Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Moniko vetäis herneet nenään siitä että miehet töissä pitävät kirjaa panokerroista? kuka saanut ja

Vierailija
15.03.2012 |

monta kertaa...

JOka päivä merkkaavat kalenteriin että saiko eilen vai ei ja monta kertaa... =)

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos pieni vauva niin sitten, jos isompi lapsi niin varmasti olisin antanut alun perinki luvan mennä.. onhan se eriasia sieltä lähtä suoraan rellestämästä palaveroimaan. Ts. mukavempi. Ja tietty, ehkä kukaan ei nalkuta korvan juuressa heti aamusta?

Vierailija
2/29 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos pieni vauva niin sitten, jos isompi lapsi niin varmasti olisin antanut alun perinki luvan mennä.. onhan se eriasia sieltä lähtä suoraan rellestämästä palaveroimaan. Ts. mukavempi. Ja tietty, ehkä kukaan ei nalkuta korvan juuressa heti aamusta?

Taisi varmaan väärän otsikon alle tulla vastauksesi. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hah näköjään :D

Vierailija
4/29 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkohan reppanat joutuvat valehtelemaan?

Vierailija
5/29 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopisi tuohon "junttimaisinta mitä tiedät" -ketjuun.

Vierailija
6/29 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä jotenkin tajuta jos ikää olisi 18v mutta aikuisilta miehiltä tuo olisi aivan käsittämätöntä.

Vierailija
7/29 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan toi vähän... hassua :)

Toisaalta mäkin merkkaan omaan kalenteriini kaikki panokerrat pienellä ruksilla. Lasta yritetään, ja seuraan kiertoa ja yhdyntöjä.

Vierailija
8/29 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin töissä salaista merkintää kalenteriini "kalaverkoista". Nuorena tyttönä.

Vierailija
9/29 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sillä on vissiin aika hiljasta sillä saralla kotona... Mistä johtuu, sitä en tiedä mutta toisaalta mä ymmärrän toisaalta en.

Kyllä me kavereiden kanssa puhutaan näistä asioista, josko se sitten on miehille helpompi tuolla tavalla...

Mua ei haittaa, mulle ihan sama mitä tekevät ja joka tapauksessa äijät keskenään näistä asoista kuitenkin puhuu ihan niin kuin me tyttöjen kanssa.

ap

Vierailija
10/29 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka mieheni kovin miesvaltaisella alalla toimii.

Vierailija
11/29 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, oman mieheni kalenteri keräisi merkinnän miltei joka päivä

Vierailija
12/29 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikka, jossa olen eniten kuullut puhuttuvan suoraan omista seksikokemuksista ja jopa vertailtavan seksikumppaneita, oli kirjasto. Ja kuten jo osasitte oivaltaa, naisethan siellä mieskokemuksistaan puhuivat isoon ääneen hiukan vaille parikymppisen pojan kuullen. En paheksunut, mutta ei se aina ihan kivaakaan ollut.

Miesvaltaisissa työpaikoissa en ole kuullut kenenkään erityisesti selvittävän panojaan. Seksiasioita on kyllä pohdittu aika ajoin, mutta en sanoisi että varveja olisi laskettu, enkä muista kenenkään puhuneen kumppanistaan epäkunnioittavasti. Ja osa työpaikoistani on kuitenkin ollut tavallisia duunarityöpaikkoja, joissa muutoin on ollut aika karskiakin kielenkäyttöä.

Itse suhtaudun jotenkin vähätellen tapaan tuoda kovin suulaasti esiin seksikokemuksiaan. Ei niistä panoista tarvitse kirjaa pitää. Harvinaisiksi ne ovat käyneet tässä taloudessa jo kauan sitten, ja olen joskus jopa pettänyt kun olen ajatellut olevani siihen oikeutettu.

Seksuaalisesta epävarmuudesta ja tyytymättömyydestä näyttää olevan aika vaikea puhua. Vaikka en ole usein törmännyt, noita lapsellisia varvienlaskijoita siis on, eikä liene kovin viisasta toitotella seksiasioitaan missä tahansa. Sellainen kohteliaisuus ja asiallisuus on minusta oikea lähtökohta. Seksistä pitäisi voida puhua asiallisesti, joten melun pitäminen ei ole minusta hyväksi.

Vierailija
13/29 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan näistä mieheistä ei ole koskaan puhunut epäkunnioittavasti puolisoistaan, ja jokainenpuolisoista tietää tästä kalenterista.

Mun mielestä se on jotenkin huvittavaa, no ehkä se johtuu vaan siitä että en ole mikään siveydensipuli enkä häpeä sitä että meillä harrastetaan seksiä joskus enenmmän ja joskus vähemmän...

Se jos alkaisivat ruotimaan sitä että missä asennossa ja mitä leluja on käytetty yms niin siinä kohtaa tulis stoppi kyllä meidän seksitouhuille...

ap

Vierailija
14/29 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on niin vaikea kuvitella, että millaiset miehet tällaista tekisivät.

Vierailija
15/29 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että oma mieheni lähtisi mukaan tuollaiseen. Kuulostaa teinipoikien jutuilta.

Vierailija
16/29 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies pitää ihan kotosalla kirjaa meidän panoista :)

Heitin vitsinä uutena vuonna, että montakohan kertaa sitä tehdään vuoden aikana ja mies sitten ryhtyi pitämään kirjaa. Hih, ei haittaa yhtään ja saa kertoa töissäkin asiasta.

Tässä kuussa taitaa tänään mennä kymmenes kerta rikki.

Vierailija
17/29 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mistäs te muuten tiedätte ettei teidän miehet tee sellaista?

En mäkään tästä listasta heti tiennyt...

Tässä taustalla oli sellainen tarina että siellä joku retosteli saamisillaan ja alkoi yksin pitämään kirjaa niistä ja siihen sitten muutamat kyllästyneenä tämän yhden juttuihin lähtivät mukaan ja vissiin kävi niin että tämä aloittaja jäi listan hännille... =)

ap

Vierailija
18/29 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikassa eräs hoito sanoi, että tarjoilijat jne pitää panokisoja eli montako turistia ovat saaneet naitua esim viikossa ja sitten eri maan kansalaisuuksista saa pisteitä. Väitti, että suomalaisesta ei saa lainkaan pisteitä.

Vierailija
19/29 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi aikaakaan, saati kiinnostusta. Keskustelun taso on toista luokkaa.

Vierailija
20/29 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minä nyt olen niin löyhämoraalinen etten tällaisista jaksa loukkaantua.

Mun miehen työpaikalla on eräänlainen kello, siis kuten vellikello tmv. jota soitetaan vain, jos on saanut vierasta. Kello on huoneessa, jossa kukaan ei oleskele säännöllisesti. Kelloa käydään soittamassa salaa, niin että muut ei näe. Kun kello kumahtaa, porukka juoksee huoneistaan katsomaan että kuka soitti.

Mieheni on sitä kelloa myös soittanut, minä olin se "vieras" silloin.