Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko kahvipöydä "uhka" kun en syö herkkuja :) ?

Vierailija
15.03.2012 |

No niin. Duunipaikalla oli aamukahvilla tarjolla kakkua ja suolaista piirakkaa. Itse olen tehnyt elämänmuutoksen tammikuun alussa ja moiset tuotteet eivät saa sykettäni nousemaan. Lähinnä katselin, miten kauniilta ne näyttivät.

Muut ottivat ja oli tosi kurja kuunnella muutaman ihmisen syömisen tuottamaa morkkista. Kuten, ei pitäisi ottaa, mutta...ja nyt ei tarvis enää syödä tänään lounasta jne.

Itse en kommentoinut mitään. Mutta sitten yksi taas nosti esiin, miten "Kikka" on taas niin tiukkana. Eikö sun tee yhtään mieli?

Miksen saa olla ottamatta herkkuja joutumatta "tilille" ?

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osastomme terveysfriikki ei anna minulle rauhaa. Rakastan hyvää ruokaa ja otan kyllä aina tarjottavia kun on tarjolla. Terveysfriikki mäkisee koko ajan syömisistäni ja itse natustelee salaattia vieressä kun minulla on lautanen täynnä lasagnea.

Se tuntuu olevan hänelle ihan kamala paikka, että olen hoikka ja lihaksikas, vaikka syön paljon. Hän natustaa salaattia ja vittuilee minun ruoastani. Kaipa minä olen sitten uhka näille terveysfriikeille laihduttajille.

Vierailija
42/71 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"hyi, en kyllä saata tuollaista syödä. Miten jotkut saattavat mättää tuollaista moskaa naamaansa. Minä olen laihtunut 12 kiloa kun katson mitä suuhuni laitan ja omaan luonteenlujuutta kieltäytyä tällsisra. Oikeastaan kyllä minua ei halutakaan tällaista moskaa ja en ymmärrä, miten kukaan voi tällaisia syödäkään. Yök, en saattaisi ikinä tuoda töihin rasvaisia piirakoita ja hiilarimössökakkuja"

Työkavereille olen kai uhka ja ne on tosi kateita mun luonteenlujuudelle ja ne on niin ilkeitä kun ne ei enää halua mun kans lähtee edes kahvitauolle yhtäaikaa. Pitäiskö mun syyttää niitä läskiperse-emakoita työpaikkakiusaamisesta.

Ei tuollainen kommentointi kyllä kerro luonteenlujuudesta, vaan itsensä nolaamisen tahdosta.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Ironia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä vääristää, ketä ei:) suomalaiset on reppanat niin tosikkoja että mieluummin kyrpä otsassa hiljaa tuijotetaan niitä herkkuja ja kytätään, ottaako joku niitä. Kukaan ei uskalla rupatella mitään kun aina on joukossa joku tosikko, joka ottaa asiat itseensä.

Hui kun ulkona on kylmä, pitäis lähteä lenkille, mutta en viitsi kun siellä vinkkaa niin paljon.

-siinä se tuo läskiperse taas valittaa, eikä lähde lenkille. Menen kyllä ja sanon sille, että ostais kunnon puvun niin pääsis harrastaan liikuntaa, eikä levittäis huonoja vaikutteita naisille ja tytöille kun ei viitsi mennä kylmässä lenkille. Kyllä se on kamalaa kun tuollaisia valittajia on ja nyt kyllä meni ilta pilalle tuon takia, enkä saa unta. Se varmaan yritti tuolla kuittailla minulle jotain.

tosikoilta.

Muistan minäkin kun elämäntaparemontin tehtyäni (ruokavalio, liikuntaharrastus ja laihtuminen) olin täpinöissään ja olin yliherkkä muiden kommenteille. Luulin, että kaikkien kommentit on kateellisuutta minulle. Tyrkytin kovasti ideoitani ja halusin koko ajan muiden kehuvan itseäni ja huomaavan, kuinka olen parempi kun olen niiiin muuttanut elämääni.

Onneksi tajusin, että ihan oikeasti se muiden elämä ei pyöri minun navan ympärillä. Puhetta soljuu korvasta sisään ja toisesta uloa ja ihmiset höpöttää asioita vain ihan sellainen kevyen rupattelun merkeissä. Aina joku tosikko (yleensä uskonhurmioon tullut ihminen) luulee, että ne juuri on hänelle kateellisten kettuilua ja painostusta ja vittuilua.

Kun ihan oikeasti kukaan ei ole edes välttämättä huomannut, että toinen on hurahtanut elämänmuutokseen ja kieltätyy kaikesta makeasta ja muusta.

Ihmisillä nyt on tapana höpöttää kaikkea hassua. Esim. siunaillaan ilmoja, että kylläpä sataa lunta tai vettä. Ja pitäis alkaa harrastaan liikuntaa ja voi kun pitäis ikkunatkin pestä.

Se on juuri sitä kevyttä sosiaalisuutta, mitä vain joku ap.n kaltainen juuri hurmioituneen muutoksen tehnyt ihminen ottaa tosissaan.

Yleensä nuo jutut on vain sellaista kevyttä höpötystä. Minun bmi on 19.5 ja silti saatan höpöttää töissä naisten kanssa muka, että ei kantsis ottaa ja voi kun nyt tässä on kaloreita jne..

Ihan oikeasti, ei niillä jutuilla kukaan mitään meinaa. Se on vain sitä small talkingia, mitä jutellaan ihan tavan vuoksi.

tyhjänpäiväistä länkytystä joka pilaa syömisen ilon.

Tällainen puhe ei ole vaaratonta, koska se MUOKKAA KÄSITYKSIÄMME TODELLISUUDESTA. Mitä enemmän hoetaan "en saisi syödä tätä" "tämä on pahasta" "tämä on lihottavaa" "tämä on väärin" "olen veltto ja itsekuriton syöppö" yms. (merkitys tämä oli sisältö sitten lievemmin sanottu tai ei), sitä enemmän me (naiset, tytöt) siihen uskomme. Ja näinhän on käynyt. Todella monet naiset kokevat OIKEASTI tekevänsä väärin kun syövät vaikka hiukan kakkua tms. Ja sehän on aivan järjetöntä!

Tällainen puhe on haitallista ja vääristää ihmisten suhdetta kehoonsa ja ruokaan.

Se nyt ei ole sun päätäntävallassasi vaikuttaako yleinen keskustelu ihmisten käsityksiin maailmasta vai ei :) Et sä voi sitä tosiseikkaa miksikään muuttaa.

Ihan sama kuin jos puhutaan koko ajan että "maahanmuuttajat on työtävieroksuvia rikollisia", niin se vaikuttaa meidän käsityksiimme maahanmuuttajista, maahanmuuttajien käsityksiin itsestään jne., oli väite totta tai ei!

Miten joku voi olla tajuamatta tätä :O

Vierailija
44/71 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenenkään ei pitäisi joutua tilille syömisistä. itekin joudun aina jatkuvasti selittelemään, miksen ota kakkua, suklaata tai pahinta - karkkia. Tuntuu, että joidenkin on ihan mahdoton ymmärtää, ettei toisille vaan maistu em. "herkut". Itse syön kyllä suolaista mielelläni, mutta mulle tulee jo parista karkista paha olo. Eikä ole kyse nyt mistään linjojen vahtimisesta (siihen ei ole tarvetta) vaan pelkästään siitä, etten tykkää makeista jutuista. Sitten mua pidetään jonain tiukkapipona töissä, kun en syö ns. herkkuja.

Vierailija
45/71 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kerran yksi huomattavan ylipainoinen työkaveri, joka laihdutti, ja olikin saanut hyvin tuloksia aikaan. Hän todella kärsi kiloistaan, oli matkustellessaan huomannut, miten vaikea oli liikkua jne. Hänellä oli myös tietty herkkupäivä, muuten meni kalorilaskelman mukaan. Muut työkaverit aina tuputtivat, että voithan sä nyt kerran ottaa ym. Mä aina puolustin tätä työkaveria, että antakaa hänen olla, älkää tuputtako. Toisen valintoja täytyy kunnioittaa.

Vierailija
46/71 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan sama mitä kukaki syö, kunhan ei syö mun eväitä.

Mulla on ihan sama onko millä dietillä, tai olkooon olematta. Ihan sama onko pyöreä, laiha vai normaali.

Ei kiinnosta vittuakaan muiden syömiset tai syömättä jätttämiset.

Vierailija
47/71 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kerran yksi huomattavan ylipainoinen työkaveri, joka laihdutti, ja olikin saanut hyvin tuloksia aikaan. Hän todella kärsi kiloistaan, oli matkustellessaan huomannut, miten vaikea oli liikkua jne. Hänellä oli myös tietty herkkupäivä, muuten meni kalorilaskelman mukaan. Muut työkaverit aina tuputtivat, että voithan sä nyt kerran ottaa ym. Mä aina puolustin tätä työkaveria, että antakaa hänen olla, älkää tuputtako. Toisen valintoja täytyy kunnioittaa.

Vierailija
48/71 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kommentteja.

Oikeasti, minun pitäisi siis ottaa "kohteliaisuudesta" jotain eilistä jämää, ettei muille tule paha mieli? Ja se, ettei se yhdestä kakkupalasta pilalle mene.

Mutta kun minä tunnen itseni. Minun keholleni sopii se, että syön kerran viikossa vapaammin ja muuten niinkuin pitää.

Ikinä ennen ruokailuni ei ole saanut tämmöistä huomiota kuin nyt. Kommeintoidaan, voiko terveellisempää olla ja sitten näyttää kyllä niin kevyeltä. Ja karppaaksä vaikka lautasella on raejuustoa :). Ei tulisi mieleenikään kommentoida kenenkään ruokia. Just sitä lihistä tai muuta valmisruokaa.

En valista ketään töissä, yritän olla ruokailujeni suhteen huomaamaton, mutta en sitä tosiaan ole. ap

Vierailija
49/71 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aina vähän yliherkkiä ja täpinöissään kun ovat muka keksineet saman paskan uudessa paketissa:)

Kyllä se rauhoittuu kun uusi elämäntapasi ei tunnu sinusta enää niin erikoisemmalta ja hienommalta muihin verrattuna :)

Ihme kommentteja.

Oikeasti, minun pitäisi siis ottaa "kohteliaisuudesta" jotain eilistä jämää, ettei muille tule paha mieli? Ja se, ettei se yhdestä kakkupalasta pilalle mene.

Mutta kun minä tunnen itseni. Minun keholleni sopii se, että syön kerran viikossa vapaammin ja muuten niinkuin pitää.

Ikinä ennen ruokailuni ei ole saanut tämmöistä huomiota kuin nyt. Kommeintoidaan, voiko terveellisempää olla ja sitten näyttää kyllä niin kevyeltä. Ja karppaaksä vaikka lautasella on raejuustoa :). Ei tulisi mieleenikään kommentoida kenenkään ruokia. Just sitä lihistä tai muuta valmisruokaa.

En valista ketään töissä, yritän olla ruokailujeni suhteen huomaamaton, mutta en sitä tosiaan ole. ap

Vierailija
50/71 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä duunissa oli nuori nainen (todella hyväkroppainen), joka ei koskaan, ei koskaan, ottanut kakkuja ym. Ja joka jumalan kerta joku tyrkytti hänelle niitä ja teki numeron asiasta.

Itse kuulun niihin, jotka ottavat ja morkkistelevat. Ja oikeasti kärsin heikosta itsekuristani, mulla on selvästi syömishäiriö. Mutta annan kuitenkin muiden syödä/olla syömättä....

Vierailija
51/71 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kommentteja.

Vierailija
52/71 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoholia, ovat vegaaneja, karppaavat tai ovat tiukalla laihiksella. Pysy lujana. Jokaisella on oikeus syödä niin kuin haluaa.

Vierailija
53/71 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"hyi, en kyllä saata tuollaista syödä. Miten jotkut saattavat mättää tuollaista moskaa naamaansa. Minä olen laihtunut 12 kiloa kun katson mitä suuhuni laitan ja omaan luonteenlujuutta kieltäytyä tällsisra. Oikeastaan kyllä minua ei halutakaan tällaista moskaa ja en ymmärrä, miten kukaan voi tällaisia syödäkään. Yök, en saattaisi ikinä tuoda töihin rasvaisia piirakoita ja hiilarimössökakkuja"

Työkavereille olen kai uhka ja ne on tosi kateita mun luonteenlujuudelle ja ne on niin ilkeitä kun ne ei enää halua mun kans lähtee edes kahvitauolle yhtäaikaa. Pitäiskö mun syyttää niitä läskiperse-emakoita työpaikkakiusaamisesta.

Ei tuollainen kommentointi kyllä kerro luonteenlujuudesta, vaan itsensä nolaamisen tahdosta.

<a href="http://fi.wikipedia.org/wiki/Ironia" alt="http://fi.wikipedia.org/wiki/Ironia">http://fi.wikipedia.org/wiki/Ironia</a&gt;

Luulenpa, että kyseessä oli vitsi

Mutta totuuden nimissä täytyy sanoa, että itselläni oli aikoinaan työkaveri, joka ei tyytynyt vain kommentoimaan toisten syömisiä, vaan kirjaimellisesti tunki naamansa lautasen päälle lounastauolla ja tivasi, että "mitäs sitä tänään syödään?".

Jos lautasella oli mitä tahansa muuta kuin lihamakaronilaatikkoa tai kaupan valmista "plätkypizzaa", niin tämä nainen - usko tai älä - oli pistävinään sormet kurkkuun ja oli oksentavinaan. Ekä hän hävennyt käytöstään pätkääkään.

Hassahtaneita ihmisiä on olemassa ihan oikeillakin työpaikoilla, joten tuollainen hiilaripommiraivari voi teoriassa olla aivan mahdollinen jollain työmaalla. (äläkä naura siinä!) :D

T. Sama

http://4.bp.blogspot.com/_4_3FWGA-ES4/S8KLWKE7D1I/AAAAAAAADPo/YJjMUnY9q…

Vierailija
54/71 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

*tunkee raejuustoa suuhunsa kiukkuisesti mulkoillen eilisiä jämäpiirakoita mussuttavia ämmiä ja vetää mahaa sisäänsä, että kaikki huomaa, kuinka hän on laihtunut ja kuinka hänellä on hieno keho"

ap

Vierailija
55/71 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoikka ja en ole kyllä koskaan joutunut miksikään silmätikuksi.

Huvittavia nämäjotkut "olen uhka kun en juo, enkä syö"

Oikeasti, ketään ei kiinnosta, ellette te mainosta asiaa suuna päänä. kukaan ei ole edes huomannut sitä, että en käytä tippaakaan alkoholia.

alkoholia, ovat vegaaneja, karppaavat tai ovat tiukalla laihiksella. Pysy lujana. Jokaisella on oikeus syödä niin kuin haluaa.

Vierailija
56/71 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai tekee minusta tiukkapipon :D.

Kävin hakemassa pahettani eli Pepsi Maxia äsken duunin jääkaapista ja yksi työkavereistani oli kahvihuoneessa syömässä. En sanonut hänen ruuastaan mitään, mutta hänpä alkoi vähättelemään annostaan, "tämä spagettikin on pelkkää vehnää", johon totesin, "mutta niin hyvää".

Uskokaa jo, en tyrkytä tapojani enkä mainosta miten syön :D. Eikä minua ällötä se, mitä muut syövät :)

Vierailija
57/71 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen joutunut usein tilanteeseen, jossa kahvipöydässä on keksejä. En pidä erityisemmin kekseistä, mutta kohteliaisuuden vuoksi otan yhden. Kohta minua kehoitetaan ottamaan toinen, ja kun en halua, minulle sanotaan: "Ota nyt, että mäkin voin ottaa!". Aargh! Olemme aikuisia, emme mitään teinejä, kukin syököön mitä tykkää ja olkoon liittämättä muiden syömisiä omiinsa.

Vierailija
58/71 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun joku työkaveri tulee hihhuliksi ja paasaa uudesta elämäntyylistään kaikille ja haukkuu toisten ruokailuja.

Kyllä siinä arempi ihminen pelkää tuollaista ap.n kaltaista hihhulia jos ap on kovin monta kertaa huutanut kaikille elämänmuutoksistaan ja raejuustoistaan. Tulee sitten nolona seliteltyä, että syön tässä tällaista vain kun pelkää, että ap alkaa paasaamaan paskasta ruokavaliosta.

Mutta kuka hullu juo pepsi maxia kun voi juoda hyvää ja raikasta vettä?

tai tekee minusta tiukkapipon :D.

Kävin hakemassa pahettani eli Pepsi Maxia äsken duunin jääkaapista ja yksi työkavereistani oli kahvihuoneessa syömässä. En sanonut hänen ruuastaan mitään, mutta hänpä alkoi vähättelemään annostaan, "tämä spagettikin on pelkkää vehnää", johon totesin, "mutta niin hyvää".

Uskokaa jo, en tyrkytä tapojani enkä mainosta miten syön :D. Eikä minua ällötä se, mitä muut syövät :)

Vierailija
59/71 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan terveysterroristit ärsyttää kun he yökkivät muiden kekseille ja niille eilisille piirakoille :)

Vetävät pepsimaxia ja raejuustoa ja yökkivät muiden ruoille.

Minä ainakin olen joutunut usein tilanteeseen, jossa kahvipöydässä on keksejä. En pidä erityisemmin kekseistä, mutta kohteliaisuuden vuoksi otan yhden. Kohta minua kehoitetaan ottamaan toinen, ja kun en halua, minulle sanotaan: "Ota nyt, että mäkin voin ottaa!". Aargh! Olemme aikuisia, emme mitään teinejä, kukin syököön mitä tykkää ja olkoon liittämättä muiden syömisiä omiinsa.

Vierailija
60/71 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kertoi, että on yrittänyt olla huomaamaton eikä ole valistanut ketään.

Täällä vaan väkisellään vängätään, että "huutelet ruokavaliostasi ja käyt valistamaan"

Ymmärrän ap:n ongelman oikein hyvin. En oikein tiedä mistä se johtuu. Ehkä minä ap:na välttelisin jonkun aikaa kahvitaukoja, ainakin siihen asti kun ne eiliset piirakat on syöty :DD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi