Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi, kun nelikymppiset naiset tajuaisivat, että jo kaksvitosina laihoina näyttivät hyvältä

Vierailija
15.03.2012 |

niin yli 40-vuotiaana sama BMI 18,5-19,5 ei näytä useinkaan hyvältä, vaan koppuraiselta ja kuivahtaneelta.

Kommentit (106)

Vierailija
41/106 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siksi olen vuosi toisensa jälkeen pyrkinyt lihottamaan itseäni aivan uudenlaisiin lukemiin. Täytyy sanoa, että olen onnistnut. Liiankin hyvin.

Vierailija
42/106 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin yli 40-vuotiaana sama BMI 18,5-19,5 ei näytä useinkaan hyvältä, vaan koppuraiselta ja kuivahtaneelta.

Mutta hoikka olen ja nelikymppinen. Tottakai ikä on tuonut jotain mukanaan, mutta mä olen millainen olen ja pääasia että itse olen tyytyväinen. Mä en halua olla ylipainoinen, enkä rupea itseäni lihottamaan väen väkisin. Ja mä tiedän että olen hyvännäköinen ikäisekseni. Ihan tarpeeksi noitakin on jotka antaa itsensä lössähtää jo nuorena. Niin ap, nuorena, mä olen sitä mieltä että nelikymppinen on vielä suht nuori.

Jos ap:een perse kutiaa sen takia että olen hoikka, niin raapikoon sitä itse. Mä en sitä raavi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/106 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten paino alkoi vähitellen nousta tuosta 53-54 kg:stä ja painan nyt 43-vuotiaana 65 kiloa (pituus 168cm). Edelleen olen normaalipainoinen, mutta nyt jonkin aikaa olen kuitenkin laihduttanut ja tarkoitus olisi päästä BMI:hin 20-21. Katotaan nyt, miltä näytän 60-kiloisena (toivottavasti parin kuukauden päästä tuossa painossa) ja uskaaltoko sen alle edes yrittää. Ainakaan tuo nykyinen BMI 23 ei tässä neljäkolmosessa näytä kovinkaan kauniilta.

Vierailija
44/106 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi ketju, jossa "todistellaan", kuinka hoikat ovat oikeasti rumia ja pullukat tosi kauniita.

Minulla oli BMI vielä 28-vuotiaana ennen raskaaksi tuloa 18,5. Ei se nyt 34-vuotiaanakaan paha ole, kun se on 20. Mutta todellakin näytin paremmalta silloin hoikempana. No, tyytyväinen olen nytkin siihen miltä näytän, mutta toivottavasti saavutan vielä joskus suunnilleen entiset mitat. Ihan sama, mitä mieltä muut ovat, mutta itse tykkäisin enemmän.

Vierailija
45/106 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hoikka olen ja nelikymppinen. Tottakai ikä on tuonut jotain mukanaan, mutta mä olen millainen olen ja pääasia että itse olen tyytyväinen. Mä en halua olla ylipainoinen, enkä rupea itseäni lihottamaan väen väkisin. Ja mä tiedän että olen hyvännäköinen ikäisekseni. Ihan tarpeeksi noitakin on jotka antaa itsensä lössähtää jo nuorena. Niin ap, nuorena, mä olen sitä mieltä että nelikymppinen on vielä suht nuori.

Jos ap:een perse kutiaa sen takia että olen hoikka, niin raapikoon sitä itse. Mä en sitä raavi.

Jos nooooin vanhana näytät hyvältä ja hoikalta, veikkaisin, että BMI:si on välillä 20-21,5 eikä 19 tai alle. Mielenkiintoinen muuten tuo tapasi kirjoittaa ja ilmaista asiasi; ensiksi hyvin asiallista kerrontaa ja sitten lopuksi alatyylistä tekstiä.

Vierailija
46/106 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näytän todella hyvältä vaikka itse sanonkin.

Vierailija
47/106 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen takia, että olisin paremman näköinen jonkin parikymppisen mielestä.

Olemme laihaa sukua. Mummini ja äitini ovat olleet langanlaihoja kuolemaansa asti.

Miksi se sinua nyppii jos jotkut eivät liho?

ettette välitä ympärillä olevien mielipiteistä ulkonäkönne suhteen;todennäköisesti osittain juuri muiden ihmisten kuvitellun ihailun vuoksi haluatte olla laihoja ettekä pelkästään oman fyysisen hyvinvointinne vuoksi.

Vierailija
48/106 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sitten kyse ihan minkä ikäisestä tahansa. Ihon kimmoisuudella ei taas ole mitään tekemistä painon kanssa. Lihavakin voi olla ryppyinen ja laihalla voi olla sileä iho.

Vierailija
49/106 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos alipainoinen saavuttaa terveemmän kilomäärän, mutta on edelleen hoikka.

Vierailija
50/106 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sitten kyse ihan minkä ikäisestä tahansa. Ihon kimmoisuudella ei taas ole mitään tekemistä painon kanssa. Lihavakin voi olla ryppyinen ja laihalla voi olla sileä iho.

Ei nyt olla peräänkuuluttamassa sitä, että 40-50-vuotiaden pitäisi olla lihavia, vaan että heidän on hyvä olla hoikkia, mutta ei mitään tikkuja.

Vierailija
51/106 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mitä se haittaa jos joku on laiha. Onpahan ainakin terveempi, eikä ole ylipainon aiheuttamia sairauksia. Kaikki nyt eivät vain liho. Toinen poikani esimerkiksi on sellainen, että ei liho millään, vaikka syö. Saako häntä haukkua sitten kuin vierasta sikaa vanhempana jos hän pysyy yhtä laihana silloinkin.

Samoin kaverini aviomies, 54v, on laiha kuin tikku. Häntäkö saa haukkua siksi, ettei jotain palstamammaa miellytä laihan ihmisen naamavärkki keski-iässä.

Eräs työkaverini on myös aina ollut hentoinen ja laiha. Kun hän täyttää 40v, hän on vapaata riistaa haukuttavaksi kun ei liho. Kun hänen naamansa ei jotain palstamammaa miellytä, koska hän on hento ja laiha.

Minulla on paino noussut ihan liikaakin vuosien varrella ja verenpaine on korkea ja kolesterooliarvot liian korkeat. Yritän laihduttaa ja laihduttaa, mutta ei oikein onnistu. Kyllä mieluummin olisin luonnostani laiha kuin tällainen pyllerölyllerö, joka joutuu koko ajan pitämään jotain diettiä kun ei tahdonvoima riitä.

Ei nyt olla peräänkuuluttamassa sitä, että 40-50-vuotiaden pitäisi olla lihavia, vaan että heidän on hyvä olla hoikkia, mutta ei mitään tikkuja.

Vierailija
52/106 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mitä se haittaa jos joku on laiha. Onpahan ainakin terveempi, eikä ole ylipainon aiheuttamia sairauksia. Kaikki nyt eivät vain liho. Toinen poikani esimerkiksi on sellainen, että ei liho millään, vaikka syö. Saako häntä haukkua sitten kuin vierasta sikaa vanhempana jos hän pysyy yhtä laihana silloinkin.

Samoin kaverini aviomies, 54v, on laiha kuin tikku. Häntäkö saa haukkua siksi, ettei jotain palstamammaa miellytä laihan ihmisen naamavärkki keski-iässä.

Eräs työkaverini on myös aina ollut hentoinen ja laiha. Kun hän täyttää 40v, hän on vapaata riistaa haukuttavaksi kun ei liho. Kun hänen naamansa ei jotain palstamammaa miellytä, koska hän on hento ja laiha.

Minulla on paino noussut ihan liikaakin vuosien varrella ja verenpaine on korkea ja kolesterooliarvot liian korkeat. Yritän laihduttaa ja laihduttaa, mutta ei oikein onnistu. Kyllä mieluummin olisin luonnostani laiha kuin tällainen pyllerölyllerö, joka joutuu koko ajan pitämään jotain diettiä kun ei tahdonvoima riitä.

---------------

ei kolesterooli

Vierailija
53/106 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin pikkuisen läski, kuin kuivahtanut (ja samalla vanhemman näköinen) kääkkä.

Vierailija
54/106 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoin kakskymppisenä 45-49 kg ja nyt 65 kg.

Pituuteni on 160 cm.

Tottakai minulla on reisiä ja peppua, mutta vartaloni on tiimalasi, joten paino on jakautunut tasaisesti.

Jos nyt 40+-ikäisenä laihduttaisin rajusti, olisin kuivan korpun näköinen. Naama valahtaa, sillä rasva pitää poskipäät korkeina - ei tarvi laitattaa leikkauksessa ( :

BMIni on muuten about normaali.

mutta jos sun pituus on 160 cm ja paino 65 kg, niin sun bmi on 25,39, eli lievä ylipaino. Ei about normaali.

Vierailija
55/106 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin että vähintään 20 kg. Älä ole kateellinen, kateus rumentaa.

Vierailija
56/106 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä muut ajattelevat ja itsetunto on niin hyvä, että ihan sama.

40 + ja pyöreä

Vierailija
57/106 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMI 20,4

- ap -

Vierailija
58/106 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin KENENKÄÄN ei ole hyvä olla tikku, oli sitten minkä ikäinen tahansa. Tutkimusten mukaan normaali paino on tervein paino.

52

Vierailija
59/106 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei heitä kovinkaan moni enää katsele.

Vierailija
60/106 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei heitä kovinkaan moni enää katsele.

http://madamenoire.com/tag/jennifer-lopez/