yksi suklaapatukka ja vilkuilla taas vaimoa. Apua, mitä tekee tikkumies. Ei voi mennä kassan ohi ja maksaa, koska vihainen vaimo joutuu jonottamaan jonon päästä.
Paniikki iskee ja hiki valuu tuskaisesti kainaloista. Onneksi hyllyn takaa näkyy Pirjo. Tilanne on pelastettu
Av:lta oppii aina uutta. Tähän mennessä olen valikoinut jonon, jossa on miehiä vähillä ostoksilla. Miehillä maksuvälineen esittäminen sujuu yleensä nopeasti. Mutta nytpä tiedän varoa kukkurakärryistä av-mammaa, joka syöksyy pahaa-aavistamattoman asiakkaan eteen. :(