Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos oisit sinkku, kiinnostaisko tämännäköinen mies?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En rupeis, en kahta kertaa katsois, vaikka itse en ole mikään prinsessa. Haluan ennen kaikkea kunnollisen miehen, joka on mulle kiltti.

Vierailija
22/36 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun näyttää lähestulkoon omalta mieheltäni :) vaikka ei ole minunkaan makuun tatuoinnit, mutta omalla miehellä on aika samanlaiset kun tälläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

leuka on vähän hassun mallinen, mutta en yleensäkään kiinnostu ulkonäön perusteella kenestäkään. Mutta kyllä juttelemaan voisin ainakin jäädä jos ensivaikutelma ois ok.

Vierailija
24/36 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En rupeis, en kahta kertaa katsois, vaikka itse en ole mikään prinsessa. Haluan ennen kaikkea kunnollisen miehen, joka on mulle kiltti.

luuleeko moni todellakin, että tatuoinnit ja tällainen ulkonökö tekee ihmisestä pettäjän ja pahan? Kannattaisi varmaan joskus tutustua ihmisiin, oma mieheni on tyyliltään juurikin tämän näköinen, söpö, hyvän näköinen ja tatuoitu, pukeutuu tyylikkäästi, mutta on ollut kyllä hemmetin uskollinen jo 15 vuotta. Myös edellisille tyttöystävilleen. Eikä itseasiassa ole ollut sängyssäkään kuin seurustelukumppaneidensa kanssa, joita on kokonaisuudessaan 4kpl. Hoitaa lapsia tällä hetkellä hoitovapaalla kotona kun minä töissä. Että aika kiltti mies. Älkää antako ulkonäön pettää.

Vierailija
25/36 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se tarjoais.

Vierailija
26/36 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukas sä oot? ;)

eli kelpaisi hyvinkin!

Vierailija
27/36 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiltin näköiseksi??? Mun mielestä kaikkea muuta.

Vierailija
28/36 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asento on ylimielinen, pää takakenossa ja kädet lanteilla - mutta katse on minusta pikemminkin alistunut ja jopa alakuloinen.

Ehkä kyseessä on entinen kovis, jota elämä on murjonut?

kyökkipsykologi

Vierailija
29/36 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivan näköinen, mutta ei vaan jostain syystä nappaa. Ehkä vähän liian itseään täynnä ja kova. Mutta mun mielestä onkin komea se mythbustersien punapää, joka on ihan giikki.

Luulin olevani ainoa. Tykkään kyllä muistakin punapäisistä giikeistä.

Ja juu, kuvan mies ei oikein iske.

Vierailija
30/36 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Australiasta kuva ainakin on ja blogin mukaan kohde vastahakoinen kuvattavaksi. Selittää kehonkielen: kädet puuskassa viestivät vastahakoisutta ja ilme on alistunut. Kuten monilla meistä kun joudumme kuvaan.

T: toinen kyökkitsygoloogi

Vierailija
31/36 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä magee

Vierailija
32/36 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa miehessä on jotain, joka puistattaa. Ehkä tuo katse tai jokin asento, ele, en osaa sanoa. Jotain, joka ei tunnu hyvältä. Enkä menis ihan takuuseen tuon miehen "kiltteydestä". En sekaantuisi pitkällä tikullakaan.

Ja nuo wt-tatskat vielä päälle.

Ihan käsi sydämellä voin sanoa, että oma mies on minusta sitä paitsi komeampi. :)

Vierailija
33/36 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta just vähän leuhka asento ja tatskat, tulee mieleen joku kovis joka haastaa baarissa riitaa kännissä. Kuvasta ei todellakaan voi oikeasti sanoa mitään eikä "tuomita" toista, mies voi olla vallan mainio! Mutta tämä ensivaikutelma tuli siis.

Vierailija
34/36 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta just vähän leuhka asento ja tatskat, tulee mieleen joku kovis joka haastaa baarissa riitaa kännissä. Kuvasta ei todellakaan voi oikeasti sanoa mitään eikä "tuomita" toista, mies voi olla vallan mainio! Mutta tämä ensivaikutelma tuli siis.

Vierailija
35/36 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvännäköinenhän tuo voisi olla, mutta ei ollenkaan tyyppiäni.

En pidä lihaksista, lyhyistä hiuksista, muotitatskoista enkä tyypin ilmeestä.

Olen sinkku ja ei, en voisi kiinnostua.

Vierailija
36/36 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vetoaisi minuun, näyttää ns. pahalta pojalta, joka käy salilla ja käy viikonloppuisin iskemässä naisia baarissa.

Minuun vetoaa enemmän tällainen sivistyneen näköinen mies:

http://www.tekstiilitukku.fi/images/wwwkuvat/Fiiliskuvat/710m-2017.jpg