Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Moniko vetäis herneet nenään siitä että miehet töissä pitävät kirjaa panokerroista? kuka saanut ja

Vierailija
15.03.2012 |

monta kertaa...

JOka päivä merkkaavat kalenteriin että saiko eilen vai ei ja monta kertaa... =)

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisiä meitä on.

Kukaan teistä ei voi tietää ulkonäön perusteella että kuka mitäkin ajattelee tai puhuu.

Ei minustakaan kukaan ulospäin varmasti ikipäivänä uskoisi että rakasta kaikkia seksileluja tai että tykkään välillä anaaliseksistä.

Sitten kun joku tälläisistä asioista ääneen sanoo niin toiset on ihan että hyi yök ei meillä ainakaan...

Tosiasia on että kaikki melkein harrastaa seksiä ja nauttii siitä, sitä en ymmärrä miksi siitä ei saisi puhua?

Vierailija
22/29 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmeisesti se voittaa, kenellä ollut eniten. Naimisissa tai vakituisessa suhteessa olevien miesten kirjanpitoa en ymmärrä ollenkaan. Pitäisikö naisten pitää kirjaa, milloin mies sai naisen tyydytettyä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä miesten kanssa. 90 % akateemisesti koulutettuja. Pitäisivät pellenä tuollaista!

Vierailija
24/29 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiasia on että kaikki melkein harrastaa seksiä ja nauttii siitä, sitä en ymmärrä miksi siitä ei saisi puhua?

tämä ei ole ihan totta. Seksi on jotain mistä jokaisella pitäisi olla oikeus nauttia, mutta av-palstaa lukiessani kuulin ensimmäistä kertaa haluttomista ja pihtaavosta miehistä.

Yllättävän monet naiset täällä joko tyytyvät seksiin kerran kuussa, liekö sekään kerta kovin tyydyttävä tai sitten ovat niitä, jotka velvollisuudsta antavat kerran viikossa, vaikkei ole tehnyt mieli vuosiin.

Luulen, että minä itse olen se ei-niin-tavallinen-tapaus ja ilmeisesti sinä myös. Pidämme seksistä, se on ihanaa ja sitä myös saa aina halutessaan, minä ainakin.

Ja myöskin puhun seksistä ihan avoimesti, vähän liiankin avoimesti :)

Pahoittelen, että poikkesin hieman aiheesta.

Vierailija
25/29 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naurettavalta. Ja epäilen todellakin kuinka moni on rehellinen panokerroistaan. Ryhmäpaineen takia miehet helposti valehtelevat kuinka montaa kertaa ovat saaneet. Varsinkin jos on aikaisemmin retostellut seksielämällään.

Tiedän työpaikan jossa julkiset sähköiset kalenterit käytössä. Jotkut reppanat eivät olleet tajunneet että merkinnät näkyvät muillekkin ja olivat merkanneet panonsa kalenteriin :DDDD

Vierailija
26/29 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetäisin varmasti pöydän tyhjäksi kahvikupeista ja papereista. Sitten huutaisin kovaan ääneen millaista paskaa lista on ja repisin sen käytävälle.

Sitten jatkaisin hommia, mutta ennen sitä pyyhkisin otsani hiestä ja kampaisin jakauksen takaisin kaljuni päälle.

Minut tunnetaan raivokohtauksista työpaikoilla. Ensin saatan olla hiljaa pitkään. Voin vähän täristä ja hikoilla, kunnes tuli on irti. Kyllä on noloa tuollainen lista. Olen suhteellisen rauhallinen ihminen noin muuten, mutta typeryyteen törmätessäni saatan päästellä.

T: 11cm mies

Vierailija
27/29 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytkö kyyläämässä työpaikallasi miesten pöytäkalentereita, vai ihan käytävän seinällä tai kahvipöydälläkö moiset listat ovat nähtävillä?

Vierailija
28/29 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koen seksiasiat hyvin yksityisiksi, jotain yleisluontoista voin kyllä jutella mutta en halua kertoa yksityiskohtia. Toinen syy on se, että haluaisin enemmän seksiä, mutta mies ei halua :( En nyt missään vakavassa puutteessa elä kun seksiä kuitenkin on viikottain, mutta silti.

Vierailija
29/29 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen jotkut parikymppiset pojanklopit. Ei kait nyt aikuiset miehet lähde tuollaiseen mukaan?