Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi, kun nelikymppiset naiset tajuaisivat, että jo kaksvitosina laihoina näyttivät hyvältä

Vierailija
15.03.2012 |

niin yli 40-vuotiaana sama BMI 18,5-19,5 ei näytä useinkaan hyvältä, vaan koppuraiselta ja kuivahtaneelta.

Kommentit (106)

Vierailija
81/106 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoja koulukavereita katsellessa huomaa että ne kauniit tytöt ovatkin nyt keski-ikäisinä ruttuisia mummoja tai lihavia leidejä. Ehkä takana kovaa elämää...

Ne aikanaan vähän kälyisemmän oloiset tytöt sen sijaan ovat muuttuneet ihan kohtuullisen näköisiksi ja ovat sinut itsensä kanssa. Ei niin kovaa elämää...

Vierailija
82/106 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulekko että läski peittää rupsahtamisen? Läskit rupsahtaa jo 20 v.

jos BMI on 20-21

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/106 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syökää enemmän, niin ei pipokaan kiristä niin paljon...

anteeksi ap, olen todella alipainoinen tällä hetkellä. En nyt vain jaksa miellyttää ketään kun elinaikaa on luvattu 4 kuukautta.

Vierailija
84/106 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaunis on aina kaunis, vaikka vanhenisikin.

Vanhoja koulukavereita katsellessa huomaa että ne kauniit tytöt ovatkin nyt keski-ikäisinä ruttuisia mummoja tai lihavia leidejä. Ehkä takana kovaa elämää...

Ne aikanaan vähän kälyisemmän oloiset tytöt sen sijaan ovat muuttuneet ihan kohtuullisen näköisiksi ja ovat sinut itsensä kanssa. Ei niin kovaa elämää...

Vierailija
85/106 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nainen ikääntyy, laihat näyttävät paljon vahemmilta kuin normaalipainoiset. Oikein pulskat näyttävät kasvoiltaan todella nuorilta, mutta kuka haluais kaikki ne kymmenet läskikilot?

Mutta ap, me nelikymppiset naiset ei vaan välitetä kakan vertaa mitä muut meistä ajattelee. Me vaan eletään ja nautitaan elämästä :D

Vierailija
86/106 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nainen ikääntyy, laihat näyttävät paljon vahemmilta kuin normaalipainoiset. Oikein pulskat näyttävät kasvoiltaan todella nuorilta, mutta kuka haluais kaikki ne kymmenet läskikilot?

Mutta ap, me nelikymppiset naiset ei vaan välitetä kakan vertaa mitä muut meistä ajattelee. Me vaan eletään ja nautitaan elämästä :D

Ei ap keski-ikäisiltä läskiyttä vaatinut vaan tervettä hoikkuutta.

Vierailija
87/106 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin saman painoinen jo 20 v, en vaan liho.

Revi siitä ap.

Vierailija
88/106 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.mtv3.fi/helmi/hyvinvointi/artikkeli.shtml/907151

ja tältä laiha nainen

http://svenskdam.se/files/2009/07/Birgitta.jpg

Minä olen kuin tuo ylempi ja ylpeä siitä.

ap

Vierailija
89/106 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ap keski-ikäisiltä läskiyttä vaatinut vaan tervettä hoikkuutta.

Vierailija
91/106 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituuteni on 164 cm. 25-vuotiaana painoin 51-54 kg, nyt vähän yli 40-vuotiaana n. 60 kg. Jos painaisin vähemmän, näyttäisin todellakin koppuraiselta. Silti käytän yhä samaa vaatekokoa: 36.

Sehän nyt on ihan samantekevää, miltä kukakin näyttää tai mitä painaa, mutta tuo ap toteamus pitää kyllä usein paikkaansa!

Vierailija
92/106 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Revi siitä ap.

Revi siitä ap.

Kuka tommosta rusinaa viittis kattella. Viisi kiloa nyt vaan lisää.

Vierailija
93/106 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Revi siitä ap.

Revi siitä ap.

Kuka tommosta rusinaa viittis kattella. Viisi kiloa nyt vaan lisää.

Vierailija
94/106 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituuteni on 164 cm. 25-vuotiaana painoin 51-54 kg, nyt vähän yli 40-vuotiaana n. 60 kg. Jos painaisin vähemmän, näyttäisin todellakin koppuraiselta. Silti käytän yhä samaa vaatekokoa: 36.

Sehän nyt on ihan samantekevää, miltä kukakin näyttää tai mitä painaa, mutta tuo ap toteamus pitää kyllä usein paikkaansa!

Vierailija
95/106 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
96/106 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai tuhdissa kunnossa? Tuhdissa kunnossa olevat tuskin käyttävät vaatekokoa 36.

Vierailija
97/106 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka BMI 19,7

Vierailija
98/106 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan halua esim. läskimahaa, niin että housut kiristää.

Pääasia on hyvä ja terve olo, eikä ulkonäkö.

Vierailija
99/106 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha aihe kyllä, joten ap ei välttämättä ole tätä lukemassa... Siltikin: katso nyt ympärillesi. kyllä ne harvat hoikat nelikymppiset ovat usein huomattavasti nuorekkaamman ja paremman näköisiä kuin ne, jotka ovat keränneet 20 kg lisää 20 vuodessa. Makunsa tietysti kullakin, mutta hoikkuudella on myös muita funktioita kuin pelkkä ulkonäkö. Se on myös joillekin luontainen olotila.

Vierailija
100/106 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä tajuan, eihän mun tarvii kuin katsoa yhtä tv-sarjaa. Siitä näkee mitä voi tapahtua ja katsoa ja vertailla voi missä vaan.

Itse en siis lähde laihduttamaan itseäni uunikorpuksi..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä