Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi, kun nelikymppiset naiset tajuaisivat, että jo kaksvitosina laihoina näyttivät hyvältä

Vierailija
15.03.2012 |

niin yli 40-vuotiaana sama BMI 18,5-19,5 ei näytä useinkaan hyvältä, vaan koppuraiselta ja kuivahtaneelta.

Kommentit (106)

Vierailija
21/106 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on yhä nelikymppisenä hoikka, niin voi kamala kuinka se on paha joidenkin mielestä! Ja mikä pahinta, hoikat naiset vieläpä näyttävätkin ihan hyvälle.

Vierailija
22/106 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä luurangoistahan ovat nuo tietyt tosi-tv-äidit. Laihuus on pakkomielle, ja ollaan niin kauniita olevinaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/106 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut helvetin paljon useammalle läskintrimmaammisvaihe...

Joo, lihantrimmaamisvaihde jää monilla liian pahasti päälle

Vierailija
24/106 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta liian hoikka on taas sitten eri asia.

Vierailija
25/106 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan BMI 17,5-18; ei näytä hyvältä.

Vierailija
26/106 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hoikka ja lihaksikas 45-vuotias ja naamastakin luullaan nuoremmaksi. Paino ei kerro kaikkea, enkä usko rasvan hyväätekevään vaikutukseen.

Vierailija
27/106 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

39-vuotiaana painoin 59 kg. Laihdutin nuoruuden mittoihini, jolloin lähti paljon rinnoista ja naama oli kuivahtaneen näköinen. Nyt taas 58-59 kg ja olen paljon paremman näköinen & kuitenkin edelleen hoikka.

Vierailija
28/106 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut ihan saman asian. Ja itse olen juuri tuollainen kuiva korppu.... Tai en nyt ihan mutta jos nostaisin painoani viitisen kiloa ylöspäin niin näyttäisin paaaljon paremmalta. Mulle on vaan kehittynyt joku ongelma korvien väliin. Tarkkailen painoani turhankin usein ja en halua että se nousee yhtään vaikka tiedän että näyttäisin kauniimmalta. Ihan hullua mutta minkäs teet?

Vierailija
29/106 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin parikymppisenä just sellanen missimallinen, mutta nyt painan 10 kg enemmän, ja näytän mielestäni ihan mukavalta näin. BMI on aika normaalin ylärajoilla, mutta en halua edes yrittää laihduttaa tästä :) Niin, olen siis just 40-vuotias.

Vierailija
30/106 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös hän ole jo miehen saanut ja lapset tehnyt ja voi nyt lopultakin keskittyä muuhun kuin muiden miellyttämiseen.

Vierailija
31/106 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiallisen laihuuden kanssa ei tarvitse olla nelikymppinen että alkaa näyttää kuivuneelta. Olen nähnyt jo alle 30-vuotiaita joiden iho on silmänympärysten kohdalta aivan rypyillä ja naama näyttää luurangolta koska ovat liian laihoja. Ja se tietty pahenee kun tulee ikää lisää.

Mutta terve hoikkuus on aivan eri asia, se on tulosta terveistä ja kohtuullisista elämäntavoista, se kaunistaa joka naista, olisi ikää miten paljon vaan. Reippailu raittiissa ilmassa, kohtuu määrä liikuntaa ja se ettei päästä painoa karkaamaan omille teilleen vaan katsoo vähän mitä suuhunsa laittaa auttaa pitämään kropan hoikkana muttei aiheuta kireätä pääkallonaamaa eikä luurankomaista olemusta. Itse olen siro nelikymppinen, en liian laiha mutten lihavakaan ihan näillä elämätavoilla.

Vierailija
32/106 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoin kakskymppisenä 45-49 kg ja nyt 65 kg.

Pituuteni on 160 cm.

Tottakai minulla on reisiä ja peppua, mutta vartaloni on tiimalasi, joten paino on jakautunut tasaisesti.

Jos nyt 40+-ikäisenä laihduttaisin rajusti, olisin kuivan korpun näköinen. Naama valahtaa, sillä rasva pitää poskipäät korkeina - ei tarvi laitattaa leikkauksessa ( :

BMIni on muuten about normaali.

Vierailija
33/106 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän yli 40 v. ja painan nyt 60 kg (BMI 20,8). Kolmevitoseksi painoin 54 kg. Olisin kyllä melko korppu,jos tästä 60 kg:stä nyt lähtisi 6 kg.

Vierailija
34/106 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan BMI 17,5-18; ei näytä hyvältä.

Ainakin näyttää ihan hyvälle ja samalle kuin nuorempanakin. Ihan kuten vaimoni jolla on samalla päivällä synttärit :)

Vierailija
35/106 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallinen ajatusmaailma. Koska minulla on mies ja lapset on tehty, voin näyttää karsealta. Kyllä minä ainakin olen koko elämäni tehnyt muutakin kuin miellyttänyt muita, sääli jos sinun elämäsi on mennyt siihen.

Eikös hän ole jo miehen saanut ja lapset tehnyt ja voi nyt lopultakin keskittyä muuhun kuin muiden miellyttämiseen.

Vierailija
36/106 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallinen ajatusmaailma. Koska minulla on mies ja lapset on tehty, voin näyttää karsealta. Kyllä minä ainakin olen koko elämäni tehnyt muutakin kuin miellyttänyt muita, sääli jos sinun elämäsi on mennyt siihen.

Pointti olikin se, että AP halusi, että muut lihottavat itseään hänen mielikseen.

Vierailija
37/106 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä mieltä, ettei saisi yrittää olla itsensä ja muiden silmissä suht' miellyttävän näköinen.

Vierailija
38/106 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

älähtävät oikein kunnolla,kun ap on eri mieltä heidän liiasta timmiydestään.

Vierailija
39/106 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä mieltä, ettei saisi yrittää olla itsensä ja muiden silmissä suht' miellyttävän näköinen.

etten ole paljon välittänyt siitä miltä näytän muiden mielestä. Enkä aio sitä nyt myöhemmälläkään iällä aloittaa. Jos joku ei ulkonäöstäni tykkää, ei tarvitse katsella. Pääasia, että olen itse tyytyväinen itseeni.

Vierailija
40/106 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n pointin.Katson itsekin usein keski-ikäisiä naisia ja miehiä että kylläpä näyttää kuivalihakimpaleelta, jos kovin on laiha. Normaalipaino on terveellisintä ja myös kaunein silmille. Mutta voihan olla imeytymishäiriöitä, ruokahaluttomuutta jne, että joku on tosi laiha.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän