LAHDEN päiväkodit! Kokemuksia?
Onko paljonkin eroja hoidon/laadun suhteen?
Kannattaako ehdottomasti joku pk kiertää kaukaa?
Hyviä kokemuksia?
Ihan millaiset tahansa kokemukset ovat tervetulleita! Etenkin pientenryhmistä.
Kiitos.
Kommentit (9)
ruoriniemen päiväkoti on aivan ihana!!
Ne naiset siellä ovat aivan kamalia ja asioita hoidetaan ihan omien sääntöjen mukaan.
Erinomaisena päiväkotina suosittelisin Villa Piiparia, se on pieni ja hyvin johdettu. Päiväkoti sijaitsee keskustan tuntumassa upeassa puutalomiljöössä. Työntekijät voivat hyvin ja se näkyy myös lastenhoidossa.
toivottavasti lapsesi mahtuu johonkin. lähde siitä.
sitten toivo, ettei siinä päiväkodissa ole sisäilmaongelmia.
kolmantena voit miettiä, millainen päiväkoti on muuten.
Tuskin pääset valitsemaan. Meillekin tyrkytettiin perhepäivähoitajaa. Kun en ottanut, niin laitettiin jonon hännille. Vaikka olin nimenomaan hakenut päiväKOTIpaikkaa 3 vuotiaalle. Voit pahimmassa tapauksessa joutua kujettamaan kauaksikin, kun omalta alueelta ei paikkaa saa.
keskustasta, viemme lapsen Ahtialaan kaupungin toiselle laidalle.
Aina voi toki toivoa, mutta paikan saa sieltä, mihin lapsi mahtuu. Ylipaikoilla on hurjasti lapsia. Ja jos saa 3v:n edes pph:lle, saa olla todella tyytyväinen.
Lahden terveys- ja sosiaalimenot ovat maan alhaisimmat osin siksi, että laissa säädettyjä palveluja ei tuoteta.
jos pääsee aloittamaan työt ja hoidon elokuussa. Silloin paikkoja on eniten vapaana ja on paras mahdollisuus saada paikka läheltä kotia.
Ja olen siellä vuosia sitten ollut töissäkin.Ihana päiväkoti, jossa kohdellaan kaikkia lapsia lämmmöllä ja rakkaudella. Myös perheisiin suhtaudutaan todella ihanasti ja ymmärtäväisesti.
Suosittelen!!!
Ja olen siellä vuosia sitten ollut töissäkin.Ihana päiväkoti, jossa kohdellaan kaikkia lapsia lämmmöllä ja rakkaudella. Myös perheisiin suhtaudutaan todella ihanasti ja ymmärtäväisesti.
Suosittelen!!!