Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksei saisi olla netissä jos on lapset kotona?
09.06.2008 |
Mä en oo oikein koskaan ymmärtänyt sitä. Ei kai ne lapset nyt kärsi jos äiti istuu tunnin päivässä netin äärellä kun kuitenkin ollaan samassa talossa ja päivän aikana ehditään tehdä jos mitä yhdessä. Ei mun lapsia haittaa, tuossa toinen leikkii nukella lattialla ja toisella on kaveri kylässä, ovat sen huoneessa leikkimässä ja kuuntelemassa musaa...
Kommentit (2)
Kun mun lapset saa ruokaa, vaatteita päälleen, syliä ja leikkiseuraa niin mä saan kyllä jonkun hetken istua koneellakin. Mä muuten olen niitä, jotka siivoavat ja siivoavat ja koti kiiltää kun isi saapuu töistä.. :) Mutta mä ehdin päivän aikana tehdä kaiken mitä haluan, siihen kuuluu myös se tunteroinen netissä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
ja istun netissä samalla kun lapset leikkivät keskenään. Minun mielestäni äiti saa hetken hengähtää, istua netissä tai lehden ääressä.. ihan sama. Eivät lapset tarvitse "viihdyttäjää" koko aikaa, eikä kämppää tarvitse siivoilla koko aikaa... Oma jaksaminen on vain otettava jostain ja jos netissä istuminen auttaa hengähtämään päivän touhuista, se on kaikille hyväksi.
Mutta, kaikki eivät sitä ymmärrä.. Niinkuin minä en ymmärrä niitä, jotka vain siivoavat, siivoavat ja siivoavat ja koti pitää kiiltää kun isä saapuu töistä... Onneksi emme ole kaikki samanlaisia.