Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No ei oo Supermarjo vanhan näköinen vaan nuorekas!

Vierailija
15.03.2012 |

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhalta näyttää, jos sitä kysytään Eikä ole mitään syytä olla kateellinen Marjolle. Olin parempi hiihtäjäkin kuin hän.

Ilmeisesti sinulle on jäänyt kovastikin hampaan koloon kuin noin katkerasti täällä hänen vanhuuttasi huutelet? Taidatkin sitten hävitä hänelle kaikissa muussa: kauneudessa, lasten fiksuudessa, energisyydessä, hymyssä, menestyksessä ja KAIKKEIN eniten........ELÄMÄNILOSSA! Millaisella ihmisellä on tarve sanoa, että joku näyttää vanhalta? Sanoisin, että katkera, itseensä tyytymätön ihminen latelee suustaan tällaisia sammakoita!

Sanoin vaan, että on vanhan näköinen. Ei minun tarvitse isoin kirjaimin korostaa onneani. Marjo on vanhan näköinen mielestäni, piste. Siitähän täällä keskusteltiin. Nämä Marjot ovat usein hyvin hataria korttitaloja.

"Nämä Marjot ovat usein hyvin hataria korttitaloja..." Millainen henkilö lataa tällaisia kommentteja henkilöstä, jota ei edes tunne? Katkera ja itseensä tyytymätön! Se on minun mielipiteeni ja piste! Marjohan on lehtijutun perusteella selvinnyt aika monesta keskenmenostakin, joten ei taida hänen korttitalonsa olla ihan niin hatara kuin pienessä katkerassa mielessäsi haluaisit sen olevan! Vai onko itsetuntonne niin heiveröinen, että se ei kestä eriävää mielipidettä??? Jos kerran nettiin kirjoitatte, niin kestäkää myös itsenne arvostelua, senkin pikkusieluiset hyeenat! Tämä on niin surkuhupaisaa! Laiskat mammat eivät keksi muuta haukuttavaa kuin Marjon "vanhahtava" ulkonäkö. En tajua, miksi teille aiheutuu niin paljon päänvaivaa siitä, että joku hoitaa hommansa niin täydellisesti! Miksi se teitä liikuttaa!!!

Säälittävää.

kestä sitä tosiasiaa, että kaikki eivät suostu mustamaalaamaan tuntemattomia ihmisiä!

Varsinaisia kanoja olette, jos eriävä mielipide aiheuttaa noin naiveja kommentteja kuten "raivotar" tai "Marjo" ja valitettavasti te pikkusieluiset hyeenat, ette edes huomaa omaa huonoa käytöstänne.

Kasvakaa aikuisiksi ja hankkikaa elämä itsellenne niin ei tarvitse käyttää aikaa oman löyhän egon pönkittämiseen muiden kustannuksella!

Vierailija
42/48 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miehensä Arin kohdalla luki hiljainen mies joka hoitaa kodin ja lapset ja on kaiken lisäksi perheen KOIRA!

Siinä naiset on kadehdittavaa! Kuka teistä tuohon pystyy!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miehensä Arin kohdalla luki hiljainen mies joka hoitaa kodin ja lapset ja on kaiken lisäksi perheen KOIRA!

Siinä naiset on kadehdittavaa! Kuka teistä tuohon pystyy!

Vierailija
44/48 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhalta näyttää, jos sitä kysytään Eikä ole mitään syytä olla kateellinen Marjolle. Olin parempi hiihtäjäkin kuin hän.

Ilmeisesti sinulle on jäänyt kovastikin hampaan koloon kuin noin katkerasti täällä hänen vanhuuttasi huutelet? Taidatkin sitten hävitä hänelle kaikissa muussa: kauneudessa, lasten fiksuudessa, energisyydessä, hymyssä, menestyksessä ja KAIKKEIN eniten........ELÄMÄNILOSSA! Millaisella ihmisellä on tarve sanoa, että joku näyttää vanhalta? Sanoisin, että katkera, itseensä tyytymätön ihminen latelee suustaan tällaisia sammakoita!

Sanoin vaan, että on vanhan näköinen. Ei minun tarvitse isoin kirjaimin korostaa onneani. Marjo on vanhan näköinen mielestäni, piste. Siitähän täällä keskusteltiin. Nämä Marjot ovat usein hyvin hataria korttitaloja.

"Nämä Marjot ovat usein hyvin hataria korttitaloja..." Millainen henkilö lataa tällaisia kommentteja henkilöstä, jota ei edes tunne? Katkera ja itseensä tyytymätön! Se on minun mielipiteeni ja piste! Marjohan on lehtijutun perusteella selvinnyt aika monesta keskenmenostakin, joten ei taida hänen korttitalonsa olla ihan niin hatara kuin pienessä katkerassa mielessäsi haluaisit sen olevan! Vai onko itsetuntonne niin heiveröinen, että se ei kestä eriävää mielipidettä??? Jos kerran nettiin kirjoitatte, niin kestäkää myös itsenne arvostelua, senkin pikkusieluiset hyeenat! Tämä on niin surkuhupaisaa! Laiskat mammat eivät keksi muuta haukuttavaa kuin Marjon "vanhahtava" ulkonäkö. En tajua, miksi teille aiheutuu niin paljon päänvaivaa siitä, että joku hoitaa hommansa niin täydellisesti! Miksi se teitä liikuttaa!!!

rumia itselleen tuntemattomista henkilöistä? Kuule raivotar, kutsutaan sinua vaikka Marjoksi, olet juuri voittanut palstan vainoharhaisimman ja raivokkaimman naisen tittelin.

itsekeskeisen, omaan napaansa tuijottavan ääliön kirjoituksesta. "Jos et leiki mun säännöillä, et leiki ollenkaan!" Leikki-ikäiset ja muut keskenkasvuiset toimivat tismalleen samalla tavalla!

Oletko töissäkin samanlainen "eristäjä"? Vai pitäisikö kysyä mieluummin, käytkö edes töissä.... Jos joku on kanssasi eri mieltä ja et pysty puolustamaan mielipiteitäsi järkiperustein, alat haukkumaan häntä raivottareksi, kun et järkiasioilla pysty argumentoimaan?

Hiekkalaatikkotouhua sinulta. Naurettavan naivia!

Vierailija
45/48 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin tunnen Marjon, aikuisiällä ja ihan sekasin se on kuin seinäkello :) kyllä sen kaikki tietää. Karmean näköinen on ollut jo pitkään. Epäonnistuneet silarit roikkuu navassa ja naama on kuin petolinnun perse :) Ihan vaan mun mielipide.

Teen näitä aloituksia, koska haluan huomiota ja voin samalla torpata minut haukkuvat luuserit! Hyvässä lykyssä voin nostaa kunnianloukkaussyytteen näitä pahansuopia kirjoittajia vastaan!

Minä olen ONNELLINEN, PYSTYVÄ ja MENESTYVÄ! Sekös teitä itkeviä ja elämäänsä tyytymättömiä harmittaa. Voi voi, tekin voisitte olla onnellisia kun LOISITTE PÄÄMÄÄRIÄ, YRITTÄISITTE ja ottaisitte MENESTYJILTÄ mallia.

mutta ethän sinä voi siitä hermostua jos sinua arvostellaan. Olet itse tunkenut julisuuteen arvosteltavaksi, kestä se nyt nahoissasi. Ja jos alat jotain kunnianloukkauksia latelemaan, niin voidaan sit samalla kertoa ne kaikki kunnianloukkaukset mitä olet nuorista tytöistä heidän selän takana puhunut

Niitä on aika moni kuullut! Että mene itseesi!

Vierailija
46/48 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ketjut ovat tottakai mainosta itse ohjelmalle, Marjon ja agenttiensa rustaamia aloituksia kaikki tyynni.

Vierailija
47/48 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää.

kestä sitä tosiasiaa, että kaikki eivät suostu mustamaalaamaan tuntemattomia ihmisiä!

Varsinaisia kanoja olette, jos eriävä mielipide aiheuttaa noin naiveja kommentteja kuten "raivotar" tai "Marjo" ja valitettavasti te pikkusieluiset hyeenat, ette edes huomaa omaa huonoa käytöstänne.

Kasvakaa aikuisiksi ja hankkikaa elämä itsellenne niin ei tarvitse käyttää aikaa oman löyhän egon pönkittämiseen muiden kustannuksella!

En voi sietää tällaista kanalaumatouhua!

Moni varmaan toivoisi oman lapsensakin kohdalla jonkun asettuvan "kiusaajia" vastaan. Valitettavan harva tajuaa omaa kiusaamistaan - tai tajuaa sen vasta kun se koskettaa itseä tai lasta! Silloin ollaankin sitten kärppänä puolustamassa omia oikeuksia ja unohdetaan lasta kiusaavien "sanavapaus" tykkänään. Itselle se toki suodaan näiss änettikeskusteluissa, eihän tämä ole kiusaamista ja julkisuuden henkilöähän saa arvostella vaikka kuinka kovin sanoin...

Vierailija
48/48 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sulla on puurot ja vellit sekaisin. Ei se ole mitään kiusaamista, että sanoo jotakuta vanhan näköiseksi. Tämä joku on vieä itse halunnut julkisuuteen ja ollut hyvin tietoinen siitä, että hänestä puhutaan Ei välttämättä vain hyvää (ja tässä tapauksessa tuskin hyvää ollenekaan)

Aikuisen ihmisen pitää tietää mihin ryhtyy. Ja oikeasti joku vanhan näköiseksi sanominen ei ole mikään kauhea juttu muutenkaan. Marjo täällä vaan herkistyi aiheesta vähän liikaa ja alkaa ärsyttämään vähemmästäkin tuollaine itsensä kehuminen nimettömänä palstalla. Joten sitten on pakko sanoa kyllä suunsa puhtaaksi muustakin kuin vanhasta ulkonäöstä. Jos Marjo ei kestä näitä, niin lopettakoon aloitusten tekemiset. Ei kukaan edes kirjoittaisi koko Marjosta jos hän ei itse tekisi näitä aloituksia tänne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän