No ei oo Supermarjo vanhan näköinen vaan nuorekas!
Kommentit (48)
Vanhalta näyttää, jos sitä kysytään Eikä ole mitään syytä olla kateellinen Marjolle. Olin parempi hiihtäjäkin kuin hän.
Ilmeisesti sinulle on jäänyt kovastikin hampaan koloon kuin noin katkerasti täällä hänen vanhuuttasi huutelet? Taidatkin sitten hävitä hänelle kaikissa muussa: kauneudessa, lasten fiksuudessa, energisyydessä, hymyssä, menestyksessä ja KAIKKEIN eniten........ELÄMÄNILOSSA! Millaisella ihmisellä on tarve sanoa, että joku näyttää vanhalta? Sanoisin, että katkera, itseensä tyytymätön ihminen latelee suustaan tällaisia sammakoita!
Sanoin vaan, että on vanhan näköinen. Ei minun tarvitse isoin kirjaimin korostaa onneani. Marjo on vanhan näköinen mielestäni, piste. Siitähän täällä keskusteltiin.
Nämä Marjot ovat usein hyvin hataria korttitaloja.
tätä henkilä arvostelematta, tuli mullekkin yllätyksenä se että oli vasta 37v. Olisin todellakin veikannut n. 45 vuotiaaksi.
Vanhalta näyttää, jos sitä kysytään Eikä ole mitään syytä olla kateellinen Marjolle. Olin parempi hiihtäjäkin kuin hän.
Ilmeisesti sinulle on jäänyt kovastikin hampaan koloon kuin noin katkerasti täällä hänen vanhuuttasi huutelet? Taidatkin sitten hävitä hänelle kaikissa muussa: kauneudessa, lasten fiksuudessa, energisyydessä, hymyssä, menestyksessä ja KAIKKEIN eniten........ELÄMÄNILOSSA! Millaisella ihmisellä on tarve sanoa, että joku näyttää vanhalta? Sanoisin, että katkera, itseensä tyytymätön ihminen latelee suustaan tällaisia sammakoita!
Sanoin vaan, että on vanhan näköinen. Ei minun tarvitse isoin kirjaimin korostaa onneani. Marjo on vanhan näköinen mielestäni, piste. Siitähän täällä keskusteltiin. Nämä Marjot ovat usein hyvin hataria korttitaloja.
"Nämä Marjot ovat usein hyvin hataria korttitaloja..." Millainen henkilö lataa tällaisia kommentteja henkilöstä, jota ei edes tunne? Katkera ja itseensä tyytymätön!
Se on minun mielipiteeni ja piste! Marjohan on lehtijutun perusteella selvinnyt aika monesta keskenmenostakin, joten ei taida hänen korttitalonsa olla ihan niin hatara kuin pienessä katkerassa mielessäsi haluaisit sen olevan!
Vai onko itsetuntonne niin heiveröinen, että se ei kestä eriävää mielipidettä??? Jos kerran nettiin kirjoitatte, niin kestäkää myös itsenne arvostelua, senkin pikkusieluiset hyeenat!
Tämä on niin surkuhupaisaa! Laiskat mammat eivät keksi muuta haukuttavaa kuin Marjon "vanhahtava" ulkonäkö. En tajua, miksi teille aiheutuu niin paljon päänvaivaa siitä, että joku hoitaa hommansa niin täydellisesti! Miksi se teitä liikuttaa!!!
Sanoin vaan, että on vanhan näköinen. Ei minun tarvitse isoin kirjaimin korostaa onneani. Marjo on vanhan näköinen mielestäni, piste. Siitähän täällä keskusteltiin. Nämä Marjot ovat usein hyvin hataria korttitaloja.
"Nämä Marjot ovat usein hyvin hataria korttitaloja..." Millainen henkilö lataa tällaisia kommentteja henkilöstä, jota ei edes tunne? Katkera ja itseensä tyytymätön! Se on minun mielipiteeni ja piste! Marjohan on lehtijutun perusteella selvinnyt aika monesta keskenmenostakin, joten ei taida hänen korttitalonsa olla ihan niin hatara kuin pienessä katkerassa mielessäsi haluaisit sen olevan! Vai onko itsetuntonne niin heiveröinen, että se ei kestä eriävää mielipidettä??? Jos kerran nettiin kirjoitatte, niin kestäkää myös itsenne arvostelua, senkin pikkusieluiset hyeenat! Tämä on niin surkuhupaisaa! Laiskat mammat eivät keksi muuta haukuttavaa kuin Marjon "vanhahtava" ulkonäkö. En tajua, miksi teille aiheutuu niin paljon päänvaivaa siitä, että joku hoitaa hommansa niin täydellisesti! Miksi se teitä liikuttaa!!!
rumia itselleen tuntemattomista henkilöistä? Kuule raivotar, kutsutaan sinua vaikka Marjoksi, olet juuri voittanut palstan vainoharhaisimman ja raivokkaimman naisen tittelin.
"Nämä Marjot ovat usein hyvin hataria korttitaloja..." Millainen henkilö lataa tällaisia kommentteja henkilöstä, jota ei edes tunne? Katkera ja itseensä tyytymätön! Se on minun mielipiteeni ja piste! Marjohan on lehtijutun perusteella selvinnyt aika monesta keskenmenostakin, joten ei taida hänen korttitalonsa olla ihan niin hatara kuin pienessä katkerassa mielessäsi haluaisit sen olevan! Vai onko itsetuntonne niin heiveröinen, että se ei kestä eriävää mielipidettä??? Jos kerran nettiin kirjoitatte, niin kestäkää myös itsenne arvostelua, senkin pikkusieluiset hyeenat! Tämä on niin surkuhupaisaa! Laiskat mammat eivät keksi muuta haukuttavaa kuin Marjon "vanhahtava" ulkonäkö. En tajua, miksi teille aiheutuu niin paljon päänvaivaa siitä, että joku hoitaa hommansa niin täydellisesti! Miksi se teitä liikuttaa!!!
Säälittävää.
nuorena ja raskaaksi tuleminen oli todella vaikeaa. En väitä,että M on anorektikko, mutta todella hoikka hän on. Se voi aiheuttaa vaikeutta raskautua ja aiheuttaa keskenmenoja. :(
Täällä tuntuu olevan joku kiihkeä Marjon puolustaja linjoilla. :D Vanhaksi ja nuoreksi kutsuminen on ihan normaalia naisten parissa.
Kyllähän Marjo itsekin harmitteli kun olivat ottaneet hänen tanssiryhmäänsä liian rumia naikkosia, joten pulinat pois! xD
Voisi ottaa sen "super" etuliitteen pois ja laittaa tilalle feikki.
Näyttää 45-50v. Lisäksi ko naisella on Super-Marion karisma eli kilpikonna väärinpäin eli nolla.
Joku epäili Marjo älykkyyttä. Olin Marjon kanssa samaan aikaan lukiossa ja hän ei ole ollenkaan tyhmä. Päinvastoin, kirjoitti muistaakseni muutaman laudaturin ja samaan aikaan urheili.
Joku epäili Marjo älykkyyttä. Olin Marjon kanssa samaan aikaan lukiossa ja hän ei ole ollenkaan tyhmä. Päinvastoin, kirjoitti muistaakseni muutaman laudaturin ja samaan aikaan urheili.
Tuohan on juuri älykkyyden ultimate-mittari. Kiva kun kerroit.
Näin Marjon juuri tällä viikolla kaupassa. Hän on luonnossa varmaan kauniimpi kuin tv:ssä.Eikä ollut mitenkään liian meikattukaan, tuskin ollenkaan. Täällä on haukuttu vanhan näköiseksi, mutta mun mielestä oli ihan ikäisensä n.40v näköinen. Ehkä hiusten väri vie eloa kasvoilta, mutta muuten ihan ok.
minäkin tunnen Marjon, aikuisiällä ja ihan sekasin se on kuin seinäkello :) kyllä sen kaikki tietää. Karmean näköinen on ollut jo pitkään. Epäonnistuneet silarit roikkuu navassa ja naama on kuin petolinnun perse :)
Ihan vaan mun mielipide.
Näin Marjon juuri tällä viikolla kaupassa. Hän on luonnossa varmaan kauniimpi kuin tv:ssä.Eikä ollut mitenkään liian meikattukaan, tuskin ollenkaan. Täällä on haukuttu vanhan näköiseksi, mutta mun mielestä oli ihan ikäisensä n.40v näköinen. Ehkä hiusten väri vie eloa kasvoilta, mutta muuten ihan ok.
Nähnyt monta kertaa.
kaikki sen tajuaa, että itseäsi täällä kehut. Lopeta nyt jo, toi on säälittävää...
itse olet tod.näk niin tyhmä, ettet edes lukioon päässyt!
minäkin tunnen Marjon, aikuisiällä ja ihan sekasin se on kuin seinäkello :) kyllä sen kaikki tietää. Karmean näköinen on ollut jo pitkään. Epäonnistuneet silarit roikkuu navassa ja naama on kuin petolinnun perse :) Ihan vaan mun mielipide.
Teen näitä aloituksia, koska haluan huomiota ja voin samalla torpata minut haukkuvat luuserit! Hyvässä lykyssä voin nostaa kunnianloukkaussyytteen näitä pahansuopia kirjoittajia vastaan!
Minä olen ONNELLINEN, PYSTYVÄ ja MENESTYVÄ! Sekös teitä itkeviä ja elämäänsä tyytymättömiä harmittaa. Voi voi, tekin voisitte olla onnellisia kun LOISITTE PÄÄMÄÄRIÄ, YRITTÄISITTE ja ottaisitte MENESTYJILTÄ mallia.
Joko super itse, tai sen oma tiimiläinen laittaa niitä tänne huomion herättämiseksi/tv-ohjelman sponniksi. Eikö tämä vauva mainonta jo riittäisi?
Marjolle on varmasti hyväksi huomio,tavalla tai toisella.
Säälittävää.
kestä sitä tosiasiaa, että kaikki eivät suostu mustamaalaamaan tuntemattomia ihmisiä!
Varsinaisia kanoja olette, jos eriävä mielipide aiheuttaa noin naiveja kommentteja kuten "raivotar" tai "Marjo" ja valitettavasti te pikkusieluiset hyeenat, ette edes huomaa omaa huonoa käytöstänne.
Kasvakaa aikuisiksi ja hankkikaa elämä itsellenne niin ei tarvitse käyttää aikaa oman löyhän egon pönkittämiseen muiden kustannuksella!
Näkemäni perusteella sanoisin, että n. 45v.
Miksi on loukkaus sanoa jotakuta vanhannäköiseksi ja kohteliaisuus sanoa nuorennäköiseksi? Kauhea trauma tuolla yhdellä, jonka mielestä on kiusaamista, jos kommentoi jonkun näyttävän ikäistään vanhemmalta. Pakkomielteinen peiliintuijottajako?