Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi, kun nelikymppiset naiset tajuaisivat, että jo kaksvitosina laihoina näyttivät hyvältä

Vierailija
15.03.2012 |

niin yli 40-vuotiaana sama BMI 18,5-19,5 ei näytä useinkaan hyvältä, vaan koppuraiselta ja kuivahtaneelta.

Kommentit (106)

Vierailija
61/106 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mitä painaa. Itse varaudun siihen, että jaksan sitten vielä 80-vuotiaana dyykata roskiksia tms. millä vanhukset tulevaisuudessa selviytyvät, ja yritän pysyä suhteellisen hyvässä kunnossa.

Vierailija
62/106 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mua kiinnosta, mitä kolmikymppiset miehet musta ajattelee. Ja itseni ikäisille kelpaan mainiosti. ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/106 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei ole ollut paino-ongelmia. En siis ole ollut koskaan laiha, mutta olen 172cm pitkä ja olen painanut nuoresta asti 59-61kg. Se on minun ominaispaino ja pysyy siinä, vaikka söisin kuinka.

Sillä tavalla on ollut helppoa kun ei ole koskaan tarvinnut miettiä laihdutuskuureja tms. On voinut rauhassa herkutella tai olla herkuttelematta.

Nuorena se ulkonäkö ja toisten miellyttäminen olikin tärkeää, joten ymmärrän ap.ta. Mutta ei enää tässä iässä. Elämässä on jo ihan muut asiat prioriteettilistan kärjessä.

N vm -61

Vierailija
64/106 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi ei näin nelikymppisenä tarvitse piitata pätkääkään siitä mitä muut mun ulkonäöstä ajattelee. Tuskin viitsin kuitenkaan alkaa väkisin lihottamaan itseäni sen takia, ettei kaksikymppinen palstamamma saisi paskahalvausta mun kuivuuden takia.

takia vähän voisit..

Vierailija
65/106 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milla Jovovich täytti justa vasta 36 vuotta.

Vierailija
66/106 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei ole ollut paino-ongelmia. En siis ole ollut koskaan laiha, mutta olen 172cm pitkä ja olen painanut nuoresta asti 59-61kg. Se on minun ominaispaino ja pysyy siinä, vaikka söisin kuinka.

Sillä tavalla on ollut helppoa kun ei ole koskaan tarvinnut miettiä laihdutuskuureja tms. On voinut rauhassa herkutella tai olla herkuttelematta.

Nuorena se ulkonäkö ja toisten miellyttäminen olikin tärkeää, joten ymmärrän ap.ta. Mutta ei enää tässä iässä. Elämässä on jo ihan muut asiat prioriteettilistan kärjessä.

N vm -61

N vm -61

eikä mikään 18-19

Vierailija
67/106 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se totta, että rasvakerros pitää ihon siloisempana, mutta mieluummin olisin nelikymppisenä hyväkroppainen ja hiukan ryppyisempi kuin pullukka siloposki.

Vierailija
68/106 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin yli 40-vuotiaana sama BMI 18,5-19,5 ei näytä useinkaan hyvältä, vaan koppuraiselta ja kuivahtaneelta.

Mutta hoikka olen ja nelikymppinen. Tottakai ikä on tuonut jotain mukanaan, mutta mä olen millainen olen ja pääasia että itse olen tyytyväinen. Mä en halua olla ylipainoinen, enkä rupea itseäni lihottamaan väen väkisin. Ja mä tiedän että olen hyvännäköinen ikäisekseni. Ihan tarpeeksi noitakin on jotka antaa itsensä lössähtää jo nuorena. Niin ap, nuorena, mä olen sitä mieltä että nelikymppinen on vielä suht nuori.

Jos ap:een perse kutiaa sen takia että olen hoikka, niin raapikoon sitä itse. Mä en sitä raavi.

Jos nooooin vanhana näytät hyvältä ja hoikalta, veikkaisin, että BMI:si on välillä 20-21,5 eikä 19 tai alle. Mielenkiintoinen muuten tuo tapasi kirjoittaa ja ilmaista asiasi; ensiksi hyvin asiallista kerrontaa ja sitten lopuksi alatyylistä tekstiä.

Tuliko pahamieli?

Vierailija
69/106 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi asia on, että rasvakudoksen määrä vähenee iän myötä. Jos nelikymppisenä yrittää lihoa, niin painoa kertyy vain vyötärölle ja peppuun. Kasvoista rasvakudoksen määrä vähenee iän myötä, ja siksi ikä näkyy kasvoissa. Jos on ollut nuorena hoikka, niin lihottamalla ei saa kasvoihin samoja muotoja kuin ennen. Lihottamalla vain tulee omanavartalo, ja se tuskin kaunistaa ketään. Jotkut vaan ovat luonnostaa hoikkia, eikä kroppa nuoristu vaikka kuinka lihottaisi itseään.

Vierailija
70/106 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, kun nelikymppiset naiset tajuaisivat, että jo kaksvitosina laihoina näyttivät hyvältä niin yli 40-vuotiaana sama BMI 18,5-19,5 ei näytä useinkaan hyvältä, vaan koppuraiselta ja kuivahtaneelta.

Ihan yhtä huonolta sitä näyttää vaikka sen kuinka tiedostaa.

Mikä mahtoi olla ap:n pointti?

Vierailija
71/106 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastanneista meni AP:n pointti ohi niin että hujahti...

AV-mammoilla tämä painoasiakin on musta-valkoinen. Joko olet tikkulaiha tai sitten olet läski. AP lienee kuitenkin tarkoittanut sitä, että tikkulaihuus harvalle keski-ikäiselle enää sopii, joten sitä ei kannattaisi itseään näännyttämällä tavoitella. Tikkulaiha keski-ikäinen kun yleensä on vanhan, väsyneen ja rääkätyn näköinen. Hoikkuus ja normaalipainoisuus on sen sijaan eri asia, silloin yleensä keski-ikäinenkin näyttää freesiltä, terveeltä ja pirteältä. Läski tuskin ketään kaunistaa, eikä sitä tarvitse myöskään tavoitella.

Vierailija
72/106 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-mammoilla tämä painoasiakin on musta-valkoinen. Joko olet tikkulaiha tai sitten olet läski. AP lienee kuitenkin tarkoittanut sitä, että tikkulaihuus harvalle keski-ikäiselle enää sopii, joten sitä ei kannattaisi itseään näännyttämällä tavoitella. Tikkulaiha keski-ikäinen kun yleensä on vanhan, väsyneen ja rääkätyn näköinen. Hoikkuus ja normaalipainoisuus on sen sijaan eri asia, silloin yleensä keski-ikäinenkin näyttää freesiltä, terveeltä ja pirteältä. Läski tuskin ketään kaunistaa, eikä sitä tarvitse myöskään tavoitella.

Vierailija
73/106 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttävät kärsiviltä ja kuivahtaneilta & rumasti sanottuna eukkomaisilta. Molemmilla pituus jotain 165-170 cm ja paino ehkä vähän yli 50 kg. Ei heidän lihavaksi kannattaisi tulla, mutta jos nyt esim. 5 kg jotenkin saisivat vartaloonsa lisää, niin todennäköisesti olisivat paljon raikkaamman ja hyvävointisemman näköisiä, mutta kuitenkin vielä hoikkia. Nyt ovat muuten sitten alipainoisia.

Vierailija
74/106 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ei ole samat arvot. Ap arvostaa, mitä muut hänestä ajattelee ja laihduttaa ja lihottaa itseään sen mukaan, mikä on muiden silmissä parempi.

Toiset taas elävät elämää itselleen ja jos tykkää rääkätä itseään liikunnalla ja saa siitä kicsejä ja on laiha sen takia niin miksi se ap.n persettä kaivaa.

Minä en ihan oikeasti ole koskaan tajunnut ihmisiä, jotka tuhlaa sen ainutlaatuisen elämän miellyttämällä muita. Minusta on pikemminkin hienoa, että ihmiset uskaltaa elää itselleen.

Hakeeko ap takaa nyt sitä, että hän guruna herättelee urheilullisia ja laihoja nelikymppisiä ja ne nyt heti alkaisivat lihottaa itseään, että miellytäisivät ap.n silmää?

Vai mikä siis oli ap.n pointti?

Ei kaikkia voi laittaa samaan muottiin. Jotkut elää elämänsä yrittäen miellyttää toisia, toisille sillä ei ole ollut koskaan väliä.

Vierailija
75/106 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei heitä kovinkaan moni enää katsele.

<a href="http://madamenoire.com/tag/jennifer-lopez/" alt="http://madamenoire.com/tag/jennifer-lopez/">http://madamenoire.com/tag/jennifer-lopez/</a&gt;

<a href="http://madamenoire.com/tag/jennifer-lopez/" alt="http://madamenoire.com/tag/jennifer-lopez/">http://madamenoire.com/tag/jennifer-lopez/</a&gt;

näyttää sitten kauniilta ja olla näyttävän näköinen, kuin ei riudu jossain selvästi alle normaalipainon.

http://madamenoire.com/tag/jennifer-lopez/

Vierailija
76/106 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina ollut hoikka, nuorena sain kuulla siitä usein. Monesti hoikalle tai laihalle ihmiselle töksäytellään jos mitä ja kaikkien kuullen kovaan ääneen, hirveen noloa ja olen monesti pahoittanut mieleni.

Olen edelleen hoikka. Lisäksi sairaistuin kolmikymppisenä diabetekseen ja kilpirauhasten vajaatoimintaan. Varsinkin toi vajaatoiminta voi tuoda vaikka mitä ulkoisiakin juttuja mukanaan.

Sen verran on ikä tuonut tullessaan että en enää pahemmin mieti mitä muut ajattelee. En mä aina ole omaan ulkonäköön tyytyväinen, mutta toisaalta tiedän että olen suht simpsakka tapaus ikäisekseni ja perussairauksista huolimatta olen terve ja elän terveellisesti.

Vierailija
77/106 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulekko että läski peittää rupsahtamisen? Läskit rupsahtaa jo 20 v.

Vierailija
78/106 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syökää enemmän, niin ei pipokaan kiristä niin paljon...

Vierailija
79/106 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kautta rantain kuulla epäilyjä anoreksiasta, vaikka en nyt sentään ihan anorektikon näköinen ollut. Tuolloin olin siis 54 kg (pituus 170 cm).

Vierailija
80/106 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syökää enemmän, niin ei pipokaan kiristä niin paljon...

T: sotanorsu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi